Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2010, 15:57   #14721
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Big Slick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En de getuigenissen van het baliepersoneel van American Airlines die de kapers formeel hebben herkend, zijn ook waardeloos?
Post ze eens, dan zal ik verder uitleg over geven.

Citaat:
En de informatie die flight attendants Betty Ong en Amy Sweeney (seat numbers van de kapers) doorgaven is ook waardeloos.
Yup, waardeloos. Ong geeft tweemaal een verkeerd flightnumber door, en de seats die ze aan de kapers toewijst kloppen ook niet.
En Sweeney heeft volgens de FBI met een cellphone gebeld, wat niet mogelijk is op die hoogte. (jaja, ik weet het, de FBI heeft dat nadien natuurlijk veranderd van cellphone naar airphone.

Citaat:
En de stemmen op de Voice Recorder van AA Flight 11 en UA 93, zijn ook waardeloos, nietwaar?
Zeer eenvoudig te doen door een voordien opgenomen bandje af te spelen op een bepaald tijdstip.
Nergens, nergens op die zogezegde geregistreerde opnames is sprake van een gesprek.

Citaat:
Tja, als jij graag met je kop in het zand zit en zegt : Allelujah, I see the light, dan is dat jouw probleem.
Indien het aantal beledigingen die iemand in de mond neemt een indicatie zou zijn voor z'n intellect, dan sta jij ver op kop in deze draad.

Laatst gewijzigd door Big Slick : 19 februari 2010 om 16:01.
Big Slick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 16:04   #14722
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
.
Daar leidt ik uit af dat er ook met GSM's vanuit de vliegtuigen is gebeld !!
dit bewijst dus dat het kan !!

U kan dat wel afleiden maar het kan dus niet vanop die hoogte.
Oud 19 februari 2010, 16:07   #14723
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En de getuigenissen van het baliepersoneel van American Airlines die de kapers formeel hebben herkend, zijn ook waardeloos?

En de informatie die flight attendants Betty Ong en Amy Sweeney (seat numbers van de kapers) doorgaven is ook waardeloos.

En de stemmen op de Voice Recorder van AA Flight 11 en UA 93, zijn ook waardeloos, nietwaar?

Tja, als jij graag met je kop in het zand zit en zegt : Allelujah, I see the light, dan is dat jouw probleem.
Over genuanceerde zaken kan je niet discussieren met posters die het dierlijke niveau niet overstijgen, zoals jij. Mijn verontschuldigingen hiervoor overigens aan de meeste dieren.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 16:37   #14724
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Over genuanceerde zaken kan je niet discussieren met posters die het dierlijke niveau niet overstijgen, zoals jij. Mijn verontschuldigingen hiervoor overigens aan de meeste dieren.

Alhoewel ik het zelden eens ben met je opinies, je gevoel voor humor kan ik wel smaken. In tegenstelling tot parcifal's armzalige pogingen om af en toe "grappig" te willen zijn.
Oud 19 februari 2010, 16:45   #14725
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Big Slick Bekijk bericht

Alhoewel ik het zelden eens ben met je opinies, je gevoel voor humor kan ik wel smaken. In tegenstelling tot parcifal's armzalige pogingen om af en toe "grappig" te willen zijn.

Ik moet eerlijk toe geven dat dit stukje eigenlijk van Parcifal zelf komt. Blijkbaar vind de moderatie dat dit geen persoonlijke aanval is...ik wilde maar eens testen of hij het zelf wel een persoonlijke aanval vind en of de moderatie partijdig is in zijn geval.
Hilarisch dat je nu net zulke reactie plaatst.

Laatst gewijzigd door illwill : 19 februari 2010 om 16:47.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 18:42   #14726
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U kan dat wel afleiden maar het kan dus niet vanop die hoogte.

welke hoogte , u weet precies hoe hoog de toestellen zich bevonden ten tijde van de telefoontjes .

Bij een heel klein aantal gsm calls is het daadwerkelijk gelukt om een gesprek tot stand te brengen. Deze zullen hebben plaatsgevonden op momenten dat er een mast in het bereik was . Waarom is dat onmogelijk ?
Denk aan de momenten kort voor de crashes
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 18:49   #14727
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

geef illwill niet te veel krediet Slick: het ganse citaat is van Parcifal gericht aan illwill een paar dagen geleden.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2010, 21:07   #14728
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
geef illwill niet te veel krediet Slick: het ganse citaat is van Parcifal gericht aan illwill een paar dagen geleden.

