![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Een spijtige zaak overigens dat men de terroristen die verantwoordelijk zijn voor dit alles nu pas het vuur aan de schenen legt.
Het is aangewezen hier lessen uit te trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k denk niet dat de term 'terroristen' hier van toepassing is?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Hoofdzakelijk economische terreur, met de gekende gevolgen. Maar het terreurnetwerk is uitgebreider dan dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mjah, je blijft wat met de etymologie van woorden spelen; daar bereik je niet zoveel mee, vrees ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Propaganda is doeltreffender dan je denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Grieken moeten blij zijn dat Europa bijspringt om hen van een faillissement te redden. Het beste stoppen ze met klagen en halen ze voor eens de armen uit de mouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Ik zou ook niet blij zijn, Jan Modaal is niet verantwoordelijk voor dit debacle..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grieken zijn lui. In de Volkskrant werd heel mooi uitgelegd dat Griekenland al decennia lang netto importeur is en nauwelijks wat exporteert. De hoge schuldenberg van de Grieken is daar een gevolg van. De kredietcrisis was slechts de druppel die de emmer deed overlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Tenzij jij alle betogers op één hoop gooit met dat handjevol anarchisten dat zich tussen elke betoging mengt. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 6 mei 2010 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Burger
|
![]() binnekort is dat hier ook !!!!!!!
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Nee geen kolonialisme. Gewoon van Turkse zijde een "Heim ins Reich" voor de Grieken. Herstel van het Ottomaanse rijk.
Net zoals het verlies van het paradijselijke Al Andalus nog altijd bejammerd wordt, zo is het verlies van Griekenland ook nooit aanvaard. Wist je dat er zelf gepraat wordt over de reconquista van Zwitserland? (door de Ghadaffi van Lybië) (omdat ooit een paar kantons tijdelijk veroverd zijn door de Maffia van Allah uit Aquitane.) Laatst gewijzigd door Mahalingam : 6 mei 2010 om 19:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
>> http://www.amsterdampost.nl/balkan-a...-te-veroveren/ >> http://www.uitkijk.net/islam.php?do=tl >> http://forums.pakistaan.nl/index.php?showtopic=14705 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() @ Liberalist
In mijn wat jongere jaren exporteerden we wat naar Griekenland, maar veel schot zat er niet in. Niet dat er lastige concurrentie was, maar Grieken zijn (helaas) niet industrieel. Ook dat kun je in hun geschiedenis terug vinden. Maar echt lui? Nee dat moet je anders uitleggen. Het is een Mediterraan volk en daar loopt het arbeidstempo in een ander ebene. Ze geven meer uit dan ze ontvangen en dat is het probleem.......
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() Tja, sorry, maar de dood van die bankbedienden is in elk geval geen goede reclame voor het anarchisme, jongens.
Hoezeer ik ook begrip heb voor de protesten in Griekenland, ik ben het er niet mee eens. Ik ben democraat, voorstander van de vertegenwoordigingsdemocratie, en acht daarbij de bevolking verantwoordelijk voor de gekozenen en hun beleid. Ondanks de fouten die er in het Griekse systeem ook zitten, zeggen dat het de schuld is van de politiek en de politici is misschien niet fout, maar wat gemakkelijk om je eigen verantwoordelijkheid af te schudden. En als je merkt waartegen wordt geprotesteerd, daartegen is Frankrijk een oase van syndicale rust. Hier is een revolutie nodig, maar wellicht niet die die onze Griekse geweldenaars in gedachten hebben.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is natuurlijk heel aantrekkelijk om de Grieken een soort genetisch defect toe te schrijven. Maar wat denkt je als dat hier zou gebeuren, en dat zou kunnen gebeuren, als een kleine groep stelende zakkenvullers stinkend rijk blijven en grote groepen gigantisch moeten inleveren? Dan zouden hier ook, en terecht, rellen uitbreken. Overigens is het in brand steken van een gebouw "waar nog mensen in zitten" geen politiek, maar ordinaire moord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |