Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2010, 14:07   #1
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard Zingt mooier dan het is ... Voor wie nog belang hecht aan vriendschap

Mensen, ik ben momenteel redelijk teleurgesteld in iemand. Jullie weten allemaal dat ik lange tijd iemand als goede vriend beschouwde en veel moeite heb gedaan om hem mee te helpen promoten.

Feit is dat hij blijkbaar met mensen speelt. Ja, als nieuwe fan ben je zijn beste vriend, maar na een tijdje dumpt hij je gewoon als fan.

Bespeel mensen en laat ze voor je opdraven, totdat ze als blinde melkkoeien in je stal staan en zijn ze niet mee goed genoeg, gooi je ze eruit als slachtvee. Zo voel ik me door deze persoon behandelt.

Ik ben misschien een beetje grof geworden tegenover hem, maar ik heb nog mijn principes. Iemand vandaag als vriend(in) aanhalen en later als fan dumpen, is in mijn ogen geen goede zaak.

Meneer heeft me gewoon van zijn fan forum gegooid. Ik heb me beleefd verontschuldigd ook publiekelijk op Facebook om hem te laten verstaan dat ik inderdaad grof ben geweest, maar meneer aanvaard geen excuses.

Veel van zijn fans zijn blind voor zijn ware aard en daarom zou ik het erg waarderen dat jullie, die kunnen getuigen dat ik echt moeite heb gedaan om hem te helpen, hem mee duidelijk maken dat ik zijn aanpak niet verdien.

Daarom zou ik het erg waarderen dat jullie je allemaal zouden inschrijven op:

www.marcgunn.net

En meneer eens wat nasteken door jullie voor te doen als hevige fans en dat jullie dankzij mij zijn muziek hebben leren kennen.

Hij kan toch niet nagaan of jullie zijn CDs al dan niet kopen, vermits dat via CDbaby gebeurd, maar doe gewoon alsof hij een topmuzikant is en streel zijn ego zo hard, dat zijn huid er van gaat loskomen.

Vermeld ook dat jullie het zo jammer vinden dat ik er niet meer ben, want dat ik zo een goede vriendin ben, maar dat we begrijpen dat hij dat liever privé houdt.

Het ergste wat er kan gebeuren, is dat jullie ook gebannen worden. Maar geen nood, want dan kunnen we er nog eens goed mee lachen dat hij zo een grote ster geworden is, dat hij zijn fans al kan dumpen.

Dus: hij heeft ons geld niet nodig. Ik steek er geen cent meer in, want ik beschouwde hem als een vriend en dat was hij, maar sinds hij in New Orleans woont, heeft hij zulke sterallures dat hij vergeten is hoe te schitteren.

Zo behandelt hij dus mensen die naar zijn optredens gaan, zijn CDs kopen, zijn reizen mee betalen en hem mee helpen promoten.

Het was een leuke reis onder vrienden, inderdaad. Maar daarna gooide meneer zijn masker af en ik heb sinds dien niets meer van hem gehoord.

Wie doet mee? Het kan lachen worden.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 januari 2010 om 14:08.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 14:10   #2
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Mensen, ik ben momenteel redelijk teleurgesteld in iemand. Jullie weten allemaal dat ik lange tijd iemand als goede vriend beschouwde en veel moeite heb gedaan om hem mee te helpen promoten.

Feit is dat hij blijkbaar met mensen speelt. Ja, als nieuwe fan ben je zijn beste vriend, maar na een tijdje dumpt hij je gewoon als fan.

Bespeel mensen en laat ze voor je opdraven, totdat ze als blinde melkkoeien in je stal staan en zijn ze niet mee goed genoeg, gooi je ze eruit als slachtvee. Zo voel ik me door deze persoon behandelt.

Ik ben misschien een beetje grof geworden tegenover hem, maar ik heb nog mijn principes. Iemand vandaag als vriend(in) aanhalen en later als fan dumpen, is in mijn ogen geen goede zaak.

Meneer heeft me gewoon van zijn fan forum gegooid. Ik heb me beleefd verontschuldigd ook publiekelijk op Facebook om hem te laten verstaan dat ik inderdaad grof ben geweest, maar meneer aanvaard geen excuses.

Veel van zijn fans zijn blind voor zijn ware aard en daarom zou ik het erg waarderen dat jullie, die kunnen getuigen dat ik echt moeite heb gedaan om hem te helpen, hem mee duidelijk maken dat ik zijn aanpak niet verdien.

www.marcgunn.net

En meneer eens wat nasteken door jullie voor te doen als hevige fans en dat jullie dankzij mij zijn muziek hebben leren kennen.

Hij kan toch niet nagaan of jullie zijn CDs al dan niet kopen, vermits dat via CDbaby gebeurd, maar doe gewoon alsof hij een topmuzikant is en streel zijn ego zo hard, dat zijn huid er van gaat loskomen.

Vermeld ook dat jullie het zo jammer vinden dat ik er niet meer ben, want dat ik zo een goede vriendin ben, maar dat we begrijpen dat hij dat liever privé houdt.

