![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Noem mij 1 land dat door moslims bezet word... Ik noem Afghanistan, Iraq en dergelijke bezet door de Westerse legers. En dan ga jij hier een beetje staan roepen dat de moslims aan het veroveren zijn LOL Te grappig voor woorden!
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 11 januari 2010 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk gaan de voornaamste moslimorganisaties aanslagen afkeuren! We beweren dan ook niet dat de meeste moslims terroristen- kandidaten zijn! De meesten wensen waarschijnlijk ook niets meer dan het dagelijks leventje te kunnen leiden en gerust gelaten te worden met al die zaken! Wanneer ze dat echter doen in hun eigen moslimlanden zien we hoe daartegen opgetreden wordt, zoals in Iran de laatste weken! Ik verwijs hierbij voor de zoveelste keer naar nazi-Duitsland, ook al zitten sommigen daarmee in hun maag: de meeste Duitsers waren geen nazi's, maar ze deden het in hun broek voor die bende want ze wisten wat er hen te wachten stond indien ze nog maar durfden iets in het openbaar zeggen! In Denemarken en de USA durven ze dat (voorlopig) nog wel, gelukkig! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd hetzelfde spelletje ofte taktiek: keihard blijven doen of we van niets weten... Die Westerse legers zijn daar tijdelijk en zijn echt niet van plan om het land over te nemen dacht ik! Wanneer ze zich zullen terugtrekken zal dat een zegen zijn voor de bevolking! Geen bommen meer, maar de Taliban ea die weer de middeleeuwen en zijn geneugten gaat verspreiden... Het staat je verder vrij te doen of je niets afweet van de veroveringsdrang van de islam die op zovele plaatsen in de wereld, met het nodige bloedvergieten erbij, al jaren bezig is en steeds maar verder gaat. Ik denk dat de meeste burgers die zich met iets meer bezig houden dan met hun soep en hun patatten daar zo wel een beetje hun idee over hebben... Zoals ik al opmerkte, het gebeurt in verschillende fases. Antwerpen en Brussel zullen er waarschijnlijk geen tientallen jaren meer over doen om daar een mooi voorbeeld van te zijn! Hoe verwoordde Erdogan het weer allemaal? Voor de media een onuitputtelijke bron van gegevens en artikelen... Laatst gewijzigd door andev : 11 januari 2010 om 11:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat hebben we gezien in Afghanistan met die klucht van een verkiezing. De ganse wereld heeft zo gezien wat democratie eigenlijk betekent in westerse ogen: een regering aan de macht brengen die naar hun pijpen danst! Dansen ze niet naar hun pijpen krijgen ze de stempel kwaadaardig opgespeld. En steeds weer dat hol woordje veroveringsdrang, neem aub uw pilletje kerel. DE feiten zijn nu eenmaal dat de westerse landen de laatste 200 jaar hun veroveringsdrang getoond hebben. Brussel en Antwerpen LOL, hoeveel moslims wonen daar 7...8% LOL jij bent echt wel het synoniem voor de bange blanke man LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereld is een klucht en Allah de orkestmeester! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig idee moet ik zeggen.
Zolang ze zich dom gedragen moeten we ze goed op de tenen trappen. En nog wel liefst zo hard mogelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Des te schrijnender is de stilte over de verkiezingen in Afghanistan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik het goed heb, was het verkiezingsthema in Iran en Afghanistan de cartoonwedstrijd van Belgische of Nederlandse ex-moslims, of hoe zit dat met deze draad?
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder vindt ik dit ook wat provocerend..ik , zonder mezelf een homofoob te noemen, ook mijn bedenkingen met die exentrieke gay pride parades vol freaky people |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Of hierop? http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6933599.ece Of hierop?:http://www.news.com.au/national/angl...-1111114961951 Laatst gewijzigd door filosoof : 11 januari 2010 om 16:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Ik ben atheist en voorbeelden van pedofilie in christelijke kerken zijn er genoeg, doch bij mijn weten zis dit niet niet aanvaard noch opgenomen in enige doctrine..
P.S. ik ben vlaming en regels of tendensen in gereformeerde kerkgemeenschappen ken ik dus niet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die pedofielen worden door niet vereerd, noch aanbeden, hetgeen niet kan gezegd worden van beroemde pedo Profeet Mo. Je vergeet weer selectief het pedofiel misbruik dat door rabbis. Jawel Filosoof, daar zitten er occasioneel ook tussen. Of ze aanbeden worden weet ik niet, hoewel ik begin te twijfelen als ik jou lees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De christenen aanbidden hun profeet, de moslims aanbidden hun profeet niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, dat zijn nu eenmaal de feiten. Hoeveel onze forumidioten ook draaien.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Partijlid
|
![]() Goed gezien, er zijn sterke vermoedens dat de verkiezingen in Afghanistan gefraudeerd zijn en het Westen geeft daar natuurlijk geen aandacht aan (Karzai is hun mannetje).
|
![]() |
![]() |