Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2010, 19:07   #381
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Sorry dat ik het moet vragen raf kunt u wel goed lezen?

Indien ja, zou u moeten weten dat artisjok zei dat ik iets zou hebben vermeld over een arrest van state in het nieuwsblad.

Waar ik dan aan artisjok vroeg waar ik zulks zou hebben neergezet.

Waarop zij dan weer een reactie gaf dat ze het zou hebben gedaan om Grimbergen uit te lokken of iets dergelijks.

Waarop ik dan de reactie heb gegeven waar u nu mee komt aandragen.

Kunt u volgen, is het een beetje duidelijk?
Neen; ik heb nergens geschreven dat jij iets zou vermeld hebben over een arrest van state. ik schreef
"Serieus; staat dat arrest van de raad van state in het nieuwsblad?
http://forum.politics.be/showthread....03#post4763903
Waarom zet je er de link niet bij?"
Waarop jij vroeg
"Heb ik ergens vernoemd dat er in het Niewsblad iets zou staan over dat arrest??????????????"
En ik antwoordde
"Neen; maar daar zijn we nog altijd naar op zoek."
Jij
"Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar."
Ik
"Ik had gehoopt de grimbergen dit zou toegeven.
Jij
"Wat moet Grimbergen toegeven?
Iets dat u verzint, moet een ander dan toegeven, rare kronkel hebt u. "

Ik verzon niets; en dat merkt Raf terecht op.
"Jij kan niet goed lezen zeker? Niet gezien dat je vriendje in de openingspost bij hoog en bij laag beweerde dat die kruisbeeldjes met behulp van de Raad van State weggehaald werden?"
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 19:25   #382
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat zijn aangehaalde arrest van de raad van state niet bestaat.

Ik weet niet wat er allemaal gaande is in die shelter. Maar als daar inderdaad racisme en geweld verkondigd werd vind ik dit even verwerpelijk als de verkondiging van racisme en geweld door BBET; B&H en consoorten.
En jij? Vind jij beide even erg? Of heb jij toch nog voor één van de twee groepen begrip?

Voor zover al die volgelingen; of het nu volgelingen zijn van een politieke partij of van een religie; dit discours van racisme en geweld aanhangen; mogen ze op eenzelfde manier behandeld worden.

Is het duidelijk genoeg? Ik wil altijd bijkomende uitleg geven.
Wat er gaande was in die shelter kon u vinden in het Nieuwsblad.

En het is niet maar of als, maar wel duidelijk een aanval op de Westerse manier van leven. Westerlingen leven als varkens en apen en deze Westerse samenleving moet verdwijnen, is dit voor u racistisch genoeg?

Personen die zich gaan vestigen in het Westen maar duidelijk een afkeer hebben van dat Westen en de Westerse manier van leven, hebt u zich al eens afgevraagd wat de reden zou kunnen zijn dat zulke personen zich richting Westen begeven en zich daar vestigen?

Waarschijnlijk verstaat u onder racisme iets anders dan ik bijvoorbeeld. Voor mij zijn heren/dames die belang hechten aan Westerse waarde en normen, die een voorrang geven aan de noden en grieven van het "eigen volk" niet racistisch maar wel een noodzaak om deze zaken te doen overleven. Wil u dit ook toeschrijven aan bv. B&D, uw zaak voor mij persoonlijk horen ze er niet in thuis. Wat mijn mening en lees duidelijk en goed mijn menig is over deze heren/dames heb ik al meermaals neergezet tijdens reactie's op andere onderwerpen.

Een duidelijke reactie op de lafheid van bv. de A'pense burgervader en zijn politieke medestanders u weet wel de A'pense slinkse, kan er wellicht niet af ofwel?

Dus graag nog even een bijkomende uitleg indien mogelijk.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 19:39   #383
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bolsjewiek Bekijk bericht
Volgens jouw redenering moet iedere gelovige jood dus overspelige vrouwen stenigen en afgodendienaars vermoorden, omdat ze anders de Thora niet volgen?
U weet ook wel dat joden net iets intelligenter dan dat, maar de markering in 't vet klopt als een bus mbt de gevestigde geplogendheden van de mohammedaanse 'religie'.
Goed gezien Bolsj, en een bank vooruit.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 19:41   #384
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Neen; ik heb nergens geschreven dat jij iets zou vermeld hebben over een arrest van state. ik schreef
"Serieus; staat dat arrest van de raad van state in het nieuwsblad?
http://forum.politics.be/showthread....03#post4763903
Waarom zet je er de link niet bij?"
Waarop jij vroeg
"Heb ik ergens vernoemd dat er in het Niewsblad iets zou staan over dat arrest??????????????"
En ik antwoordde
"Neen; maar daar zijn we nog altijd naar op zoek."Jij
"Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar."
Ik
"Ik had gehoopt de grimbergen dit zou toegeven.
Jij
"Wat moet Grimbergen toegeven?
Iets dat u verzint, moet een ander dan toegeven, rare kronkel hebt u. "

Ik verzon niets; en dat merkt Raf terecht op.
"Jij kan niet goed lezen zeker? Niet gezien dat je vriendje in de openingspost bij hoog en bij laag beweerde dat die kruisbeeldjes met behulp van de Raad van State weggehaald werden?"
Om het kort te houden, zou zeggen zoek uw tegenspraak zelf eens even op.

1 - Was aan mij gericht niet aan Grimbergen.

2 - Waarom dan de reactie op mijn vraag, "neen, maar daar zijn we nog altijd naar op het zoek". Nu zegt u dat ik zulks niet heb neergezet maar wel Grimbergen, waarom dan deze reactie aan mijn adres. U geeft aan een reactie van mij te zoeken waarvan u al op voorhand zou weten dat ik deze nergens heb neergezet. Sta me dan toe dat van die rare kronkel nog eens te herhalen.

3 - Indien niet aan mij, waarom dan Grimbergen willen aanspreken via mij om hem iets te laten toegeven en niet rechtstreeks aan hem?

4 - Indien u mij betrekt in uw spelletje dat u wil spelen met Grimbergen om hoe noemt u het, Grimbergen uit lokken zou u zch dan niet beter rechtstreeks tot hem richten inplaats via via?

Oud 31 mei 2010, 19:46   #385
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij weet niet dat er verschillende stromingen zijn.
Maar de doortastende wijze waarop ze hun bomauto's in elkaars moskees en begraafplaatsen parkeren is wel dezelfde, inchallah.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 20:06   #386
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat er gaande was in die shelter kon u vinden in het Nieuwsblad.

En het is niet maar of als, maar wel duidelijk een aanval op de Westerse manier van leven. Westerlingen leven als varkens en apen en deze Westerse samenleving moet verdwijnen, is dit voor u racistisch genoeg?

Personen die zich gaan vestigen in het Westen maar duidelijk een afkeer hebben van dat Westen en de Westerse manier van leven, hebt u zich al eens afgevraagd wat de reden zou kunnen zijn dat zulke personen zich richting Westen begeven en zich daar vestigen?

Waarschijnlijk verstaat u onder racisme iets anders dan ik bijvoorbeeld. Voor mij zijn heren/dames die belang hechten aan Westerse waarde en normen, die een voorrang geven aan de noden en grieven van het "eigen volk" niet racistisch maar wel een noodzaak om deze zaken te doen overleven. Wil u dit ook toeschrijven aan bv. B&D, uw zaak voor mij persoonlijk horen ze er niet in thuis. Wat mijn mening en lees duidelijk en goed mijn menig is over deze heren/dames heb ik al meermaals neergezet tijdens reactie's op andere onderwerpen.

Een duidelijke reactie op de lafheid van bv. de A'pense burgervader en zijn politieke medestanders u weet wel de A'pense slinkse, kan er wellicht niet af ofwel?

Dus graag nog even een bijkomende uitleg indien mogelijk.
Toen je sprak over racisme en geweld had ik eerder dit in gedachten.
http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html

Misschien kan jij nu antwoorden op mijn vraag
"Maar als daar inderdaad racisme en geweld verkondigd werd vind ik dit even verwerpelijk als de verkondiging van racisme en geweld door BBET; B&H en consoorten.
En jij? Vind jij beide even erg? Of heb jij toch nog voor één van de twee groepen begrip?"

Dan tracht ik ondertussen uit te vissen wat er gebeurde in de shelter en wat de reactie was van de burgemeester.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 20:17   #387
elespeetje
Vreemdeling

elespeetje's schermafbeelding

Standaard

Tiens dan moet ik tegen mijn buurman toch eens gaan zeggen dat hij me nietmeer mag uitnodigen voor bbq's en dat hij zijn vrouw beter binnenshuis houd.

En ik maar denken dat ik een moslim als buur had...

Toch lekker kort door de bocht met die vooroordelen.

