![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Europees Commissaris
|
![]() Zowat 50 jaar geleden was er hier ook al zo een epidemie, mijn ouders en grootouders hadden daar ook last van, zelf een maat erger. Die vertikten het om op vrijdag het vlees te eten, dat ze op andere dagen wel aten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() hebben ze daar honger voor geleden, of aten ze gewoon gevarieerder ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu de moslimterreur nog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze hebben honger geleden. Mijn grootvader vertelde me van een half gekookt ei per persoon op vrijdag en droog brood, boter konden ze zich niet permiteren en spekvet mocht niet. Dagtaak, bossen rooien wortel en al met handgereedschap. Later werd het beter, toen ik klein was zure haring
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In tijden van nood, van honger, eet je alles, vooral als het gratis aangeboden wordt, om dan te gaan miereneuken of muggenziften, verdient niet eens dat er iets gratis aangeboden wordt en lijdt maar verder honger, simple as that!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De racisten!
![]() |
![]() |
#410 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welnu, er me terdege van bewust welke terreur er heerst in godsdienstige middens - mee door uw post terzake o.a., vind ik toch dat enig ongeduld niet ongepast is.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 januari 2010 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb geen honger, in tegendeel, ik hoef dus geen soep, maar ik wil daar wel mijn mening over geven. Volgens mij is het schandelijk armoede te misbruiken voor politieke doeleinden. Wie dat niet kan of wil inzien, daar zijn kosten aan. Als u een beetje de brusselse situatie kent, dan kan je als behoeftige op verschillende plaatsen soep krijgen, dagelijks. Eéndags "liefdadigheid met een politiek reukje hebben ze echt niet nodig" een structurele politieke oplossing voor ALLE behoeftigen, dat wel, maar dan geeft het VB "niet thuis" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je schiet op de verkeerde daar het VB uit alle openbare besturen is uitgesloten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
toen bij ons ==> nu nog bij hen Wie zegt aan zijn ouders of grootouders dat ze goed fout zaten en een onzinnig geloof hadden==> wie zegt dat nu wel over anderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar gunt men het de daklozen niet om wel voor erwtensoep te kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
moslims mogen zich nu niet storen aan soep met spek, 50 jaar geleden was het hier nog absurder daar mocht het enkel niet op vrijdag. Er zijn er die wel heel erg vlug vergeten dat religieuze eetgewoontes ook hier door de meesten gevolgd werden, en dat zelfsd toek ik al begon te werken end jaren 70, er parastatale bedrijfkantines waren die vrijdags karnemelkpap gaven ipv soep en vis ipv vlees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe ziet U dat ingevuld? De partijen die aan de macht zijn, die het voor het zeggen hebben, die dus aan een 'structurele oplossing voor alle behoeftigen' kunnen werken - hoe doen ze dat, doen ze dat goed volgens U, zijn er nog veel behoeftigen in Brussel, Vlaanderen, België, Europa, de wereld? Zijn ze goed bezig, degenen die het voor het zeggen hebben, die er iets aan zouden 'kunnen' doen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
hun riant reclamebudget aan te wenden om de medeburger te overtuigen van de kwaliteit en de haalbaarheid van hun voorstel, en zo de anderen te dwingen dit te aanvaarden of in het slechtste geval over te nemen. Ik blijf erbij het VB geeft "niet thuis" als het daarover gaat. |
|
![]() |
![]() |