![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#602 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De Vlaamse televisie heeft een reputatie van goede kwaliteit, maar dat is dan vooral zo als je een materialist bent.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 11 juli 2010 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw truc is dan een link naar iets wat niets zegt over de vraag, met daarin nog een link, zo leidt u steeds de discussie af, geeft dus eens antwoord? U wilt het hebben over cultuur en geweld? Leg maar eens uit waarom die jongeren zich zo gedragen, grijp je kans! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwt naar je antwoord op mijn vraag! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
stop feeding the troll
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stel dan eerst de vraag ik weet het antwoord al zal jij ze anders interpreteren .. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opvallend, dat antwoord komt ook niet..; Nergens staat wat jij beweert, dus doe normaal. Laatst gewijzigd door alice : 13 juli 2010 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 klik en je bent bij de vraag die ik je stel sedert 23 juni. 1 klik en je bent bij de items die ik aanhaalde; waarvan dagenlang werd verteld dat ze off-topic. Maar onlangs gaf je toestemming om daarover te discussiëren in deze draad. De andere links zijn er ter info; zodat je kan controleren dat ik correct citeer. Is dit acceptabel als "geen links moet doorzwoegen"? Ik ben nog op zoek naar je oorspronkelijke vraag. Kan jij ze misschien opdissen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moeten we tot elke kost vermijden. 100% lokale programma's weren van alle buitenlandse invloeden, lekker incest. [/sarcasme]
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met de vraag "waarom gedragen die jongeren zichzelf zo tegenover meisjes?" ben ik niet veel. Ik wil nalezen welke jongeren je precies bedoeld; en welk gedrag je precies bedoeld. Heb je onderwijl eindelijk mijn vraag gelezen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen idee wat jou vraag is maar zover zijn we nog niet.Komt er nu echt, eindelijk antwoord? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedoel je nu dat je zelf niet meer weet wat je vraag precies is? Citaat:
Lees jij dan toch niet de berichten waarop je antwoordt? "Dat vertelde ik toch niet; ik schreef "Natuurlijk is het relevant om de religie te vermelden. Immers; wanneer de dader een bepaalde religie aanhangt; kunnen we stellen dat dit een gevolg is van zijn religie, opvoeding, cultuur. Wanneer de dader niet een bepaalde godsdienst aanhangt is dit een uitzondering; dan weten wij niet hoe dit gekomen is." Kan jij vertellen welke "opvoeding en milieu" bepalend was voor het gedrag van deze daders? Duo verkracht meisje en laat haar voor dood achter in Retie http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...in-Retie.dhtml" http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=371 Je hoeft geen links te doorzwoegen. Laatst gewijzigd door artisjok : 14 juli 2010 om 18:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar beantwoord anders eens bovenstaan de vraag of draai je jezelf daar ook weer uit! Moet ik ze misschien nog eens herhalen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Maak je geen zorgen. Ik vond ze terug : Citaat:
Ook als het antwoord niet overeenkomt met jouw mening. Je weet nu toch al welke vraag ik zo graag beantwoord wil zien (sedert 23 juni) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens je nogmaals mijn innige deelneming uit te spreken. Ik begrijp perfect de haat die je voelt. Het enige probleem is dat die haat de pijn die je voelt niet verlicht, maar juist verhevigt. Daarom leren alle grote spirituele tradities der mensheid (christendom, jodendom, islam, boeddhisme, Taoïsme, ...) barmhartigheid. Moge je pijn verlicht worden. Met vriendelijke groet, Kallikles
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: