![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Hangt bij u een VL-sticker op de auto | |||
Jazeker |
![]() ![]() ![]() |
51 | 34,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
61 | 40,67% |
Ik heb geen auto/maak er geen gebruik van |
![]() ![]() ![]() |
38 | 25,33% |
Aantal stemmers: 150. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij. Da past toch ni, een moslima met een vlaamse leeuw op haar auto. Heb nu een 'B' en de Europese vlag...
![]() |
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou een moslima geen Vlaamse leeuw op haar auto mogen hangen? Is een moslima soms minder Vlaams dan een katholieke, calvinistische of boedhistische Vlaming?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervang die onnozele "B" maar snel door deze sticker:
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | ||
|
![]() Citaat:
Heb nog nooit iemand zien rijden met een anti-racisme sticker op zn auto. Leuke sticker trouwens.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 23 juni 2010 om 22:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer diezelfde leuteraars het hebben over "Vlaanderen is een rechts land", zal ik als linkse waarschijnlijk ook geen 'echte Vlaming' zijn. Et alors? Dat belet mij niet om mij Vlaming te voelen en mij Vlaming te noemen. Laat die anderen maar sakkeren over wat een 'echte Vlaming' zou zijn. ![]()
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 23 juni 2010 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is jouw land, dit is mijn land Van Balegem tot in Mol Van de Druivenstreek tot Doel Dit land is gemaakt voor jou en mij Ik wandelde door de Vlaamse Ardennen Ik zag boven me een wijde hemel Ik zag onder me een groene vallei Dit land is gemaakt voor jou en mij Ik dwaalde rond en volgde mijn voetstappen Naar de duinen in De Panne tot de heuvels in Voeren En overal weerklonk dezelfde stem Dit land is gemaakt voor jou en mij De zon kwam schijnen en ik trok verder De wuivende maïsvelden in van maaiende boeren Zij zongen met eenzelfde stem Dit land is gemaakt voor jou en mij En al wandelend zag ik daar een bord Op het bord stond 'verboden toegang" Maar aan de andere kant... stond er niks Wel, die kant is gemaakt voor jou en mij! ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#569 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een sticker met daarop 'alors, rions!' lijkt me nog wel leuk.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Door grijze wolken zag ik de zon Ons huis stond langs de brede rivier Ik wilde nooit weg van hier Waar ik ook ter wereld ben Frankrijk blijft het mooiste wat ik ken Ik loop graag verloren hier in m'n Franse land Waar ik ben geboren en waar ik altijd strand En als ik weg ben, ver weg van jou Dan weet ik heel zeker dat ik van Frankrijk hou Dit is het land van stenen en groen Een leven dat drijft op ieder seizoen Met lief en leed maar met een wand Zo is m'n Franse land Waar ik ook ter wereld ben Frankrijk blijft het mooiste wat ik ken Ik loop graag verloren hier in m'n Franse land Waar ik ben geboren en waar ik altijd strand En als ik weg ben, ver weg van jou Dan weet ik heel zeker dat ik van Frankrijk hou Ik loop graag verloren hier in m'n Franse land Waar ik ben geboren en waar ik altijd strand Ik loop graag verloren hier in m'n Franse land Waar ik ben geboren en waar ik altijd strand En als ik weg ben, ver weg van jou Dan weet ik heel zeker dat ik van Frankrijk hou Dan weet ik heel zeker dat ik van Frankrijk hou ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
|
![]() Hee das leuk, u moetk ies tegenkomen dan
![]() Waar heb je hem gehaald?
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vervang Frankrijk door eender welke naam van een natie en je krijgt eigenlijk altijd hetzelfde.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 23 juni 2010 om 23:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#574 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 23 juni 2010 om 23:14. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#575 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lach er maar mee. Zo zien we het. Gisteren heb ik iemand nog heel blij gemaakt met die visie op Vlaanderen, ne.
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Everytime : 23 juni 2010 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | ||
|
![]() Citaat:
Mooie tekst, vooral het laatste stukje: En al wandelend zag ik daar een bord Op het bord stond 'verboden toegang" Maar aan de andere kant... stond er niks Wel, die kant is gemaakt voor jou en mij!
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euhm, dat weet ik eigenlijk niet.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#579 | |
|
![]() Welke makers? Kun je hem bestellen, ergens kopen? Torkilson ging kijken voor ene nu dak eraan denk. Hij zal het vergeten zijn.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 23 juni 2010 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |