![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Parlementsvoorzitter
|
ik lees daarstraks op een andere pagina dat marc nullens, vlaams blok mandataris die is opgepakt wegens drugshandel, tot 2000 mandataris van de VLD is geweest.
kan iemand dit bevestigen?
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
heeft niet veel nut dit te recupereren, muys
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
#3 |
|
Vreemdeling
|
Anders zeggen ze "maakt het uit dat hij van onze partij is?" maar nu willen ze toch al weten of ie niet van de Liberalen kan gekomen zijn, hypocrisie of niet?
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nullens IS van de VLD gekomen. Tot 2000 was hij ocmw-raadslid voor de VLD.
Dit is wat mijn Limburgse contactpersoon mij mailde: Citaat:
|
|
|
#5 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#6 |
|
Burger
|
Ik vind dat toch een heel belangrijk gegeven. Stel dat men die man zijn bijverdiensten had ontdekt toen hij nog bij de VLD zat......dat was het toontje toch helemaal anders.
Ik stel voor dat men inderdaad de mandatarissen van het vlaams blok wat beter selecteert. Zo stel ik ook nog voor dat iemand die van de VLD over komt naar het VB eerst een ONTLUIZINGS periode doorloopt. |
|
|