Het ergste wat er kan gebeuren, is dat jullie ook gebannen worden. Maar geen nood, want dan kunnen we er nog eens goed mee lachen dat hij zo een grote ster geworden is, dat hij zijn fans al kan dumpen.

Dus: hij heeft ons geld niet nodig. Ik steek er geen cent meer in, want ik beschouwde hem als een vriend en dat was hij, maar sinds hij in New Orleans woont, heeft hij zulke sterallures dat hij vergeten is hoe te schitteren.

Zo behandelt hij dus mensen die naar zijn optredens gaan, zijn CDs kopen, zijn reizen mee betalen en hem mee helpen promoten.

Het was een leuke reis onder vrienden, inderdaad. Maar daarna gooide meneer zijn masker af en ik heb sinds dien niets meer van hem gehoord.

maar dutske toch
wb Boadicea
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 14:12   #3
Boadicea

Standaard

Ik trek het me niet aan, hoor. Heb ik tijd en geld over voor andere dingen. Maar ik zou het toch tof vinden dat hij in zou zien dat mensen geen promovee zijn en vriendschap geen commercieel gimmick. Wie hem wil helpen uit vriendschap, gooit hij gewoon buiten.

Zijn muziek is wel goed, maar ik vraag me af aan welke straatsteen hij ze binnenkort nog gaat verkopen.
Oud 15 januari 2010, 14:35   #4
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Als het echt zo'n pipo is zou ik er geen energie meer in steken....
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 14:48   #5
Boadicea

Standaard

Inderdaad. Dat is nu eens de enige ban die ik heb opgelopen, die ik in mijn ogen niet verdiend had, gewoon omdat ik goede ideeën had om meneer met zijn carrière te helpen.

Anderzijds beschouw ik het als een opluchting. Hij heeft zelfs mijn verontschuldigingen, omdat ik misschien een beetje grof was met enkele uitdrukkingen, niet aanvaard. Hij heeft ze gewoon van zijn Facebook profiel verwijderd.

Fans die doof stom en blind willen blijven en enkel van zijn act willen genieten, laat ik gerust doen. Na verloop van tijd weet ik dat hij hen ook laat vallen. Men had mij ook voor hem gewaarschuwd en ik kan bepaalde dingen niet geloven. Ik vond het jammer dat de fans hem lieten vallen, maar nu ken ik de waarheid.

Feit dat hij je aanhaalt als een echte vriend(in), je een gelukkige verjaardag wenst en ga zo verder en je op den duur gaat geloven dat hij een vriend is.

Als je dan wat pech hebt ik je leven, zoals ik die op straat komt te staan door een scheiding, of vele van zijn Amerikaanse fans daar, die hun job en zelfs hun huis kwijt zijn door de crisis en niet meteen geld heb om stapels van zijn nieuwe CD te kopen, ziet hij je niet meer staan.

Maar hij kan wel liggen opscheppen over dat de oesters goed waren en de krab lekker en dergelijke. Of foto's van hem bij zijn rijke vrienden aan het zwembad.

Dat zijn de mensen die hij als vrienden wil. Gewoon volk, dat leidt onder de crisis, maar hem lang als vriend aanzag en zich schuldig voelde omdat ze zijn CDs niet meer konden kopen, maar dan in de plaats moeite gingen doen om hem op een andere manier te helpen, door bv aan mensen te gaan zeggen hoe goed ze zijn muziek vonden, tellen niet meer.

Wees geen vriend in kwade dagen, want dan heb je er gelegen.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 januari 2010 om 14:51.
Oud 15 januari 2010, 15:31   #6
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

www.marcgunn.net

Dat soort mensen zijn je niet waard. Ze zijn vriendelijk en je beste vriend zolang ze je nodig hebben, maar zodra ze ''leuker'' volk tegenkomen om mee om te gaan, sta je langs de zijlijn. Ik vind het altijd heerlijk om die mensen, als ze dan na een mislukking zielig bij je terug komen strompelen, keihard als een baksteen te laten vallen. Parasieten zijn het.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 15:58   #7
Boadicea

Standaard

Parasiet, zo heb ik het nog niet bekeken. Een dikke, vette, menselijke leeuw, noem ik hem.

Ik heb hen een link naar dit artikel gestuurd.

I regain my courage and he loses his pride. Dat klinkt wel leuk in dit geval, zeker als je bedenkt dat hij een kattenliefhebber is.

Goede muziek maken is 1 ding, maar ze ethisch promoten. Bwa, hij heeft nog enkele blinde leeuwinnen voor hem kruipen, die het nog niet door hebben.

Als hij van groupies wil leven, doet hij maar, maar ik dans niet als een rat naar de snaren van zijn autoharp en als hij dat een teleurstelling vind.

