Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2010, 16:53   #221
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Een tumor leeft ook. Het groeit ook in een menselijk lichaam. Het verwijderen ervan zou ik toch niet als "moord" willen omschrijven.
Men mag toch hopen dat u volwassen bent en niet de één of andere peuter die achter mama en papa hun rug gebruik maakt van de pc.

De reden dat u geen proleem heeft met abortus geeft u zéér goed weer in zulke idiote reactie. "Een kind staat voor uw persoon gelijk aan een tumor". Waarschijnlijk heeft men zulks nodig om er zichzelf van te overtuigen dat er niets fouts gebeurt, het gebeurt uit een soort noodzaak.

Even ter inlichting, Mag u nog alles eten en drinken, nog vrij rondlopen of enkel onder bewaking met een dwangbuis?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 17:06   #222
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
sorry for the typo, komt van wisselen tussen azerty en qwerty. Wal moest zal zijn.

Voor mij staat een ongeboren kind niet gelijk met een mug. Maar jij zei dat leven stoppen, moord is. Hoe je het ook draait of keert.
Ik duidt gewoon dat het eerst over een mens moet gaan voor je van moord kan spreken.
Fouten maken is menselijk.

Misschien moet u eerst even te rade gaan hoe een embryo/foetus van bv. zes weken er uitziet en hoe menselijk deze al is. Zoals ik een zipper er al op heb gewezen, kijk dan even naar een foetus van 13 weken(één week ouder dan de toegestane leefttijd voor abortus) en u zult verstelt staan hoe menselijk dit wezentje er uitziet.

De spieren van de foetus zijn inmiddels zo sterk dat het met de beentjes kan schoppen, het hoofdje draaien en de handjes samen knijpen. Dit alles één week na de toegestane abortus leefttijd. Dus, beëindigd men dit is het moord hoe men het ook draait en keert.

Oud 22 februari 2010, 17:11   #223
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht

Misschien moet u eerst even te rade gaan hoe een embryo/foetus van bv. zes weken er uitziet en hoe menselijk deze al is. Zoals ik een zipper er al op heb gewezen, kijk dan even naar een foetus van 13 weken(één week ouder dan de toegestane leefttijd voor abortus) en u zult verstelt staan hoe menselijk dit wezentje er uitziet.

De spieren van de foetus zijn inmiddels zo sterk dat het met de beentjes kan schoppen, het hoofdje draaien en de handjes samen knijpen. Dit alles één week na de toegestane abortus leefttijd. Dus, beëindigd men dit is het moord hoe men het ook draait en keert.
Zeveraar, ik mag hopen dat je weet wat allemaal mogelijk is met filmtrucage.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 17:14   #224
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als u mij probeert te overtuigen dat een zwangere vrouw op een bepaald moment een "herkenbare" mens in zich draagt, bespaar u de moeite, daar ben ik inderdaad van overtuigd.
Maar dan geeft u eigelijk toe dat er zoiets bestaat als een "onherkenbare" mens in de baarmoeder. Dat er inderdaad een grens is. Waar die grens ligt is dan een andere discussie.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 17:17   #225
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Die "arrogantie" heb ik inderdaad, bij een abortus tot 12 weken kan NOOIT sprake zijn van "armen en benen".
Domheid kent waarschijnlijk geen grenzen laat staan leefttijd. Weet u in feite wel waar u over aan het discussieren bent. Hebt u al ooit een foetus van twaalf weken gezien? Jonge hoe dom kan men zijn en blijven om z'n gelijk te halen, triestig zéér triestig.

Indien dit onderwerp u iets zou interesseren (wat men ten sterkste kan betwijfelen), zou u waarschijnlijk de moeite eens doen om een beeld te kunnen krijgen van een foetus van een twaalftal weken. U weet toch het net is vrij toegankelijk voor alles en nog wat, ook voor beelden van embryo en foetus. Anders kunt u zich het best houden aan een vorige reactie, u weet wel die van "doei!".

Laatst gewijzigd door ERLICH : 22 februari 2010 om 17:18.
Oud 22 februari 2010, 17:21   #226
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Domheid kent waarschijnlijk geen grenzen laat staan leefttijd. Weet u in feite wel waar u over aan het discussieren bent. Hebt u al ooit een foetus van twaalf weken gezien? Jonge hoe dom kan men zijn en blijven om z'n gelijk te halen, triestig zéér triestig.
Inderdaad, zijn gelijk proberen te halen met getrukeerde films is not done, beneden alle peil.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 22 februari 2010 om 17:22.
Oud 22 februari 2010, 17:22   #227
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Als u mij probeert te overtuigen dat een zwangere vrouw op een bepaald moment een "herkenbare" mens in zich draagt, bespaar u de moeite, daar ben ik inderdaad van overtuigd.
Maar dan geeft u eigelijk toe dat er zoiets bestaat als een "onherkenbare" mens in de baarmoeder. Dat er inderdaad een grens is. Waar die grens ligt is dan een andere discussie.
Het afzakken naar woordspelletjes zegt me niets. Het is een mens en blijft een mens hoe u het nu ook draait en keert. En wat betreft dat ik zou toegeven hebben dat er zoiets is als "onherkenbare mens" kunt u dan even zeggen waar? Wat betreft grens, er is geen grens.

Oud 22 februari 2010, 17:26   #228
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het afzakken naar woordspelletjes zegt me niets. Het is een mens en blijft een mens hoe u het nu ook draait en keert. En wat betreft dat ik zou toegeven hebben dat er zoiets is als "onherkenbare mens" kunt u dan even zeggen waar? Wat betreft grens, er is geen grens.
"hoe menselijk deze al is" wijst erop dat hij op een bepaald moment niet of minder menselijk was.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 17:30   #229
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
't Is maar wat je zelfstandig noemt. Een baby kan de eerste weken nog niets in zijn mond stoppen en zorgt dus NIET voor eigen voedsel.
Een ongeboren kind heeft ook rechten, maar geen plichten..

Je gaat het weer allemaal te ver zoeken..
Vertel me eens in welke wettekst ik ze kan vinden, die rechten van het ongeboren kind?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 17:38   #230
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De reden dat u geen proleem heeft met abortus geeft u zéér goed weer in zulke idiote reactie. "Een kind staat voor uw persoon gelijk aan een tumor".
Je persoonlijke aanvalletjes heb ik maar verwijderd. Laten we ons beperken tot het onderwerp. Dat is al stof genoeg.

Je zou een ongeboren vrucht inderdaad kunnen beschouwen als een parasiet. Het is een organisme dat zich in stand houdt ten koste van een gastvrouw. Het is een organisme dat niet op zichzelf kan bestaan, in tegenstelling tot het kind n�* de geboorte.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 22 februari 2010, 18:51   #231
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien omdat religieuzen meer belang hechten aan het leven van andere dan niet religieuze waarschijnlijk hé.
dat doet u dus niet. U wil zelf de keuzes bepalen die anderen maken, dat is niet 'belang hechten aan' maar 'u wil opleggen aan'. Respectlozer dan zo'n visie op de mensheid kan het niet worden.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2010, 20:03   #232
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Inderdaad, zijn gelijk proberen te halen met getrukeerde films is not done, beneden alle peil.
Waar heb ik ergens een getrukeerde film getoont? Aan 't surfen geweest op het net en iets tegen gekomen dat u niet aanstaat, iets waaruit blijkt dat u over zaken zit te leuteren waar u in feite niet het minst vanaf weet en dus deze reactie waarschijnlijk nog het enige dat u als spreekbuis van het volledige forum kunt leveren.

Even off topic, als spreekbuis voor het voltallige forum zou men toch op z'n minst mogen verwachten dat u wil mee debateren met een minimum aan kennis over het onderwerp, anders maakt u zich grandioos belachelijk.

Oud 22 februari 2010, 20:10   #233
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
dat doet u dus niet. U wil zelf de keuzes bepalen die anderen maken, dat is niet 'belang hechten aan' maar 'u wil opleggen aan'. Respectlozer dan zo'n visie op de mensheid kan het niet worden.
Ik bepaal niemands keuze, iedereen is vrij om een keuze te maken en er de gevolgen van te dragen.

