![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() Die zwartzakken die zelf naar Breendonk (een bekend gruwelijk martelkamp met Vlaamse SS-ers als protagonisten.) vlogen na 4 jaar Herrenleben (Een kamp dat ze zélf gevuld en bewaakt hadden en waar ze zelf de beest uithingen) vonden dat uiteraard verschrikkelijk. (Zoiets was toch voor degenen die zélf mishandeld hadden, niet voor "Arische vertegenwoordigers van het Herrenvolk") Moet ik daar nu medelijden mee hebben? Die vlieger gaat niet op!
Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2010 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens filosoof is dat echter niet waar, alleen volgens het Pallieterke stelde hij. Daarom vroeg ik hem of u ook aan het liegen was dan over Breendonk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Medelijden verwacht ik niet van u, gewoon de waarheid is goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en jij hebt die in pacht ??
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar toch, u kunt het Breendonk van na de oorlog niet vergelijken met het Breendonk van tijdens de oorlog. Elke vergelijking loopt mank natuurlijk, maar dat is juist alsof u een ernstige windhoos ergens in de Kempen zou vergelijken met de Orkaan Katharina. Laatst gewijzigd door system : 25 april 2010 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals u daar schrijft, noch het een noch het ander is goed te praten. Behalve dan door Filosoof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er zich na de oorlog afspeelde, was een logische menselijke reactie op de bestialiteiten die er tijdens de oorlog zijn gebeurd, en is in geen lichtjaren vergelijkbaar met het Breendonk van tijdens de oorlog. Misschien best het Fort van Breendonk eens bezoeken om de schellen van je ogen te laten afvallen.
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu kunt u nog oreren dat François bij de Waffen SS was en De Bodt bij de Algemene SS, dan maakt dit uiteindelijk maar weinig uit. De SS onderschreef, verdedigde, verbreidde, met vuur, manu militari, de verderfelijk ideologie van de NSDAP. Meer nog zij waren de stoottroepen van deze verfoeilijke ideologie. En daar hoor ik u nooit veel over zeggen. En zolang er mensen zijn , zoals u, die dit onder de mat blijven vegen mbt tot de Vlaamse SS, zal er altijd teruggekomen worden op deze onverkwikkelijke periode van een zeker Vlaamsnationalisme. Laatst gewijzigd door system : 25 april 2010 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Snap je nu waarom ik niet geloof dat u een rechtse Vlaming bent? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik heb u al gevraagd denk ik waarom, als Jef Francois al door de belgische staat gestraft is, u verwacht van karel Dillen dat die nog eens rechtertje speelde met Jef Francois? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke misdaden ?? Moesten de landverraders en verklikkers opgewacht worden met een bos bloemen ???
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 25 april 2010 om 20:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nodig alles te zien in de werkelijkheid van toen en de tijdsgeest van toen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus enkel supporters van de collaboratie met nazi-Duitsland kunnen dus en Vlaming, en rechts zijn ????
![]() |
#356 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry dat ik je niet volg in uw leugenachtig parcours.
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar heb ik je nog nooit over zien klagen.
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd, en de euforie vd bevrijding speelde zeker mee.