Zo ken ik er nog wel een paar:

Limburgers zijn traag
Nederlanders zijn gierig
Antwerpenaars zijn dikke nekken
Mannen met nen dure auto heb een klein pietje
elespeetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 21:40   #388
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om het kort te houden, zou zeggen zoek uw tegenspraak zelf eens even op.

1 - Was aan mij gericht niet aan Grimbergen.

2 - Waarom dan de reactie op mijn vraag, "neen, maar daar zijn we nog altijd naar op het zoek". Nu zegt u dat ik zulks niet heb neergezet maar wel Grimbergen, waarom dan deze reactie aan mijn adres. U geeft aan een reactie van mij te zoeken waarvan u al op voorhand zou weten dat ik deze nergens heb neergezet. Sta me dan toe dat van die rare kronkel nog eens te herhalen.

3 - Indien niet aan mij, waarom dan Grimbergen willen aanspreken via mij om hem iets te laten toegeven en niet rechtstreeks aan hem?

4 - Indien u mij betrekt in uw spelletje dat u wil spelen met Grimbergen om hoe noemt u het, Grimbergen uit lokken zou u zch dan niet beter rechtstreeks tot hem richten inplaats via via?
Het is pertang niet zo ingewikkeld hoor...

Artisjok zei: "Neen; maar daar zijn we nog altijd naar op zoek."

Uw antwoord: "Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar."

U heeft dus m.a.w. al kunnen toegeven dat het arrest van de Raad van State niet bestaat, waarop Artisjok antwoordde: "Ik had gehoopt de grimbergen dit zou toegeven."

Het is niet zo dat grimbergen nog niet rechtstreeks aangesproken werd op zijn bewering. Hij kon zich er echter niet toe brengen te antwoorden dat dat arrest eenvoudigweg niet bestaat; dat zijn bewering in de openingspost dus op niets berust. Als u dat kan toegeven, waarom grimbergen dan niet?

Ik neem aan dat het dat is waar Artisjok op aanstuurde en ze zal me ongetwijfeld verbeteren als ik het verkeerd voor heb.

Toch niet zo moeilijk te begrijpen, nietwaar?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 21:57   #389
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat vind filo van de boodschap van z'n troetelvrienden in bv. "de schelter"?

Ziet filo hier ook iets van racisme of vindt filo ook dat de Westerse mens leeft als varken en aap?

Vindt filo ook dat de Westerse samenleving mag worden opgedoekt en dat de islam vlag de wereld mag overheersen?

Of komt filo met de slinkse fabel aandragen van, het is maar een kleine minderheid de grote meerderheid heeft een andere mening. Wat betreft die grote meerderheid, kijk eens naar die hun reactie op bv. het hoofddoeken verbod.

Indien u er niet uitgeraakt, kunt u waarschijnlijk beroep doen op artisjok, die wee hoe ze in moeilijke gevallen rond de pot moet beginnen draaien en reactie's geeft die dan vis noch vlees zijn.
Een beetje lawaai van een uitgerangeerde extremist.
Citaat:
de grote meerderheid heeft een andere mening.
1 op 8 vind zich zelf niet eens meer moslim:
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/ar...0-00005fa61200

http://binnenland.nieuws.nl/589570

Laatst gewijzigd door filosoof : 31 mei 2010 om 21:58.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2010, 22:14   #390
corse
Banneling

Standaard

Geloof of religie:

Een "niet" wetenschappelijke visie betreffende de herkomst van de mens, zijn leven en het bestaan van een almachtige schepper die tevens de mogelijkheid van leven na de dood zou bepalen, valse goden en hun ideologieën beïnvloeden en manipuleren al eeuwenlang ons denken, de samenleving en de vrede, dit vooral door verering, aanbidding en via opvoeding.
Geloof of religie-illusies zijn een schijnbare werkelijkheid of een onjuist idee van de werkelijkheid. http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijbels...nstrijdigheden
Mensen geloven in wat hun is bijgebracht, religie is vooral een product van opvoeding, cultuur en omgeving, de bijbel is een met goede of slechte bedoelingen verzonnen verhaal.
Religie is geen product van een wetenschappelijke waarheid, maar wel van de culturele opvoeding van het individu.
Hier schuilt het gevaar van religie opvoeding in scholen, deze religie opvoeding ontwikkelt zich opgedrongen verder, zonder de vrije keuze van het individu.
Gelukkig hebben we reeds een scheiding van religie en staat, een scheiding van religie en onderwijs zou de volgende stap moeten zijn.
De enige en enkele manier om onsterfelijk te kunnen zijn is door je kennis te delen en ze door te geven, het is de enige vorm van het psychische voortbestaan.

1. Het fysisch voortuig (het lichaam) is enkel de drager van tijdelijk opgeslagen informatie en kennis.

Het lichaam kan niet zonder het psychische functioneren, vergelijk het als een geparkeerde auto zonder bestuurder.

§ Reproductie is de enige vorm van het fysisch voorbestaan.
§ Het sterven van het fysisch voortuig is enkel een verandering van de materiele vorm.

2. Het verstand (hersenen) echter wordt gezien als drager van het niet-stoffelijke component de informatie zelf.

Het verstand is het waarnemende, aansturende, controlerende, informatieverwerkende en opslaande orgaan.
Informatie wordt opgeslagen doormiddel van codes, vergelijk het met een geluid of filmbandje.
Wanneer men bijvoorbeeld geluid (informatie) van het ene bandje naar het andere overneemt dan kan men in principe het oude bandje vernietigen, de informatie is reeds overgedragen op het nieuwe bandje.
Andere voorbeelden zijn: boeken, studie, documentaire, computer, forums enz, die tevens worden gezien als drager van het niet-stoffelijke component de informatie zelf.
De neocortex-cerebri is het meest complexe deel van het brein, het onderscheid ons van andere zoogdieren.
Deze omgeving controleert: geheugenopslag, talen, leren, rationeel denken, abstractie, fantasie enz.
Kennisoverdracht is de enige vorm van het psychische voortbestaan en onsterfelijkheid.

3. De informatie zelf wordt gezien als de drager van de zin van het leven en van geluk en fantasie.

Geluk is ondermeer de zin van het leven of bestaan, geluk is tevens het gemeenschappelijke doel van de mensheid.
De gevolgen van geluk uiten zich doormiddel van levensvreugde, vrolijkheid, vriendelijkheid, spontaniteit, tevredenheid, vertrouwen, gezondheid, lachen, blijheid, genieten, respect, gezelligheid, gastvrijheid, fantasie en verbeelding, een vleugje humor, liefde en geliefd worden enz, al deze samen is geluk, het geluk bestaat uit deze kleine stukjes.
Deze welke het lichaam het gelukshormoon (endorfine) en het zelfbevestiginghormoon (serotonine) afscheidt.
We produceren (oxytocine) en (vasopressine) hormonen wanneer we aandacht, liefde en warmte krijgen.
Een prille relatie veroorzaakt hoge dosissen neutrofine het zogenaamde passie of kalverliefde hormoon, na gemiddeld twee jaar verdwijnt het hormoon neutrofine langzaam en maakt plaats voor oxytocine het zogenaamde knuffel hormoon.
Dopamine veroorzaakt seksuele opwinding, het hormoon prolaktine remt na de geslachtsdaad de werking van dopamine af en zorgt voor rust en een goed gevoel.
Samen zorgen deze hormonen voor een beter immuunsysteem en voor een langer, gezonder en gelukkiger leven.
Geluk, tevredenheid en fantasie zijn de enige vorm van “de zin” van het leven en van “het zijn”.
Fantasie gaat kennis en logica vooraf in ons denken.
Het omzetten van fantasie naar inspiratie en van inspiratie naar werkelijkheid dat is de ware kunst van het leven.

Onze kinderen zijn het bewijs dat we bestaan, want ook mijn DNA zit in hen, het is zoals een vingerafdruk, uniek en authentiek.
Het is als een vuur waarvan een vonk wegspringt en waarbij een volgend nieuw vuur begint te branden.
Het oude vuur dooft, maar de informatie en kennis is doorgegeven.
Kennis aan onze kinderen doorgeven, degelijk opvoeden en waarden doorgeven, dit vormt ondermeer de zin van ons bestaan.
Religie oorlogen zijn op onze planeet de meest voorkomende, religie genocide is de meest gruwelijke vorm van geweld.
Religie fundamentalisme is de meest kortzichtige manier van denken, in naam van “de religie” is alles toegestaan en wordt elke evolutie afgeremd.
Religie fundamentalisme en elke andere vorm van fundamentalisme is een gif voor het menselijk denken.
Geloof is een persoonlijke zaak, met kan dit niet uitdragen, daarom is de scheiding van religie en staat en van religie en opleiding (school) zo belangrijk.
Er zijn maar twee soorten mensen op aarde: (dichterschrijver 10e eeuw n.Chr. en tegenstander van elke vorm van religie-extremisme) de soort met hersens en geen religie en de soort met religie en geen hersens.
Religie heeft niets met vernuft te maken, religie is niet het begin maar het einde van alle weten en van alle denken.
Gelukkig zijn er op onze planeet reeds 1,1 miljard mensen humaan en niet religieus.
De (afwezigheid van godsgeloof) het atheïsme is ouder dan het geloof in de goden zelf, het geloof in de goden is een tijdsverschijnsel dat achterhaald is door de moderne evolutiewetenschap.
De doorgeschoten fantasie (Religie) of het godsgeloof werd op onze totale planeet gecreëerd om een *gegoede klasse te beschermen en te bevoordelen.
(*De gegoede klasse: de privaateconomische, ambtelijke en religie-elite zij zijn de happy few, de bevoorrechte, het profitariaat, zij profiteren van de ongelijke verdeling van kennis, geld en rijkdom)

Religie is opium voor het volk en een subtiel instrument om de bevoorrechte op onze planeet in het zadel te houden:

§ De privaateconomische en ambtelijke elite dirigeren de religie elite.
§ De religie elite die op hun beurt de massa bewust dom houden en de weg vrij maken voor het uitbuiten van mens door mens en voor armoede.
§ De religies die een groot deel van het onderwijs controleren zorgen ervoor dat klassenonderscheid in de samenleving een permanent instituut wordt.
§ Ze creëren een systeem van waarden waardoor de bevolking in grote mate onbewust wordt gehouden en waarmee ze begeleidt worden in hun sociaal gedrag.
§ De rijkdom en eigendom van het Vaticaan aan goud, kunstvoorwerpen, gebouwen enz, de levenswijze van kardinalen, al deze duiden op weelde en hiërarchie.
§ Alle systemen waarbij privilegies en voorrechten generaties lang erfelijk worden overgedragen zijn ondemocratisch, andere leden van de samenleving zijn daardoor kansloos.

Als er een soort van god zou bestaan, dan is hij in ieder geval een valse god, een kosmische goochelaar die zijn kennis, informatie en ervaring door evolutie heeft verkregen.
Van niets iets maken, of van fantasie reële materie maken, misschien wordt dit wetenschappelijk na (x) aantal jaren wel bewezen hoe dit moet.
Kunnen we dan zeggen dat de mens god is? Natuurlijk niet.
Dat Christus vele zieken naar kuuroorden en thermen stuurde om te genezen of herstellen, dit werd angstvallig uit vele geschriften verwijderd en gemanipuleerd.
Een god staat voor direct te handelen, andere te kunnen genezen of ze tot leven te herwekken.
Moest er een commando team het Vaticaan kunnen binnenvallen, zonder aankondiging en er alle geschriften buiten halen die bewijzen dat god niet bestaat, we zouden verwonderd zijn van wat daar aan informatie is opgestapeld.
Deze hypocrieten hebben gedurende honderden (duizenden) jaren alles uit de samenleving verbannen wat maar enigszins tegen, of het geloof destabiliseerde.
De wetenschappelijke onderbouwing van iedere religie is onvoldoende of nihil, de mens schiep God naar zijn evenbeeld.
De door de mens geschapen god aanbidden, verafgoden of er blind geloof in stellen, dit is even dom als een klok te willen repareren door het binnenwerk te verwijderen.

Goede argumenten moeten wetenschappelijk onderbouwd zijn, het is juist de wetenschappelijke onderbouwing die de waarde van het argument bepaald, deze onderbouwing is gewoonlijk niet in drie woorden te weerleggen maar verlangt studie, tijd, onderzoek en ervaring.
(evolutietheorie Darwin)

Ethiek en moraal zijn gebaseerd op de rede en niet op een geloof.
Waar men regeert in naam van God gaat de mens ten onder.
Als één persoon lijdt aan waanvoorstellingen dan noemt dit krankzinnigheid, als er meer mensen aan lijden dan noemt dit religie.
Als een kleine minderheid vecht tegen religieonrecht dan noemt dit humanisme en atheïsme.
Je kunt de waarheid niet verwarren met de mening van een meerderheid die zich laat manipuleren.
Als één miljoen mensen in een leugen geloven dan blijft dit nog steeds een leugen, dit is het gevaar van een tolerante democratie, dit leerde ons de geschiedenis, dit is het grensgebied van onze democratie, over deze grens is er enkel dictatuur.

Intelligentie, het ontstaan:

Volgens de laatste wetenschappelijke gegevens is de mens tot intelligentie gekomen door de versoepeling van de bijt of kauwspieren.
Door vuur te gebruiken kon men voedsel gaar koken en de bijt of kauwspieren ontwikkelde zich minder.
Door deze soepele bijt of kauwspieren had de schedel meer plaats voor hersenen.
Hersenen hebben bij het ontwikkelen volume en plaats nodig, vergelijk het met spieren die zich ontwikkelen door bodybuilding.
corse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 12:32   #391
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Jij kan niet goed lezen zeker? Niet gezien dat je vriendje in de openingspost bij hoog en bij laag beweerde dat die kruisbeeldjes met behulp van de Raad van State weggehaald werden?

Er werd herhaaldelijk, door meerdere mensen gevraagd naar een bron. De arresten van de Raad van State worden immers op hun website gepubliceerd en daar is er geen spoor terug te vinden van de beweringen van grimbergen.

In plaats van gewoon toe te geven dat hij uit zijn nek aan het lullen was en dat er helemaal geen arrest van de Raad van State is, is hij wild om zich heen beginnen schoppen en iedereen beginnen uit te schelden.
Ik heb herhaaldelijk gepleit dat de oude menskes die protesteerden tegen het wegnemen van de kruisbeelden te horen kregen het is de raad van state. Nu blijkt dat het bestuur uit angst voor de islam de kruisbeelden heeft verwijderd. De islam de oh zo vredige islam heeft gedreigd met een proces op basis van geen religieuze symbolen in openbare plaatsen. Het ziekenhuis bestuur op verschillende plaatsen in het land heeft toegegeven. Beste raf ook al probeer je de islam in een goed daglicht te stellen en de oude menskes af te katten. De waarheid is en blijft dat de islam alle kruisbeelden laat verwijderen waar ze maar kan. De islam verovert en eist. De islam dreigt en dringt zijn wil op. Er is niets vredelievends aan heel de islam.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 juni 2010 om 12:33.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 12:35   #392
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Denk jij serieus dat iedere Moslim op dezelfde manier zijn geloof beleidt?
Jij weet niet dat er verschillende stromingen zijn.

Lees daar dan die discussie.

Ik weet dat er ook Moslimkoppels zijn waar de vrouw de broek draagt; en heel veel Moslimkoppels waar beslissingen samen genomen worden.
U kent de islam van heel dichtbij. Bewijs gelevert. Dan moet u wel een mannelijke moslim dichtbij hebben anders zouden de moslimventen niet met hun handen van u kunnen afblijven.
Oud 1 juni 2010, 12:36   #393
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Sorry dat ik het moet vragen raf kunt u wel goed lezen?

Indien ja, zou u moeten weten dat artisjok zei dat ik iets zou hebben vermeld over een arrest van state in het nieuwsblad.

Waar ik dan aan artisjok vroeg waar ik zulks zou hebben neergezet.

Waarop zij dan weer een reactie gaf dat ze het zou hebben gedaan om Grimbergen uit te lokken of iets dergelijks.

Waarop ik dan de reactie heb gegeven waar u nu mee komt aandragen.

Kunt u volgen, is het een beetje duidelijk?

Welneen want ik heb al 5 keer geschreven hoe het juist in elkaar zit. En hij heeft het nog niet door want hij vraagt het steeds opnieuw en opnieuw. De islam heeft niets vredelievends. Veroveren en rechten afnemen van de inheemse bevolking.
Oud 1 juni 2010, 12:38   #394
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elespeetje Bekijk bericht
Tiens dan moet ik tegen mijn buurman toch eens gaan zeggen dat hij me nietmeer mag uitnodigen voor bbq's en dat hij zijn vrouw beter binnenshuis houd.

En ik maar denken dat ik een moslim als buur had...

Toch lekker kort door de bocht met die vooroordelen.

Zo ken ik er nog wel een paar:

Limburgers zijn traag
Nederlanders zijn gierig
Antwerpenaars zijn dikke nekken
Mannen met nen dure auto heb een klein pietje
Innige deelneming dat u naast de islam woont. Je maakt er duidelijk het beste van.
Oud 1 juni 2010, 12:42   #395
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is pertang niet zo ingewikkeld hoor...

Artisjok zei: "Neen; maar daar zijn we nog altijd naar op zoek."

Uw antwoord: "Kan u zeggen dat u dan nog lang zéér lang gaat mogen zoeken. Zou zeggen, u doet maar."