Respectlozer dan zo'n visie op de mensheid kan het niet worden. Wat respect betreft, denk dat buiten het woord de inhoud u volledig onbekend is.

Uit de reactie's waar de pro's hier komen mee aandraven kan men enkel en alleen maar zeggen zielig tot op het been. Men zou zelfs kunnen stellen dat ze geen geloof hechten aan hun eigen zever maar te dom zijn om het toe te geven.

Oud 22 februari 2010, 20:18   #234
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je persoonlijke aanvalletjes heb ik maar verwijderd. Laten we ons beperken tot het onderwerp. Dat is al stof genoeg.

Je zou een ongeboren vrucht inderdaad kunnen beschouwen als een parasiet. Het is een organisme dat zich in stand houdt ten koste van een gastvrouw. Het is een organisme dat niet op zichzelf kan bestaan, in tegenstelling tot het kind n�* de geboorte.
Jonge ga toch slapen en stop met u zo belachelijk te maken. Indien u uw zegske wil doen over iets, zorg dan dat u er enige kennis over hebt.

Oud 22 februari 2010, 20:27   #235
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jonge ga toch slapen en stop met u zo belachelijk te maken. Indien u uw zegske wil doen over iets, zorg dan dat u er enige kennis over hebt.
Probeer voor één keer eens om op de bal te spelen, in plaats van op de man. Leg me gerust uit waar ik het volgens u mis heb.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Raf : 22 februari 2010 om 20:28.
Oud 22 februari 2010, 21:00   #236
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar heb ik ergens een getrukeerde film getoont? Aan 't surfen geweest op het net en iets tegen gekomen dat u niet aanstaat, iets waaruit blijkt dat u over zaken zit te leuteren waar u in feite niet het minst vanaf weet en dus deze reactie waarschijnlijk nog het enige dat u als spreekbuis van het volledige forum kunt leveren.

Even off topic, als spreekbuis voor het voltallige forum zou men toch op z'n minst mogen verwachten dat u wil mee debateren met een minimum aan kennis over het onderwerp, anders maakt u zich grandioos belachelijk.
Geloof jij maar gerust dat de "docu" waarvan hier sprake, niet getrukeerd is. Ik heb trouwens zo'n donkerbruin vermoeden uit welk milieu die "arts" komt.

Citaat:
Oud 22 februari 2010, 23:52   #237
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Ik mag dan nog wel progressief zijn, maar ik vind abortus een beetje onzin; tenzij er sprake is van verkrachting of zware defecten aan het kind. Voor de rest is het gewoon eigen verantwoordelijkheid. Als je zwanger raakt moet je ook maar de verantwoordelijkheid dragen, of die verantwoordelijkheid geven aan iemand die bereid is die op zich te nemen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 00:29   #238
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Erlich heeft gelijk wanneer hij zegt dat een kind van 12 weken in de buik als een klein mensje is die kan stampen en zich afduwen aan de buikwand. ik heb het gezin bij de dokter en neen de dokter is geen fundamentalist.

Ik ben van mening dat de foetus een kind is, met een ziel. anderen vinden het blijkbaar gewoon een parasiet. Dan vraag ik mij af wie de parasiet nu eigenlijk is.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 februari 2010, 00:45   #239
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Erlich heeft gelijk wanneer hij zegt dat een kind van 12 weken in de buik als een klein mensje is die kan stampen en zich afduwen aan de buikwand. ik heb het gezin bij de dokter en neen de dokter is geen fundamentalist.

Ik ben van mening dat de foetus een kind is, met een ziel. anderen vinden het blijkbaar gewoon een parasiet. Dan vraag ik mij af wie de parasiet nu eigenlijk is.
Je liegt dat je zwart ziet. Ik heb drie kinderen, en heb van al de drie zwangerschappen de evolutie meegemaakt via de echografies.
Een zwangerschap van 12 weken heeft niks te maken met een klein mensje die kan stampen. Dat soort self-made emo-crap is walgelijk, en enkel om mensen bepaalde schuldgevoelens aan te naaien.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 februari 2010 om 00:45.
Oud 23 februari 2010, 00:47   #240
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht

Je post grove onwaarheden, Eusebius...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be