Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2010, 08:11   #81
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Een top 10:

-Mercedes ML
Dajjal rijdt er met zo ene
Oud 9 januari 2010, 08:12   #82
Renesse
Minister-President

Renesse's schermafbeelding

Standaard

Naar mijn mening: zowat alle SUV's...
Oud 9 januari 2010, 11:50   #83
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

wat wel opvalt is dat steevast de duurdere merken genoemd worden. kunnen we concluderen dat rijken dom zijn?
Oud 9 januari 2010, 12:57   #84
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
wat wel opvalt is dat steevast de duurdere merken genoemd worden. kunnen we concluderen dat rijken dom zijn?
Nee, voor mij zeker niet, alleen de Suv-rijders, noem mij eens een goede reden waarom het slim is om zo'n auto te kopen....

Onnodig hoog verbruik.
Niets waard off-road.
Meeste kopen ze onder het mum van veiligheid terwijl het eigenlijk zelfs onveilige auto's zijn: Langere remweg, hoger zwaartepunt en tegen een betonblok plooien ze meer dan een andere auto. Over de kansen van de mede weggebruiker hoef ik er geen tekening bij te maken zeker, andere auto's en zwakke weggebruikers...

Kopers van deze wagens zijn asociale mensen die denken dat ze er cool uitzien...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 13:29   #85
Blue Sky
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
Dat hoeft natuurlijk niet, maar ik denk wel dat domme mensen meer belang hechten aan uiterlijke schijn. Veel lucratieve zakenmannen ( die niet de minste opleiding genoten hebben ) rijden er mee rond alsook bedrijven die de (duurdere) wagens kunnen afschrijven. Moesten ze die volledig zelf moeten bekostigen, het zouder er een pak minder zijn.

Tenslotte heb je ook nog een hoop madammen (zonder enig niveau) die zich naar boven hebben geneukt en met een dure wagen, bekostigd door manlief rondrijden, rondrijden.

Laatst gewijzigd door Blue Sky : 9 januari 2010 om 13:36.
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 15:49   #86
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

1)BMW
2)Mercedes
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 20:26   #87
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Dat hoeft natuurlijk niet, maar ik denk wel dat domme mensen meer belang hechten aan uiterlijke schijn. Veel lucratieve zakenmannen ( die niet de minste opleiding genoten hebben ) rijden er mee rond alsook bedrijven die de (duurdere) wagens kunnen afschrijven. Moesten ze die volledig zelf moeten bekostigen, het zouder er een pak minder zijn.

Tenslotte heb je ook nog een hoop madammen (zonder enig niveau) die zich naar boven hebben geneukt en met een dure wagen, bekostigd door manlief rondrijden, rondrijden.

ZzZzZz

Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 9 januari 2010 om 20:26.
Maximus Aurelius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 20:27   #88
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
Nee, voor mij zeker niet, alleen de Suv-rijders, noem mij eens een goede reden waarom het slim is om zo'n auto te kopen....

Onnodig hoog verbruik.
Niets waard off-road.
Meeste kopen ze onder het mum van veiligheid terwijl het eigenlijk zelfs onveilige auto's zijn: Langere remweg, hoger zwaartepunt en tegen een betonblok plooien ze meer dan een andere auto. Over de kansen van de mede weggebruiker hoef ik er geen tekening bij te maken zeker, andere auto's en zwakke weggebruikers...

Kopers van deze wagens zijn asociale mensen die denken dat ze er cool uitzien...

- veiligheid
- design

nog redenen nodig?
Oud 9 januari 2010, 20:38   #89
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Het automerk waarmee het grootste aantal leeghoofden rijden is...
BMW, uiteraard.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 21:57   #90
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Onnodig hoog verbruik.
Niets waard off-road.

Rijdt zalig.
Zit hoger dus beter overzicht in het verkeer.
Vele veiliger en steviger gebouwd dan de gewone doorsneewagen.
Verbruikt helemaal niet veel meer dan de grotere middenklassers.
Veiliger en beter rijden bij slechte weersomstandigheden.
Ze zien er tenminste leuk uit tegenover al de 'gewone' auto's.
Offroaden is gewoon bangelijk om te doen.
Ik koop mij op slag terug één wanneer ik kan.

En over kansen bij andere weggebruikers... als ze van hun sokken gereden worden door een ferme wagen tegen goede snelheid, schiet er evenmin veel van over.

En over dat 'cool' zijn. Ik heb geen auto nodig om cool te zijn. Ik ben dat altijd.
Nog iets?
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 21:59   #91
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Nog iets?
Permanente 4x4 is nog cooler.
Oud 9 januari 2010, 23:26   #92
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rijdt zalig.

En over kansen bij andere weggebruikers... als ze van hun sokken gereden worden door een ferme wagen tegen goede snelheid, schiet er evenmin veel van over.

