Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Iran zal door deze maatregel verder radicaliseren...
Ja 6 60,00%
Nee 4 40,00%
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2010, 19:51   #101
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Grapjas
Deze reactie had ik verwacht, maar niet zo snel

Maar is toch het principe waar alles om draait

Verloochen je dit principe, dat ben je bezig met NWO (satanisten - alians) dewelke ons leven bepalen.

Is alles correct, volgens de letter, nee hoor. Maar het leven in europa is nog altijd beter dan een leven onder een dictator.

Voorbeeld hiervan is jouwzelf, je kan dit schrijven, zonder angst om verwijderd te worden als staatsgevaarlijk.
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2010, 19:53   #102
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Europa en de VS moeten ook beseffen dat dit bankiersspelletje hun zuur gaat opbreken.
Wishfull thinking????

Hoe, wie, wat, waar en wanneer AUB
Oud 30 juli 2010, 19:55   #103
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flatliner Bekijk bericht
Deze reactie had ik verwacht, maar niet zo snel

Maar is toch het principe waar alles om draait

Verloochen je dit principe, dat ben je bezig met NWO (satanisten - alians) dewelke ons leven bepalen.

Is alles correct, volgens de letter, nee hoor. Maar het leven in europa is nog altijd beter dan een leven onder een dictator.

Voorbeeld hiervan is jouwzelf, je kan dit schrijven, zonder angst om verwijderd te worden als staatsgevaarlijk.
Ik snap je punt en leven is inderdaad niet slecht voor ons. Allé, ik kan toch zeker niet klagen. Mja, langs de andere kant, wordt ik niet gewoon blij gehouden met melk en honing? Is dit allemaal nog eerlijk en normaal?

De weg naar een betere wereld is een héle lange weg. Niet een die binnen een generatie is opgelost.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2010, 19:58   #104
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Dus als Iran uittreed uit het IAEA is heeft het net als Israël recht op kernwapens? Indië en Pakistan tekenden ook niet. De VS steunt het kernwapenprogramma van die landen (en ook dat van Israël). De hele situatie is zo onlogisch dat de enigste conclusie kan zijn dat het conflict van Iran niet om kernwapens draait. Het is gewoon moeilijker om steun te krijgen als je openlijk toegeeft dat je uit bent op controle van het midden oosten en Centraal Azië (lees Brezinsky). Ordinaire machtsspelletjes verpakt als een bezorgdheid om vrede. Maar ondertussen wel bomaanslagen helpen organizeren in Iran...Dát mag. Het zou bijna grappig zijn moest het niet zo tragisch zijn, en moesten er niet zoveel mensen de mediaversie als waarheid aanzien. Er zijn er nog velen die denken dat 'het nieuws' in de eerste plaat dient ter informatie van de bevolking. Die 'subjectiviteit' (om het nog mooi te zeggen) van de media zou nog niet zo erg zijn moesten we ook de andere kant kunnen horen. Dat journalistieke principe wordt hoe langer hoe minder gerespecteerd helaas. blijkbaar heeft het westen liever een domme gehoorzame bevolking dan een geïnformeerde kritische bevolking. Op den lange duur echter leidt deze handelswijze tot de creatie van een toren van babel, en verhoogt deze handelswijze de risicos op oorlog. De misvomde visie op de realiteit van de bevolking zal doorsijpelen naar het politieke niveau. Beslissingen zullen genomen worden die in eigen vlees zullen snijden. Arm Europa, steeds meer geïsoleerd en tegelijk zich het centrum van de wereld wanen.
Europa, meer en meer landen wensen toe te treden. Georgie, Turkije, ...

Waarom moet europa zijn regels i.v.m nuclaire ambities aanpassen aan Iran? Wil iran dat niet doen, okay, feel free, zij kunnen overal shoppen, maar niet in europa. Waarom dan verdedigen dat europa zijn regels moet aanpassen?

Als je niet wordt uitgenodigd op een feest, leg dan niet de fout bij de mensen dewelke gaan, en/of het feest organiseren. Misschien ben je wel een kwal en will niemand met je spelen.
Oud 30 juli 2010, 20:00   #105
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik snap je punt en leven is inderdaad niet slecht voor ons. Allé, ik kan toch zeker niet klagen. Mja, langs de andere kant, wordt ik niet gewoon blij gehouden met melk en honing? Is dit allemaal nog eerlijk en normaal?