Zijn bijnamen zijn David Hasselhoff van de Keltische muziek en Chuck Norris van de Renaissance Faires. Laat hem zich eens goed belachelijk maken.
Oud 15 januari 2010, 18:19   #8
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Dat soort mensen zijn je niet waard. Ze zijn vriendelijk en je beste vriend zolang ze je nodig hebben, maar zodra ze ''leuker'' volk tegenkomen om mee om te gaan, sta je langs de zijlijn. Ik vind het altijd heerlijk om die mensen, als ze dan na een mislukking zielig bij je terug komen strompelen, keihard als een baksteen te laten vallen. Parasieten zijn het.
ik ben ooit zo onnozel geweest om dan nog hun gejammer en zelfmedelijden te aanhoren
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2010, 18:37   #9
Boadicea

Standaard

Ik kan hem sowieso niet meer aanhoren. Die parasiet moet op mij niet meer rekenen en ik denk dat hij dat ook weet. Er komen nog wel nieuwe domoren die denken dat hij geweldig is, maar feit is dat hij nog amper durft op te treden, als ik het zo bekijk. Blijkbaar kan hij nog wat rotte tomaten verwachten.
Oud 15 januari 2010, 21:20   #10
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan hem sowieso niet meer aanhoren. Die parasiet moet op mij niet meer rekenen en ik denk dat hij dat ook weet. Er komen nog wel nieuwe domoren die denken dat hij geweldig is, maar feit is dat hij nog amper durft op te treden, als ik het zo bekijk. Blijkbaar kan hij nog wat rotte tomaten verwachten.
je kunt beter je energie steken in mensen die het wél waard zijn.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2010, 10:20   #11
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
je kunt beter je energie steken in mensen die het wél waard zijn.
2

Mensen die je enkel zien als een gereedschap zijn je aandacht en zelfs je energie om zogezegd wraak te nemen niet waard. Kijk naar de toekomst en laat zinkende schepen zinken want het is gewoon verlies van een torpedo om hen te torpederen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2010, 13:35   #12
Boadicea

Standaard

Ik ben het er mee eens. Sommige van mijn echte vrienden zijn amdins op andere fora, waar ik hem mee heb helpen promoten. Zij vinden het gruwelijk dat ik niet alleen een IP ban gekregen heb zonder waarschuwing, maar dat blijkbaar ook nog mijn profiel gedelete is.

Meneer wil geen gewone mensen kennen, maar vele van zijn fans zijn ook vrienden van mij en stellen zich ook vragen.

Ik heb mijn spion en ik merk dat hij regelmatig posts verwijderd als fans op elkaar en niet op hem reageren, of vragen stellen die hem niet aanstaan. Nu zit hij ocharme zijn fans om hulp te smeken. Hoe moet hij zorgen dat ze een netwerk gaan vormen om hem te helpen, als hij doodsbang is dat ze wel eens tegen hem kunnen samenspannen, wat hij me zijn houding uitlokt.

Heu, als je iemand een mes in de rug steekt en je gaat dan nog verwachten dat die persoon je nog gaat helpen, dan geloof ik dat je toch enkele los hebt.

Ik heb hem gewezen op het gevaar van een troep leeuwinnen. Fans onderling laten communiceren kan tegen hem keren, want ze zullen niet allemaal blijven zwijgen en vroeg of laat zal hij wel eens voor onaangename verrassingen komen te staan.
En als zijn fans niet kunnen samenwerken, kunnen ze hem ook niet helpen.

Ik heb een stok in het hoenderhok gegooid en meneer heeft mij buitengegooid, maar de stok ligt er nog en daar gaat hij het nog erg moeilijk mee krijgen.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 16 januari 2010 om 13:40.
Oud 16 januari 2010, 23:28   #13
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

With a Little Help of my Friends
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2010, 23:32   #14
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

www.marcgunn.net

Zeg vecht je mini-oorlogjes zelf uit he, who cares.

Wat een messengetrek achter elkaars rug.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 09:37   #15
Fatalistische fakir
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
2

Mensen die je enkel zien als een gereedschap zijn je aandacht en zelfs je energie om zogezegd wraak te nemen niet waard. Kijk naar de toekomst en laat zinkende schepen zinken want het is gewoon verlies van een torpedo om hen te torpederen.
³
Fatalistische fakir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 12:04   #16
Boadicea

Standaard

Och ja, mijn vrienden en ik gaan onze tijd liever in iets anders steken dan een Nederlandstalige fanclub op te richten.
Oud 17 januari 2010, 13:07   #17
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Och ja, mijn vrienden en ik gaan onze tijd liever in iets anders steken dan een Nederlandstalige fanclub op te richten.
Boa, als je nu eens fan van mij werd?

Ik zal je nooit teurstellen of in de steek laten.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 13:34   #18
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Boa, als je nu eens fan van mij werd?

Ik zal je nooit teurstellen of in de steek laten.
ik dacht dat zoiets van de grote van de tetjes afhing ...
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 14:22   #19
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik dacht dat zoiets van de grote van de tetjes afhing ...
ook ja.

Maar tegen echte devotie kan ik moeilijk neen zeggen.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2010, 15:05   #20
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
ik ben ooit zo onnozel geweest om dan nog hun gejammer en zelfmedelijden te aanhoren
Dat is een wijze les die iedereen in zijn leven meemaakt.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be