En dat ik uiteraard òòk had gelezen.
Van u had ik wél gehoopt dat je zou doorhebben dat het juist daarom was dat ik het zo grappig vond. Omdat illwill hier parcifal's beschrijving van hem, nu tegen hem gebruikt.
Dit gezegd zijnde:
Ik ga niet lang meer rondhangen op deze draad, denk ik.
Toen ik hier m'n eerste posts plaatste, had ik gehoopt met enkele anderen (welke theorie ze ook geloven) een soort "debat" te kunnen voeren over de "rariteiten" (zoals ik het benoem) in de het officieel verhaal dat ons gepresenteerd is door Bush en co.
Jammer genoeg hebben ik moeten vaststellen dat zulks niet mogelijk schijnt te zijn. Ik heb een paar keer een "rariteit" (een vraag) in de groep gegooid.
Maar in plaats van daarover te discussieren, worden ofwel die vragen genegeerd, ofwel krijg je een antwoord in de trant van: "denk je dat je hiermee bewijst dat het inside-job was" of, "met wat cherry picking en misplaatste interpretaties kom je er niet"...etc...
Blijkbaar zit iedereen hier, enkel om z'n eigen gelijk te halen.
Wat overigens geldt voor beide groepen.
The mind is made up, en niemand zal daar verandering in brengen.
Het is niet meer dan een heen en weer gebwebbel van zelfverklaarde allesweters.
En vandaar dat je op deze draad zelden bezoek ziet van andere forummers wiens intellectueel niveau ik apprecieer.
En ze hebben nog gelijk ook.
Oud 19 februari 2010, 22:53   #14729
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Post ze eens, dan zal ik verder uitleg over geven.

Yup, waardeloos. Ong geeft tweemaal een verkeerd flightnumber door, en de seats die ze aan de kapers toewijst kloppen ook niet.
Raar hè voor iemand die er net achter is dat een collega is doodgestoken en dat haar laatste uur geslagen heeft !

Citaat:
En Sweeney heeft volgens de FBI met een cellphone gebeld, wat niet mogelijk is op die hoogte. (jaja, ik weet het, de FBI heeft dat nadien natuurlijk veranderd van cellphone naar airphone.
Waarom denkt u dit ??onderbouwing graag .

Citaat:
Zeer eenvoudig te doen door een voordien opgenomen bandje af te spelen op een bepaald tijdstip.
Nergens, nergens op die zogezegde geregistreerde opnames is sprake van een gesprek.
Deze bewering is simpelweg onjuist
Het idee van een bandje is hylarisch !! Familie leden hebben naar een bandje zitten luisteren waarop precies de juiste stem te horen was .

Bewijs van de kapers is er zeer zeker in vele vormen . Hier nog maar eens een film over flight 175 , inclusief bewakingsbeelden met tijd en datum en een kaper. De betreffende kapers zijn gewoon onder hun werkelijke naam aan boord gegaan , en daardoor was het eenvoudig om te achterhalen dat ze inderdaad aan boord waren . Hoe ? DNA matching

http://www.livevideo.com/video/14CE3...ed-part-1.aspx

Ook gaat het hier over de telefoontjes , wel degelijk gesprekken dus !!
interactie !
Oud 19 februari 2010, 23:43   #14730
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

En dat ik uiteraard òòk had gelezen.
Van u had ik wél gehoopt dat je zou doorhebben dat het juist daarom was dat ik het zo grappig vond. Omdat illwill hier parcifal's beschrijving van hem, nu tegen hem gebruikt.
Dit gezegd zijnde:
Ik ga niet lang meer rondhangen op deze draad, denk ik.
Toen ik hier m'n eerste posts plaatste, had ik gehoopt met enkele anderen (welke theorie ze ook geloven) een soort "debat" te kunnen voeren over de "rariteiten" (zoals ik het benoem) in de het officieel verhaal dat ons gepresenteerd is door Bush en co.
Jammer genoeg hebben ik moeten vaststellen dat zulks niet mogelijk schijnt te zijn. Ik heb een paar keer een "rariteit" (een vraag) in de groep gegooid.
Maar in plaats van daarover te discussieren, worden ofwel die vragen genegeerd, ofwel krijg je een antwoord in de trant van: "denk je dat je hiermee bewijst dat het inside-job was" of, "met wat cherry picking en misplaatste interpretaties kom je er niet"...etc...
Blijkbaar zit iedereen hier, enkel om z'n eigen gelijk te halen.
Wat overigens geldt voor beide groepen.
The mind is made up, en niemand zal daar verandering in brengen.
Het is niet meer dan een heen en weer gebwebbel van zelfverklaarde allesweters.
En vandaar dat je op deze draad zelden bezoek ziet van andere forummers wiens intellectueel niveau ik apprecieer.
En ze hebben nog gelijk ook.

My bad wat betreft de quote, ik was er niet zeker van, het was in elk geval vrij geestig die uitwisseling te zien.

Wat je vertelt makes a lot of sense. Ik heb het al lang opgegeven in de 9-11 draad. Vele interessante deelnemers zijn met de jaren verdwenen om dezelfde redenen die je aangeeft. Ik blijf het verhaal rond 9-11 uiteraard wel intensief volgen op het web, maar hier heeft het totaal geen zin om nieuwe input aan te brengen.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2010, 06:21   #14731
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
My bad wat betreft de quote, ik was er niet zeker van, het was in elk geval vrij geestig die uitwisseling te zien.

Wat je vertelt makes a lot of sense. Ik heb het al lang opgegeven in de 9-11 draad. Vele interessante deelnemers zijn met de jaren verdwenen om dezelfde redenen die je aangeeft. Ik blijf het verhaal rond 9-11 uiteraard wel intensief volgen op het web, maar hier heeft het totaal geen zin om nieuwe input aan te brengen.
idd het vermoeiend steeds de truther leugens te weerleggen...
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2010, 15:15   #14732
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Deze bewering is simpelweg onjuist
Het idee van een bandje is hylarisch !! Familie leden hebben naar een bandje zitten luisteren waarop precies de juiste stem te horen was .

!
Ach joeng, leer toch eens begrijpend lezen.
Die quote was een antwoord op parcifal's post ivm met de stemmen op de cockpit voice recorder en had helemaal niets van doen met de telefoontjes van passagiers.
Ik vraag me soms echt af of je bewust zulke quote's uit hun context haalt, of dat het uit domheid is.
Vanaf nu ga ik je posts maar negeren.
Klaarblijkelijk zit je hier ook maar, net als parcifal, om "discussies" te winnen.
Mooi voorbeeld daarvan in één van je laatste posts.
Jij en leeghoofd dixie hebben het steeds over één paspoort.
Wanneer is daarop reageer dat ze 4 paspoorten zogezegd hebben teruggevonden reageren jullie met verontwaardiging alsof die mederom wat conspiracypraat is.
Wanneer ik dan de bewijzen toon, en zelf rechtzet dat het 3 paspoorten en 1 rijbewijs was, kom je af met "wie valt er nu door de mand?"
Punt dat ik trachtte te maken is dat m'n praktisch niks terugvind van die vliegtuigen, maar wonder boven wonder vinden ze wel papier materiaaal terug dat zogezegd moet bewijzen dat die kapers aan boord waren.
En die onzin gaat erin als zoete broodjes.
Oud 20 februari 2010, 15:38   #14733
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Tja, een liefhebber van het martelen van verdachten die onschuldig zijn tot hun veroordeling en een half zachte conspiracy believer die geen idee heeft van wat een logische gedachtengang en 'redelijk bewijs' kan betekenen delen blijkbaar bepaalde waarden : een slecht gevoel voor humor.

Bien étonné de se retrouver ensemble, je pense.

Blij dat ik niet op jullie eiland van waanzinnigheid zit.
Weten jullie feitelijk wel hoe abberant jullie zijn, vraag ik me soms af?

Laatst gewijzigd door parcifal : 20 februari 2010 om 15:39.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2010, 16:55   #14734
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ach joeng, leer toch eens begrijpend lezen.
Die quote was een antwoord op parcifal's post ivm met de stemmen op de cockpit voice recorder en had helemaal niets van doen met de telefoontjes van passagiers.
Ik vraag me soms echt af of je bewust zulke quote's uit hun context haalt, of dat het uit domheid is.
Vanaf nu ga ik je posts maar negeren.
Klaarblijkelijk zit je hier ook maar, net als parcifal, om "discussies" te winnen.
Mooi voorbeeld daarvan in één van je laatste posts.
Jij en leeghoofd dixie hebben het steeds over één paspoort.
Wanneer is daarop reageer dat ze 4 paspoorten zogezegd hebben teruggevonden reageren jullie met verontwaardiging alsof die mederom wat conspiracypraat is.
Wanneer ik dan de bewijzen toon, en zelf rechtzet dat het 3 paspoorten en 1 rijbewijs was, kom je af met "wie valt er nu door de mand?"
Punt dat ik trachtte te maken is dat m'n praktisch niks terugvind van die vliegtuigen, maar wonder boven wonder vinden ze wel papier materiaaal terug dat zogezegd moet bewijzen dat die kapers aan boord waren.
En die onzin gaat erin als zoete broodjes.
Het is juist materiaal als stof en papier dat een dergelijke crash eerder zal overleven dan andere zwaardere materialen !! Probeer maar eens een stuk papier tegen de muur kapot te gooien !

maar, ook zonder het vinden van die papieren is er nog bewijs genoeg van de aanwezigheid van de kapers in die toestellen! Het was zeker toevallig dat de personen van wie er een paspoort werd gevonden ook een ticket voor betreffende vlucht hadden gekocht ?? en dat daarbij meerdere mensen zijn gebeld door familie en te horen kregen dat er kapers aan boord waren , en dat er beelden zijn van vliegvelden waar betreffende kapers op te zien zijn wanneer ze aan boord gaan bij betreffende vlucht .

Die telefoontjes die gefaked zouden zijn , .... Waar slaat dat idee op ?
onbegrijpelijk en onmogelijk .

Er is in de VS geen enkele betrokkene die twijfelt aan de aanwezigheid van kapers in die toestellen , niet één !!
Wie toch beweert dat ze er niet waren kan fikse tegenwind verwachten in de discussie, en terecht. Wie daar niet tegen kan kan maar beter met de negeerknop aan de slag gaan.
Oud 20 februari 2010, 16:58   #14735
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk bericht Vandaag, 15:38
Verwijder gebruiker van negeerlijstparcifal
Dit bericht is verborgen omdat parcifal op jouw negeerlijst staat.

Bekijk bericht Vandaag, 16:55
Verwijder gebruiker van negeerlijstatmosphere
Dit bericht is verborgen omdat atmosphere op jouw negeerlijst staat.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2010, 17:02   #14736
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Tja, als Micele geen discussie wil (of wat daarvoor moet doorgaan) kan hij beter een website openen, waar dan van gequoteerd kan worden door zijn vriendjes-believers.

In elk geval scoor je zo geen punten, je bewijst alleen alweer je gebrek aan argumenten.
QED,
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2010, 17:40   #14737
Big Slick
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Het is juist materiaal als stof en papier dat een dergelijke crash eerder zal overleven dan andere zwaardere materialen !! Probeer maar eens een stuk papier tegen de muur kapot te gooien !

Probeer maar eens papier intact te houden in een brand.

Citaat:
maar, ook zonder het vinden van die papieren is er nog bewijs genoeg van de aanwezigheid van de kapers in die toestellen! Het was zeker toevallig dat de personen van wie er een paspoort werd gevonden ook een ticket voor betreffende vlucht hadden gekocht ??
Jij noemt dat toeval. Ik noem dat heel sterk, dat ze geen paspoorten ed. teruggevinden van andere passagiers. Het weinige dat ze terugvinden, behoort (toevalig) net aan de kapers.

Citaat:
Die telefoontjes die gefaked zouden zijn , .... Waar slaat dat idee op ?
onbegrijpelijk en onmogelijk
Onbegrijpelijk voor U, ja.
Onmogelijk? Zeker niet.

Citaat:
Er is in de VS geen enkele betrokkene die twijfelt aan de aanwezigheid van kapers in die toestellen , niet één !!
Definieer "betrokkene. Betrokkene bij wat?
Of ga je hier nu domweg beweren dat ik de enige ben die dit claimt?

Citaat:
Wie toch beweert dat ze er niet waren kan fikse tegenwind verwachten in de discussie, en terecht. Wie daar niet tegen kan kan maar beter met de negeerknop aan de slag gaan.
Tegenwind krijg je altijd als je de officiele versie in vraag stelt, dat ben ik al lang gewoon.
Tegenargumenten, die zie ik niet veel.
Oud 20 februari 2010, 18:28   #14738
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Oud 20 februari 2010, 18:43   #14739
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Probeer maar eens papier intact te houden in een brand.

Jij noemt dat toeval. Ik noem dat heel sterk, dat ze geen paspoorten ed. teruggevinden van andere passagiers. Het weinige dat ze terugvinden, behoort (toevalig) net aan de kapers.
Er zijn ook personal belongings van gewone passagiers gevonden, maar dergelijker informatie wordt door bepaalde sites natuurlijk weggelaten.

Citaat:
Onbegrijpelijk voor U, ja.
Onmogelijk? Zeker niet.
Hoe kunnen de telefoon gesprekken van passagiers met familie zijn gefaked dan? De telefoontjes waar werkelijk een gesprek had plaatsgevonden ?

Citaat:
Definieer "betrokkene. Betrokkene bij wat?
bij de kapingen,zoals mensen in de verkeerstoren , piloten van de f16's , familieleden die telefoon kregen , enz..

Citaat:
Of ga je hier nu domweg beweren dat ik de enige ben die dit claimt?
Nee, dat zeker niet . Echter zijn he tallemaal outsiders die het claimen.

Citaat:
Tegenwind krijg je altijd als je de officiele versie in vraag stelt, dat ben ik al lang gewoon.
Tegenargumenten, die zie ik niet veel.
Ik zie niet in wat er officieel is aan bv familieleden die hun verhaal doen .
U stelt vooral vragen , hoe kun je daarop een tegenargument geven ?
Oud 20 februari 2010, 23:42   #14740
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hoe kunnen de telefoon gesprekken van passagiers met familie zijn gefaked dan? De telefoontjes waar werkelijk een gesprek had plaatsgevonden ?
Dat dat voor u in 2010 nog steeds een vraagteken is daar kan ik echt niet bij.

Citaat:
"Gentlemen! We have called you together to inform you that we are going to overthrow the United States government."
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be