U heeft dus m.a.w. al kunnen toegeven dat het arrest van de Raad van State niet bestaat, waarop Artisjok antwoordde: "Ik had gehoopt de grimbergen dit zou toegeven."

Het is niet zo dat grimbergen nog niet rechtstreeks aangesproken werd op zijn bewering. Hij kon zich er echter niet toe brengen te antwoorden dat dat arrest eenvoudigweg niet bestaat; dat zijn bewering in de openingspost dus op niets berust. Als u dat kan toegeven, waarom grimbergen dan niet?

Ik neem aan dat het dat is waar Artisjok op aanstuurde en ze zal me ongetwijfeld verbeteren als ik het verkeerd voor heb.

Toch niet zo moeilijk te begrijpen, nietwaar?

Grimbergen heeft steeds de waarheid verteld. Het is veel erger dan een arrest van state beste raf. Veel erger. De bange vlamingen geven toe aan de dreiging van de moslims. De christelijke religieuze symbolen verdwijnen. Wat je dus probeerde te bewijzen dat de islam oh zo vredelievend is komt nog erger over. De islam dreigt de vlamingen bibberen en geven toe. Wat is er mis met onze samenleving? Te veel linkse bendevorming vrees ik. Met dank aan raf de stoere gast die dit mede heeft aangetoond.
Oud 1 juni 2010, 12:59   #396
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ik heb herhaaldelijk gepleit dat de oude menskes die protesteerden tegen het wegnemen van de kruisbeelden te horen kregen het is de raad van state. Nu blijkt dat het bestuur uit angst voor de islam de kruisbeelden heeft verwijderd.
Dit is een citaat (dus letterlijke weergave) uit de openingspost:

Citaat:
In het sint augustinus in antwerpen is door de raad van state ( de moslims hadden hen voor de raad van state gebracht met hulp van de linkse vriendjes) besloten om alle kruisbeelden te laten verwijderen.
Pas later, nadat u door verscheidene mensen geconfronteerd werd met uw flagrante leugens en geen uitweg meer zag, kwam u ineens op de proppen met dat verhaaltje over "die arme oude menskes", die door het snode bestuur van het rustoord wat op de mouw gespeld werd. Wie denkt u eigenlijk voor de gek te kunnen houden?

Citaat:
Beste raf ook al probeer je de islam in een goed daglicht te stellen en de oude menskes af te katten. De waarheid is en blijft dat de islam alle kruisbeelden laat verwijderen waar ze maar kan. De islam verovert en eist. De islam dreigt en dringt zijn wil op. Er is niets vredelievends aan heel de islam.
Zever.

Ten eerste: ik probeer helemaal niets in een goed daglicht te stellen, zeker de islam niet.
Ten tweede: ik kat geen oude menskes af.
Ten derde: uw verhaaltje over moslims die "alle kruisbeelden laat verwijderen", is niet gefundeerd.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 1 juni 2010, 13:02   #397
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Grimbergen heeft steeds de waarheid verteld. Het is veel erger dan een arrest van state beste raf. Veel erger. De bange vlamingen geven toe aan de dreiging van de moslims. De christelijke religieuze symbolen verdwijnen. Wat je dus probeerde te bewijzen dat de islam oh zo vredelievend is komt nog erger over. De islam dreigt de vlamingen bibberen en geven toe. Wat is er mis met onze samenleving? Te veel linkse bendevorming vrees ik. Met dank aan raf de stoere gast die dit mede heeft aangetoond.
Nog meer onnozele zever. Ik heb helemaal niet proberen te bewijzen dat "de islam oh zo vredelievend is". Dat is volledig ontsproten aan uw zieke fantasie af, net als dat arrest van de Raad van State.

U maakt zich belachelijk.

Citaat:
Oud 1 juni 2010, 13:29   #398
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Dit is een citaat (dus letterlijke weergave) uit de openingspost:

Pas later, nadat u door verscheidene mensen geconfronteerd werd met uw flagrante leugens en geen uitweg meer zag, kwam u ineens op de proppen met dat verhaaltje over "die arme oude menskes", die door het snode bestuur van het rustoord wat op de mouw gespeld werd. Wie denkt u eigenlijk voor de gek te kunnen houden?

Zever.

Ten eerste: ik probeer helemaal niets in een goed daglicht te stellen, zeker de islam niet.
Ten tweede: ik kat geen oude menskes af.
Ten derde: uw verhaaltje over moslims die "alle kruisbeelden laat verwijderen", is niet gefundeerd.
Eindelijk geeft u toe dat u niet bent gaan kijken naar de hospitaalkamers. Dat u niet bent gaan praten met de oude menskes. U wilt de waarheid niet horen of weten. Want de islam is heilig voor u. De islam mag in uw wereld veroveren en rechten afnemen. Mensen die de onrechtvaardigheid uitschreeuwen moeten de mond gesnoerd worden. Sorry beste raf dat zal ik niet doen. De vuile linkse was moeten worden buiten gezet. De linkse was ziet zwart van de islamhaat. Rood van de tranen van de vlamingen hun cultuur. Het arrest van de raad van state werd gebruikt door het ziekenhuis bestuur omdat ze angst hebben van de islam. Dat hebben ze moeten toegeven. Met grote dank aan dit forum. Neemt niet weg dat het al zo erg is dat de islam maar moet dreigen en de vlamingen geven toe. Dat is pas vreselijk en het zal veel verder gaan. De verislamisering staat al veel verder dan dat sommige maar denken. Nu de islam weet dat men maar moet dreigen en de vlamingen springen. Het ergste is dat het de doofpot in moet. Ik zou er een proces van hebben laten komen. Zodat elke vlaming weet hoe ver de islam gaat in hun doel om te veroveren. In uw linkse wereld is dat een ziekelijke fantasie voor vele oude mensen is dat hun werkelijkheid.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 juni 2010 om 13:36.
Oud 1 juni 2010, 13:57   #399
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blah blah blah... Het arrest van de raad van state werd gebruikt door het ziekenhuis bestuur omdat ze angst hebben van de islam. Blah blah blah....
Welk arrest van de Raad van State?

Citaat:
Oud 1 juni 2010, 16:05   #400
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Toen je sprak over racisme en geweld had ik eerder dit in gedachten.
http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html

Misschien kan jij nu antwoorden op mijn vraag
"Maar als daar inderdaad racisme en geweld verkondigd werd vind ik dit even verwerpelijk als de verkondiging van racisme en geweld door BBET; B&H en consoorten.
En jij? Vind jij beide even erg? Of heb jij toch nog voor één van de twee groepen begrip?"

Dan tracht ik ondertussen uit te vissen wat er gebeurde in de shelter en wat de reactie was van de burgemeester.
Welk racisme u in gedacht had is al langer dan vandaag duidelijk. Een bende schreeuwers met kletskop die staan te trillen op een idiote tekst, welke debiel vindt daariets van het NS in terug, ocharme juist een Thomas Kuban.

Anders toch raar ietwaar, heb het voordien nogal aangehaald. Wanneer deze idiote zich ergens te buiten gaan aan drank en muziek (of hetgeen er zou moeten voor doorgaan) is er altijd wel een camera en ordediensten aanwezig.
Hun teksten oké daar kan men racisme in vinden, dat ze bedreiggingen uiten oké, maarkunt u en een Thomas Kuban ook even aangeven hoe dikwijls deze kletskoppen de daad al bij het woordhebben gevoegd?

Nu bij het verkondigen van geweld en racisme door allochtoonse racisten, geen camera geen ordediensten en geen burgervader die de ordediensen op de hoogte bracht van de komst van zulk tuig. Raar maar waar. Deze prediken racisme en geweld en, ze voegen de daad bij het woord of is dit u ontgaan.

Wat ik versta onder racisme, zeker geen partij of personen die de Westerse normen en waarde in stnd willen houden en die zich opwerpen als buffer tegen vreemdelingen die al meermaals hebben bewezen dat ze zich niet kunnen vinden in Westersewaarde, normen en manier van leven. Die wel een toevlucht zoeken in dat Westen maar tegelijkertijd dat Westen willen zien verdwijnen. Hebt u zich al even de moeite getroost om uzelf de vraag te stellen waarom zulk tuig het thuisland vaarwel zegt waarschijnlijk niet hé.

Wat ik nog opmerkelijk vindt aan u is het volgende, dat u zo goed op de hoogte bent en zeker wil blijven van het doen en laten van een bepaalde partij en z'n leden. Dat u zo goed op de hoogte bent van het doen en laten an een bende zuiplappen die men door hun gedrag enkel maar onder marginaal kan thuisbrengen. Maar, dat u van het doen en laten van uw verrijkers nul de botten schijnt te weten of waarschijnlijk wilt weten. Dat u hier komt te vertellen dat u van het voorval in de shelter niets schijnt te hebben gehoord laat staan gelezen, ook niet van de reactie (dus geen reactie) van de A'pense burgervader niet.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be