En over dat 'cool' zijn. Ik heb geen auto nodig om cool te zijn. Ik ben dat altijd.
Nog iets?
Allemaal fabels, een suv is niet steviger, door zijn hoog gewicht plooit hij veel meer, was zondag zelfs nog in Topgear, een Citroen scoort pakken beter dan bijv een Range Rover tegen een vast obstakel...als je tegen een andere auto botst heb jij meer kans...over de kansen van de andere auto zullen we alweer maar niet spreken zeker...een heel egoïstische houding...en de grotere kans op een roll-over zullen we ook maar negeren....
Een Bmw x5 met de 3000cc benzine verbruikt ongeveer een 17 liter, een 5 serie berline met dezelfde motor een 10 liter. Zelf getest, maar je mag het zelfs opzoeken...als jij dat niet veel meer noemt
Off-roaden met een x5, niets waard...je kent er niets van...geprobeerd en zwaar gefaald, logisch ook, 4x4 systeem is er niet op berekend, geen low gearing+verkeerde banden...probeer maar eens een natte grasheuvel op te rijden, een Range Rover daarentegen, maar dat is geen SUV...
Voetgangers en fietsers komen onder je wagen terecht in tegenstelling bij een gewone wagen...overlevingskansen zijn bijna nihil, zolang de bestuurder maar niet teveel heeft zeker?
En ze zijn niet comfortabeler dan een berline in dezelfde prijsklasse...integendeel zelfs...

Een Suv design, lol

Nog iets? Ik weet echt wel waar ik over praat hoor...

Laatst gewijzigd door NoTuma : 9 januari 2010 om 23:29.
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 23:30   #93
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

De natte droom van elke macho met een klein pietje.
Oud 9 januari 2010, 23:33   #94
Metternich
Perm. Vertegenwoordiger VN

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Hummer. Dat compenseert een hele hoop. Gaande van kleine pietjes tot een gebrek aan intelligentie.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 23:39   #95
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Hummer. Dat compenseert een hele hoop. Gaande van kleine pietjes tot een gebrek aan intelligentie.
Waar is de tijd dat het zwaar volk nog rondreed in aftandse bestelwagens vol "tochtgaten"... Bij mij is dat nu toch ook al negen jaar geleden nu ik erover nadenk...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 9 januari 2010 om 23:39.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 23:47   #96
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Stel de voor, Wat een machien!
Oud 9 januari 2010, 23:49   #97
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Rijdt zalig.

Nog iets?
Die hoge ligging van het cg is niet direct iets wat ik veiliger zou noemen of dat de wegligging zalig zou maken....integendeel. Meeste ontwerpers proberen het cg zo laag mogelijk te krijgen voor stabiliteit.

Steviger gebouwd ? Moet natuurlijk, als je meer massa meesleept heb je ook meer massa nodig om het op zijn assen te houden, en een grotere motor, en desgevolg moet er ook meer kinetische energie worden omgezet tijdens een crash.

Offroaden gaat niet met een SUV. Koop daarvoor een defender aub. Die luxe bakken trillen gewoon uiteen zodra je offroad gaat.

Kortom, ze zijn ontworpen voor dames die hun kinderen naar school willen brengen met het gevoel van veiligheid. Het blijft echter bij een gevoel.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 23:51   #98
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Allemaal fabels, een suv is niet steviger, door zijn hoog gewicht plooit hij veel meer, was zondag zelfs nog in Topgear, een Citroen scoort pakken beter dan bijv een Range Rover tegen een vast obstakel...als je tegen een andere auto botst heb jij meer kans...over de kansen van de andere auto zullen we alweer maar niet spreken zeker...een heel egoïstische houding...en de grotere kans op een roll-over zullen we ook maar negeren....
Een Bmw x5 met de 3000cc benzine verbruikt ongeveer een 17 liter, een 5 serie berline met dezelfde motor een 10 liter. Zelf getest, maar je mag het zelfs opzoeken...als jij dat niet veel meer noemt
Off-roaden met een x5, niets waard...je kent er niets van...geprobeerd en zwaar gefaald, logisch ook, 4x4 systeem is er niet op berekend, geen low gearing+verkeerde banden...probeer maar eens een natte grasheuvel op te rijden, een Range Rover daarentegen, maar dat is geen SUV...
Voetgangers en fietsers komen onder je wagen terecht in tegenstelling bij een gewone wagen...overlevingskansen zijn bijna nihil, zolang de bestuurder maar niet teveel heeft zeker?
En ze zijn niet comfortabeler dan een berline in dezelfde prijsklasse...integendeel zelfs...

Een Suv design, lol

Nog iets? Ik weet echt wel waar ik over praat hoor...

over de veiligheid, geef mij maar ne range van twee ton en een half. gij moogt in uw fiat punto rijden. vast obstakel of niet.
Oud 9 januari 2010, 23:57   #99
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Die hoge ligging van het cg is niet direct iets wat ik veiliger zou noemen of dat de wegligging zalig zou maken....integendeel. Meeste ontwerpers proberen het cg zo laag mogelijk te krijgen voor stabiliteit.

Steviger gebouwd ? Moet natuurlijk, als je meer massa meesleept heb je ook meer massa nodig om het op zijn assen te houden, en een grotere motor, en desgevolg moet er ook meer kinetische energie worden omgezet tijdens een crash.

Offroaden gaat niet met een SUV. Koop daarvoor een defender aub. Die luxe bakken trillen gewoon uiteen zodra je offroad gaat.

Kortom, ze zijn ontworpen voor dames die hun kinderen naar school willen brengen met het gevoel van veiligheid. Het blijft echter bij een gevoel.
Eerst zijt ge aan het vitten op een Hummer, en nu nog beweren dat het een SUV is .
Oud 10 januari 2010, 00:05   #100
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Offroaden? Is dat zoiets als met je auto van de weg geraken en in een wei of in het water terechtkomen?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be