![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1661 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 16 juli 2010 om 21:09. |
![]() |
![]() |
#1662 | |
Banneling
|
![]() Nog een (voorlopig?) afscheid:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juli 2010 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
#1663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh? Die is toch al lang weg? Dat was één van de dubbelnicks van knorretje, online, Cut the krap etc.
Edit: haar laatste bericht dateert van 30 juni 2009...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 17 juli 2010 om 13:55. |
![]() |
![]() |
#1664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zegt me niet zo direct iets... Misschien was dat in dat jaar dat ik hier niet geweest ben...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1666 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1667 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die veranderen meer van nick dan van onderbroek. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 juli 2010 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
#1668 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Grimbergen denk ik niet; die heeft het toch lang uitgehouden. grimbergen Banneling Geregistreerd: 2 January 2009 Berichten: 1.438 Laatste activiteit: 21 June 2010 14:17 |
|
![]() |
![]() |
#1669 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Vuvu Zela zal elders moeten toeteren.
|
![]() |
![]() |
#1670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt dit draadje niet stilaan een beetje zielig? Wie op p.be eens wat rondleest, weet meteen waarom iemand wordt geband en met welke dubbelnicks ze nog sneller worden geband. Dit draadje geeft me een onaangenaam "leedvermaak" gevoel.
Laat de moderatie maar beslissen en niet de gebruiker van het forum. Of om het praktisch te houden: Ik zou graag EricFeremans geband zien worden... Filosoof ook. Maar ik wil het eigenlijk ook niet. Ze hebben hun recht op hun mening. |
![]() |
![]() |
#1671 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die door motor gedreven luchtalarmen uit WWII waren zoveel beter. Heb in verschillende steden nog tests van hen horen uitvoeren. Omdat ik een suikerhartje heb maar evenzeer een rotzak, heb ik zo'n luchtalarm als beltoon ingesteld op mijn mobieltje. Op maximum volume uiteraard. Was makkelijk... gewoon een MP3'tje downen en naar het mobieltje sturen en instellen. Ik zie tegenwoordig veel mensen onder hun bureau duiken als mijn zus me belt.
|
![]() |
![]() |
#1673 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och... je driehoekje drukken en als er genoeg zijn die jouw mening zijn toegedaan dan gaat zo'n persoon er toch uit. En de straf bij het maken van een dubbelnick tijdens verbanning is nog steeds permanente verbanning. En ze weten je snel te vinden.
|
![]() |
![]() |
#1675 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schadenfreude ist die schönste Freude (denn sie kommt von Herzen |
|
![]() |
![]() |
#1676 |
|
![]() Ik zou het niet weten, heb nog nooit op het driehoekje gedrukt voor een persoonlijke aanval. Een keer voor iemand die er een sport van maakte om in elke draad over een compleet irrelevant onderwerp te beginnen spammen (maar ik vermoed dat mijn enkele klik toen niet echt de doorslag heeft gegeven).
|
![]() |
![]() |
#1677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
#1678 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Suits them... moeten ze niet die irritante toontjes downloaden terwijl ik ze zelf wel maak en nog irritanter dan ze er voor betalen. ![]() Bit of fun...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 26 juli 2010 om 20:32. |
||
![]() |
![]() |
#1679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind van wel. Doe gewoon wat je wil. Druk op het driehoekje. Maar wat gelach om (soms niet eens nodige) gebanden is wat goedkoop.
Ik heb daarnet nog een opmerking gehad omdat een motorrijder die wat een risicoprofiel had als adrenaline liefhebber is overleden na een aanrijding met een verkeersbord. Zijn beste vriend is ook dood... die reed toevallig in tegenrichting (met vangrail) maar ze zijn tegen elkaar geknald. Dan ben ik die cynisch zou zijn of verzuurd. Geef me de fles azijn door en ik drink 'm op tussen een pintje en een vodka. Hallo zeg. |
![]() |
![]() |
#1680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik vind van niet. Wat nu?
Dat doe ik ook. ![]()
![]() |