De weg naar een betere wereld is een héle lange weg. Niet een die binnen een generatie is opgelost.
ik heb hier een bende kids rondlopen. Ik wil het beste voor hen, en ook beetje voor mij. Ik droom van een betere wereld. En ik ben ervan overtuigd, Iran met kernwapens is niet direct gezond is voor deze wereld.

Ik droom van een kernwapen vrije wereld, maar weet ook dat dit niet voor vandaag is.
Oud 30 juli 2010, 20:02   #106
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Wishfull thinking????

Hoe, wie, wat, waar en wanneer AUB
Het spijt me dat ik niet veel zin heb om hier nu diep op in te gaan, ik ben net terug van mijn werk, heb honger en mijn lasagna is net klaar. Als je een idee wilt krijgen van wat ik bedoel, bekijk dan eens bv even The Iron Triangle (deze versie is zelfs Nederlands ondertiteld, was uitgezonden op Holland).

Ok, nog ene waar ik je naar wou linken, maar die is verdwenen blijkbaar (raar), was een artikel uit de Knack waar toegelicht werd hoe Nathan Rothschild persoonlijk verantwoordelijk was voor de oprichting van België. Daar kreeg je een simpeler beeld (in die tijd ging dat nog) van hoe bankiers te werk gingen.

We laten ons allemaal vangen.
Oud 30 juli 2010, 20:03   #107
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
ik heb hier een bende kids rondlopen. Ik wil het beste voor hen, en ook beetje voor mij. Ik droom van een betere wereld. En ik ben ervan overtuigd, Iran met kernwapens is niet direct gezond is voor deze wereld.

Ik droom van een kernwapen vrije wereld, maar weet ook dat dit niet voor vandaag is.
Het probleem is dat Iran helemaal geen kernwapens ambiëert. Wie heeft je dat wijs gemaakt? (snap je?)
Oud 30 juli 2010, 20:09   #108
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het probleem is dat Iran helemaal geen kernwapens ambiëert. Wie heeft je dat wijs gemaakt? (snap je?)
Wie heeft je wijsgemaakt dat ze het enkel doen voor electriciteit?

In belgie hebben groen! - ecolo - PS - SPA - CDH en misschien nog anderen al lang aangetoond dat kernenergie meer kost dat het opbrengt. In Belgie wensen zij zelfs alle centrales te sluiten. Iran, met meer als voldoende woestijn, is beter dan belgie geschikt voor zonnepanelen voor opwekking van electriciteit. Als het kan lukken in belgie met zonneënergie, moet het zeker lukken in de woestijnen van Iran.
Oud 30 juli 2010, 20:11   #109
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het spijt me dat ik niet veel zin heb om hier nu diep op in te gaan, ik ben net terug van mijn werk, heb honger en mijn lasagna is net klaar. Als je een idee wilt krijgen van wat ik bedoel, bekijk dan eens bv even The Iron Triangle (deze versie is zelfs Nederlands ondertiteld, was uitgezonden op Holland).

Ok, nog ene waar ik je naar wou linken, maar die is verdwenen blijkbaar (raar), was een artikel uit de Knack waar toegelicht werd hoe Nathan Rothschild persoonlijk verantwoordelijk was voor de oprichting van België. Daar kreeg je een simpeler beeld (in die tijd ging dat nog) van hoe bankiers te werk gingen.

Iron angle is NWO verhaal. Wie zijn volgens jij de baas over de wereld, de satanisten (iluminatie) of alians?
Oud 30 juli 2010, 20:12   #110
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
Ah, vertel, hoe en wanneer heeft Iran dat geschonden?
Door het weigeren van bepaalde informatie te geven aan het IAEA.

http://www.iaea.org/Publications/Doc...gov2003-40.pdf

Laatst gewijzigd door Ratatosk : 30 juli 2010 om 20:13.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2010, 20:16   #111
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Wie heeft je wijsgemaakt dat ze het enkel doen voor electriciteit?

