![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Mounia Abbadi schreef het leidje. Eén van haar jonge dochters, die zonder hoofddoek dus, rapt haar bars midden in het lied. Terwijl de schamende witte Vlaming alvast cultureel aan het uitburgeren is, English please, komen de nl-moslims hard, en eh ja in het Nederlands. Zoals het hoort. Trotse mensen. Best bekeken lied van de laatste drie dagen in de Lage Landen ( zie kaartje). ![]() Verspreidingsgebied - hoofddoekenlied http://www.youtube.com/watch?v=gjkWGEwAPPE Al-Wahda koor & jong Abbadi - Pro-hoofddoeklied (52.000 hits) April 2010 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 april 2010 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve het leidje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Minister
|
![]() Hey Yo oppasse man of hij popt een kap in je reet. Of zo...
![]()
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
O ja... 'k moet nog koken ook... ñam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Deadly Melody En nu maar hopen dat de straattaalkennis van de geachte medeforummers groot genoeg is om te weten wat een 'doezoe' is. Het zal toch wel? Deadly Melody fokt jou op! http://www.youtube.com/watch?v=5i1n0f-kSnU Deadly Melody - Geef mij maar een doezoe!! (1634 hits) 2010 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 april 2010 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Miss Dee http://www.youtube.com/watch?v=P1NNU-EWqbI Miss Dee in een interview op eeen lokaal station |
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ta Mère (Tamere) Intellecto-rap. Rap heeft inmiddels ook de academici bereikt. (die komen altijd als laatste) Tsja... Dit is wat ze zelf zeggen: "De crew van de Halve Maan bestaat uit N-Ill en Ta Mère die onder de naam Verdomd te werk gaan. Afkomstig uit Utrecht zijn ze de 2e act die hun debuutalbum in 2010 uitbrengen op Hof van Jaeden. J.A.E. is hun met Koning der Armen voorgegaan. Verdomd is het beste te omschrijven als: eigenzinnig, ongepolijst, abstract, compromisloos, doen niet mee aan commercie, zijn conservatief in de geest en vernieuwend in de muziek." http://www.youtube.com/watch?v=HYiQ23a8dPI Verdomd - Kreet (2000 hits) April 2010 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 april 2010 om 23:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag zeker niet in deze lijst ontbreken: Rita Corita.
![]() Rita Corita : Koffie, koffie, lekker bakkie koffie
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Rapbolwerk Breda bewijst zich ook het het gebied van de rappende dames. Lady! Uitstekende track, dat ook nog. http://www.youtube.com/watch?v=ThAX_EQ3i3M GioloGisch Ft. Lady & Dizzy D - Als Het Niet Zo Zou Zijn (7.600 hits) 2008 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 april 2010 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Skaakie Twee totaal zieke Hollandse ho's (Skaakie & Zoetbloed) uit Bimre die a-capella (best knap trouwens) een aantal vieze rijms neerleggen voor de willige en argeloze luisteraar. Mix van straattaal met zware Srananinvloeden. "Badgals gooi die handen in de lucht en stop! Badgals komen rough in die game, Geniet van die wieri, En geniet van die fame, Represent wieri en mijn poen. Ik shot jouw gun, en ik gun jouw shots Ik ben de badgal voor de badman, In mijn g-string." http://www.youtube.com/watch?v=5SQBn274qGI Skaakie Ft Swaggerfull - BadGyal Place (2.000 hits) Juli 2009 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 mei 2010 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Minister-President
|
![]() Badgals gooi die handen in de lucht en stop!
Badgals komen rough in die game, Geniet van die wieri, En geniet van die fame, Represent wieri en mijn poen. Ik shot jouw gun, en ik gun jouw shots Ik ben de badgal voor de badman, In mijn g-string. Dat is geen taal. Laatst gewijzigd door Inno : 3 mei 2010 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Minister-President
|
![]() Dat zal wel het enige zijn dat ze kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Skaakie en haar click Freestylende ho's op een Amsterdamse school. Skaakie en Meeysz. In het intro worden ook de vastzittende scholieren (voor hosselen?) niet vergeten door de dames. http://www.youtube.com/watch?v=6hV2-BBObUc Skaakie Ft Meeysz @ aula (414 his) 2010 Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 5 mei 2010 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Iemand was zo vriendelijk om de opvolger van die enorme hit 'een moment zonder jou' te uploaden. En ik ben dan weer zo vriendelijk de rest van het forum daarvan op de hoogte te stellen. Een rappende en zingende Nasty en Dona Pessy. http://www.youtube.com/watch?v=1tP1kFAUEDI Nasty - Hou me vast (780 hits) 1996 |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Minister
|
![]() Haaaaaaaaaahahahhaa
![]() ![]() ![]() Volgens mij is heel deze thread een uiterst subtiele vorm van ironie: al die smerige, vulgaire wansmaak proberen voor te stellen als "muziek" en dan nog op zo'n serieuze manier, precies of het is allemaal serieus bedoeld. Het valt me trouwens steeds ook op hoe gemarginaliseerd en smakeloos al die ethnische minderheden zijn. En dan nog dat zinloos dwepen met geweld.
![]() |