![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#14721 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
En Sweeney heeft volgens de FBI met een cellphone gebeld, wat niet mogelijk is op die hoogte. (jaja, ik weet het, de FBI heeft dat nadien natuurlijk veranderd van cellphone naar airphone. Citaat:
Nergens, nergens op die zogezegde geregistreerde opnames is sprake van een gesprek. Citaat:
Laatst gewijzigd door Big Slick : 19 februari 2010 om 16:01. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#14722 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14723 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#14724 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Alhoewel ik het zelden eens ben met je opinies, je gevoel voor humor kan ik wel smaken. In tegenstelling tot parcifal's armzalige pogingen om af en toe "grappig" te willen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14725 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik moet eerlijk toe geven dat dit stukje eigenlijk van Parcifal zelf komt. Blijkbaar vind de moderatie dat dit geen persoonlijke aanval is...ik wilde maar eens testen of hij het zelf wel een persoonlijke aanval vind en of de moderatie partijdig is in zijn geval. Hilarisch dat je nu net zulke reactie plaatst. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 19 februari 2010 om 16:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14726 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
welke hoogte , u weet precies hoe hoog de toestellen zich bevonden ten tijde van de telefoontjes . Bij een heel klein aantal gsm calls is het daadwerkelijk gelukt om een gesprek tot stand te brengen. Deze zullen hebben plaatsgevonden op momenten dat er een mast in het bereik was . Waarom is dat onmogelijk ? Denk aan de momenten kort voor de crashes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14727 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
geef illwill niet te veel krediet Slick: het ganse citaat is van Parcifal gericht aan illwill een paar dagen geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14728 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() En dat ik uiteraard òòk had gelezen. Van u had ik wél gehoopt dat je zou doorhebben dat het juist daarom was dat ik het zo grappig vond. Omdat illwill hier parcifal's beschrijving van hem, nu tegen hem gebruikt. Dit gezegd zijnde: Ik ga niet lang meer rondhangen op deze draad, denk ik. Toen ik hier m'n eerste posts plaatste, had ik gehoopt met enkele anderen (welke theorie ze ook geloven) een soort "debat" te kunnen voeren over de "rariteiten" (zoals ik het benoem) in de het officieel verhaal dat ons gepresenteerd is door Bush en co. Jammer genoeg hebben ik moeten vaststellen dat zulks niet mogelijk schijnt te zijn. Ik heb een paar keer een "rariteit" (een vraag) in de groep gegooid. Maar in plaats van daarover te discussieren, worden ofwel die vragen genegeerd, ofwel krijg je een antwoord in de trant van: "denk je dat je hiermee bewijst dat het inside-job was" of, "met wat cherry picking en misplaatste interpretaties kom je er niet"...etc... Blijkbaar zit iedereen hier, enkel om z'n eigen gelijk te halen. Wat overigens geldt voor beide groepen. The mind is made up, en niemand zal daar verandering in brengen. Het is niet meer dan een heen en weer gebwebbel van zelfverklaarde allesweters. En vandaar dat je op deze draad zelden bezoek ziet van andere forummers wiens intellectueel niveau ik apprecieer. En ze hebben nog gelijk ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14729 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het idee van een bandje is hylarisch !! Familie leden hebben naar een bandje zitten luisteren waarop precies de juiste stem te horen was . Bewijs van de kapers is er zeer zeker in vele vormen . Hier nog maar eens een film over flight 175 , inclusief bewakingsbeelden met tijd en datum en een kaper. De betreffende kapers zijn gewoon onder hun werkelijke naam aan boord gegaan , en daardoor was het eenvoudig om te achterhalen dat ze inderdaad aan boord waren . Hoe ? DNA matching http://www.livevideo.com/video/14CE3...ed-part-1.aspx Ook gaat het hier over de telefoontjes , wel degelijk gesprekken dus !! interactie ! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14730 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
My bad wat betreft de quote, ik was er niet zeker van, het was in elk geval vrij geestig die uitwisseling te zien. Wat je vertelt makes a lot of sense. Ik heb het al lang opgegeven in de 9-11 draad. Vele interessante deelnemers zijn met de jaren verdwenen om dezelfde redenen die je aangeeft. Ik blijf het verhaal rond 9-11 uiteraard wel intensief volgen op het web, maar hier heeft het totaal geen zin om nieuwe input aan te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14731 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14732 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Die quote was een antwoord op parcifal's post ivm met de stemmen op de cockpit voice recorder en had helemaal niets van doen met de telefoontjes van passagiers. Ik vraag me soms echt af of je bewust zulke quote's uit hun context haalt, of dat het uit domheid is. Vanaf nu ga ik je posts maar negeren. Klaarblijkelijk zit je hier ook maar, net als parcifal, om "discussies" te winnen. Mooi voorbeeld daarvan in één van je laatste posts. Jij en leeghoofd dixie hebben het steeds over één paspoort. Wanneer is daarop reageer dat ze 4 paspoorten zogezegd hebben teruggevonden reageren jullie met verontwaardiging alsof die mederom wat conspiracypraat is. Wanneer ik dan de bewijzen toon, en zelf rechtzet dat het 3 paspoorten en 1 rijbewijs was, kom je af met "wie valt er nu door de mand?" Punt dat ik trachtte te maken is dat m'n praktisch niks terugvind van die vliegtuigen, maar wonder boven wonder vinden ze wel papier materiaaal terug dat zogezegd moet bewijzen dat die kapers aan boord waren. En die onzin gaat erin als zoete broodjes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14733 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bien étonné de se retrouver ensemble, je pense. ![]() Blij dat ik niet op jullie eiland van waanzinnigheid zit. Weten jullie feitelijk wel hoe abberant jullie zijn, vraag ik me soms af? Laatst gewijzigd door parcifal : 20 februari 2010 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar, ook zonder het vinden van die papieren is er nog bewijs genoeg van de aanwezigheid van de kapers in die toestellen! Het was zeker toevallig dat de personen van wie er een paspoort werd gevonden ook een ticket voor betreffende vlucht hadden gekocht ?? en dat daarbij meerdere mensen zijn gebeld door familie en te horen kregen dat er kapers aan boord waren , en dat er beelden zijn van vliegvelden waar betreffende kapers op te zien zijn wanneer ze aan boord gaan bij betreffende vlucht . Die telefoontjes die gefaked zouden zijn , .... Waar slaat dat idee op ? onbegrijpelijk en onmogelijk . Er is in de VS geen enkele betrokkene die twijfelt aan de aanwezigheid van kapers in die toestellen , niet één !! Wie toch beweert dat ze er niet waren kan fikse tegenwind verwachten in de discussie, en terecht. Wie daar niet tegen kan kan maar beter met de negeerknop aan de slag gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14735 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14736 |
Banneling
|
![]() Tja, als Micele geen discussie wil (of wat daarvoor moet doorgaan) kan hij beter een website openen, waar dan van gequoteerd kan worden door zijn vriendjes-believers. In elk geval scoor je zo geen punten, je bewijst alleen alweer je gebrek aan argumenten. QED, |
![]() |
![]() |
![]() |
#14737 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Probeer maar eens papier intact te houden in een brand. Citaat:
Citaat:
Onmogelijk? Zeker niet. Citaat:
Of ga je hier nu domweg beweren dat ik de enige ben die dit claimt? Citaat:
Tegenargumenten, die zie ik niet veel. |