In belgie hebben groen! - ecolo - PS - SPA - CDH en misschien nog anderen al lang aangetoond dat kernenergie meer kost dat het opbrengt. In Belgie wensen zij zelfs alle centrales te sluiten. Iran, met meer als voldoende woestijn, is beter dan belgie geschikt voor zonnepanelen voor opwekking van electriciteit. Als het kan lukken in belgie met zonneënergie, moet het zeker lukken in de woestijnen van Iran.
En kijk waar we staan...

Trouwens, zonnepanelen staan nog in hun kinderschoenen en brengen niet op wat ze kosten.
Oud 30 juli 2010, 20:18   #112
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:

BTW, je kan ook zulk een film maken over de KBC. Kun je suggestief aanwijzen dat belgie eigenlijk het eigendom is van de Illuminatie

Koningshuis, regeringsleiders, allen lid van KBC. Belgie centrum van europa, nato, vlaams belang, roze balletten, dutroux, bilderberg group, en go on
Oud 30 juli 2010, 20:18   #113
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Iron angle is NWO verhaal. Wie zijn volgens jij de baas over de wereld, de satanisten (iluminatie) of alians?
The Iron Triangle is een onderzoek naar de link tussen defensie en het bankwezen. Niet oordelen voor je deze (toch wel mainstream) docu hebt gezien.

Wie is de baas in deze wereld, degene die het meeste PAPIER bedrukt (simpel gezegd) met $ en € tekens.
Oud 30 juli 2010, 20:19   #114
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En kijk waar we staan...

Trouwens, zonnepanelen staan nog in hun kinderschoenen en brengen niet op wat ze kosten.
Dat moet je niet tegen mij vertellen, schrijf een brief naar SPA en Groen!

ik haat dat uitroepingsteken bij groen
Oud 30 juli 2010, 20:19   #115
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
BTW, je kan ook zulk een film maken over de KBC. Kun je suggestief aanwijzen dat belgie eigenlijk het eigendom is van de Illuminatie

Koningshuis, regeringsleiders, allen lid van KBC. Belgie centrum van europa, nato, vlaams belang, roze balletten, dutroux, bilderberg group, en go on
Eerst kijken dan oordelen, tenzij je versneld gekeken hebt kun je nog niet oordelen nu.
Oud 30 juli 2010, 20:19   #116
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
The Iron Triangle is een onderzoek naar de link tussen defensie en het bankwezen. Niet oordelen voor je deze (toch wel mainstream) docu hebt gezien.

Wie is de baas in deze wereld, degene die het meeste PAPIER bedrukt (simpel gezegd) met $ en € tekens.
ik ken deze film
Oud 30 juli 2010, 20:20   #117
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Dat moet je niet tegen mij vertellen, schrijf een brief naar SPA en Groen!

ik haat dat uitroepingsteken bij groen
Leesteken werken niet goed in een merknaam, ik had er ook eerst ene in mijn bedrijfsnaam, heb die snel laten vallen

En nu ga ik ECHT eten
Oud 30 juli 2010, 20:22   #118
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Eerst kijken dan oordelen, tenzij je versneld gekeken hebt kun je nog niet oordelen nu.
Ik dacht dat je het begreep, vervang gewoon Carlyle group door KBC, en je hebt hetzelfde verhaal, maar dan met belgie in het middenpunt.
Oud 30 juli 2010, 20:22   #119
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Leesteken werken niet goed in een merknaam, ik had er ook eerst ene in mijn bedrijfsnaam, heb die snel laten vallen

En nu ga ik ECHT eten
Smakelijk,

ik neem een kebab
Oud 30 juli 2010, 21:28   #120
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
Door het weigeren van bepaalde informatie te geven aan het IAEA.

http://www.iaea.org/Publications/Doc...gov2003-40.pdf
En wat staat daar?

While these failures are in the process of being rectified by Iran, the process of verifying the correctness and completeness of the Iranian declarations is still ongoing.

Er is dus geen sprake van een echte schending. Er zijn een aantal irregulariteiten die Iran nog moest oplossen.

Overigens neemt dit helemaal niet weg dat Israël véél verder staat in de ontwikkeling en productie van kernwapens en daar zich nooit voor moet verantwoorden.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be