![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1521 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1522 |
|
Minister
|
Moest China of Rusland en zelfs de VS met zo'n een incident zitten zou er geen haan naar kraaien. Maar nu gaat het over dat kleine landje Israël en heel de wereld zit er direct met zijn neus op. Al eens goe gekeken hoe onooglijkheid klein dat landje is? De reden voor die aandacht is het gaat over 'DIE JUDEN'
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555) Laatst gewijzigd door Argusx43 : 2 juni 2010 om 18:17. |
|
|
|
|
|
#1523 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1524 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1525 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Holocaust-industrie |
|
|
|
|
|
|
#1526 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1527 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb er nog ééntje voor jou :http://nl.wikipedia.org/wiki/Protoco...ijzen_van_Sion Moet je echt eens lezen, man ! Je zult versteld staan ! |
|
|
|
|
|
|
#1528 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Zoek de 10 verschillen. Het gebrek aan kennis over een onderwerp is voor u duidelijk geen belemmering tot spreken. Nadeel, voor jou, is dat je jezelf dan wel onsterfelijk belachelijk maakt. (ik las beide, jij? ) Laatst gewijzigd door Cdude : 2 juni 2010 om 18:31. |
||
|
|
|
|
|
#1529 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We weten echter allebei dat die kolonisten op de West Bank niet op een 'normale' manier functioneren, hé, net zoals er ook wel een aantal inwoners van ons land niet op een 'normale' manier functioneert. Het voordeel van ons land is, dat we hier veiligheidsdiensten hebben die doorgaans hun uiterste best doen om niet-normaal functionerende landgenoten zo snel mogelijk bij de lurven te vatten om zo te verhinderen dat ze nog verder onheil aanrichten. Het is dus niet eens nodig dat ik op die moeilijkdoeners begin te schieten. Gelukkig maar. Op de West Bank worden de 'niet-normaal functionerenden' echter door veiligheidsdiensten BESCHERMD, en zijn het de slachtoffers van die gekken die goed moeten oppassen of ze worden door diezelfde 'veiligheidsdiensten' om het hoekje geholpen. Ik ben een vreedzaam mens, maar mocht ik in zo'n dorp in Palestina wonen, zo vlak bij zo'n heuveltop waarop een delegatie van het Uitverkoren Volk zich is komen installeren, dan zou ik echt niet kunnen garanderen dat ik niet vroeg of laat door het lint ga, zoals zovele van mijn dorps- en streekgenoten voor mij dat ook al deden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 2 juni 2010 om 18:32. |
|
|
|
|
|
|
#1530 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Want er zijn joden die zich schamen voor de zionistische wandaden tegen het mensendom! Met jullie antisemitische bull**** steeds weer! Jullie liedje geraakt zo afgezaagd en uitgehold dat het niet meer geloofwaardig is!
Hoogmoed komt voor de val! De geschiedenis leert dat elk rijk gedoemd is te verdwijnen. Divide et impera .... Panem et circenses Laatst gewijzigd door Hoogmoed : 2 juni 2010 om 18:35. |
|
|
|
|
|
|
#1531 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1532 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1533 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
http://www.jewsagainstzionism.com/ |
|
|
|
|
|
|
#1534 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1536 |
|
Banneling
|
Deze ook ? http://www.jewsagainstzionism.com/
|
|
|
|
|
|
#1538 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1539 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie het nazisme aanvalt, valt het Duitse volk aan. Wie met de Grijze Wolven in de clinch gaat, valt het Turkse volk aan. Wie het niet met Le Pen eens is, valt het Franse volk aan. Wie zijn bedenkingen heeft bij wat Bart De Wever beweert, valt het Vlaamse volk aan. Enz... Vindt u dat nu zelf niet een klein beetje al te simplistisch?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|