![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Minister-President
|
![]() Beatrice Delvaux weegt ook helemaal niet zo zwaar. De meeste Vlamingen hebben nog nooit haar naam gehoord. (jammer genoeg)
Laatst gewijzigd door stropdrager : 3 februari 2010 om 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En in Brussel zwaaien de FRanstaligen de plak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het moment dat een meerderheid van de Vlamingen elke dag Le Soir of La Libre lezen, zullen de Vlaams-nationalistische partijen een absolute meerderheid hebben binnen Vlaanderen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En we zien het. Eerst hebben ze het welvarende Wallonie naar de knoppen geholpen en ze zijn nu aan een rotvaart bezig om met Brussel hetzelfde te doen. Als Vlamingen dan voorstellen doen om de problemen aan te pakken beweren ze in Brussel dat er niks aan de hand is. Mooi zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, en diezelfde Franstaligen die daar nu de plak zwaaien, doen nu alsof er niets aan de hand is, met als gevolg dat de problemen in de probleemwijken in de toekomst alleen nog maar zullen toenemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar verluidt zijn de verkoopcijfers in Brussel serieus aan het teruglopen. Wat gezien de demografische evolutie eigenlijk logisch is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() In Haiti ook
Laatst gewijzigd door born2bewild : 3 februari 2010 om 12:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het immobilisme dat het welvarend Wallonie de das heeft omgedaan manifesteert zich nu ook in Brussel. En dan zijn ze verwondert in Wallonie dat steeds minder Vlamingen daarin willen meegaan Laatst gewijzigd door fox : 3 februari 2010 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die paar honderd flikken die voor't justitiepaleis staan te demonstreren komen ook nooit in Bruxelles zeker ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de politie-agenten met hun VIER vakbonden allemaal samen zeggen dat er een serieus probleem is, dan zouden de walgelijke lapzwansen van politiekers er goed aan doen eens naar die mensen te luisteren, en liefst nog wat meer dan enkel d�*t. Eerlijk gezegd: ik hoop dat de politie-vakbonden overgaan tot een staking, gecombineerd met een verdomd onaangename stiptheidsactie in de rijke wijken waar het onverschillig bourgeois-crapuul en handlangers zich weten te verschansen voor de rauwe werkelijkheid waarin ze de rest van de gewest-bewoners aan hun lot overlaten.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet mijn schuld dat die mensen 'toevallig' meestal Franstalig zijn. Een héél grote groep Franstalige Brusselaars en Brusselaars die tot 'de Franstaligen' worden gerekend maar eigenlijk 'anderstalig' zijn, heeft hier niks te piepen. Het enige waar deze mensen goed voor zijn, is het eens om de zoveel tijd een bolletje kleuren, belastingen betalen (voor zover mogelijk, natuurlijk) en voor de rest zo weinig mogelijk zicht- of hoorbaar zijn. "Ta gueule!" geldt hier voor 'les flamins', voor 'les petits cons' èn voor de 'bougnouls', wees maar gerust.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 februari 2010 om 14:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wie zou ik hoffelijk moeten blijven?
Voor die hypocriete huilebalk Moureaux? Voor die twat Thielemans? Voor die opgeblazen gifkikker Gosuin? Voor de kwispelstaartende keffertjes die zo'n hansworsten uit de wind menen te moeten zetten? Luister eens hier, azert: deze morgen hebben leerlingen met mij over die problematiek gediscussieerd, en ze bleven maar herhalen: ach meneer, bij ons in de wijk wordt de politie er al lang niet meer bijgehaald, want die komen toch nooit af, die zeggen toch steeds weer: 'we kunnen niks doen, dat loont de moeite niet, ...' ach meneer, bij ons in de wijk hebben ze de hoop al opgegeven, het komt toch nooit goed, het is altijd hetzelfde liedje, we zien die politiekers alleen op de verkiezingsaffiches en op TV, die interesseren zich niet voor ons, ... ach meneer, als ik later groot ben, ga ik in Vlaanderen wonen, ik wil niet dat mijn kinderen hier opgroeien, ... Denk je soms dat zo'n défaitisme mij gelukkig maakt? Denk je soms dat ik tegenover die jonge mensen geen gevoelens van medeleven koester? Denk je soms dat ik onverschillig kan blijven?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 3 februari 2010 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
|
![]() Citaat:
Vroeger stond alles zwart op wit, maar nu er veel punten op spreekvaardigheid staan; kan een leraar misschien al eens wat subjectiever zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
|
![]() Citaat:
Van mij moet hij er trouwens niet komen. BE mag gerust een federatie blijven zoals nu; verder moet dat niet gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fijn systeem dat betogen. Moesten ze nu gewoon eens chronisch alle advocaten - rechters enuiteraard politici verbaliseren , lastigvallen met onderzoeken, en hun huis onderstebuitenkeren...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 3 februari 2010 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kunnen misschien een systeem maken, dat iedereen mag kiezen bijwelk deel ze zijn, dan kom je op 70% vlamingen + 15% met de walen die nog willen profiteren van vlaanderen... en heb je terug uw belgie
|
![]() |
![]() |