![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat Nederland voor Suriname is (de meeste Surinamers wonen in Nederland) is de VS voor Israël. De meeste Joden wonen momenteel in de VS. Vandaar uit wordt Israël grotendeels gestuurd. Geregeerd durf ik niet te zeggen. De belangrijkste (militaire) beslissingen met betrekking tot Israël worden in Washington genomen. Maar dat wisten we al.
@ Discobitch Dat er geen kat op reageert komt omdat niemand nog bijzonder veel affiniteit met Israël heeft. Het is een afgedraaide, grijze grammofoonplaat geworden door de talloze herhalingen van het oeverloze debat - in welke vorm dan ook. De zinloosheid van het Israël - Feddahin conflict en de onwilligheid bij beide partijen er een eind aan te maken hebben de mensen in het algemeen zich doen afwenden van de hele zaak. Ik dacht dat dit toch wel inmiddels duidelijk gemaakt was. De discussies zat zijnde, sluit men er zich voor af. Soms zijn de argumenten van een dermate hoog stompzinnig gehalte dat ze wel uit de VS lijken te komen.
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ja, maar hier is ook een andere factor aanwezig. Het is niet enkel een artikel die past in het kader van de Midden-Oostenkwestie.
Het is ook een regelrechte beschuldiging naar Europa toe. Een vrij groffe, als je het mij vraagt. Meestal genereert een dergelijke uitspraak, wanneer die uit de mond van een niet-Westerse heerser komt, nogal wat polemiek. Hier is het muisstil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Vanwege de ridiculiteit van de beschuldiging?
Ik ben absoluut niet anti-joods, maar het eeuwige gedram begin ik langzamerhand moe te worden, en wellicht velen met mij.
![]() |
#24 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Parlementslid
|
![]() Ben je intussen toch al gewoon. Hint: Brabosh?
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik blijf me er over verbazen dat men dat als 'pro'paganda gebruikt. Het is volop 'contra'ganda.
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Vergelijk dat eens met het aantal Joden in Arabische landen en hun positie daar en het meten met twee maten is weer duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
in de rest van het artikel lees ik nog nog de kinderlijke en waanzin dat Israel zelfs sterker is dan de EU... Zelfs militair hebben wij er voor gekozen om NIET de aggressor uit te hangen zoals zij keer op keer doen, en onze militaire capaciteiten volkomen op eigen initiatief te reduceren. Maar een overgesubsidieerd dwergje met een groot bakkes en een beschamende geweldshistoriek naar zwakkeren als de Palestijnen toe, dat eventje claimt dat het een unie van +500 miljoen met de sterkste economie, opleiding etc wel eventjes zou kunnen overwinnen getuigt alleen van waanzin die tekenend is voor de "uitverkorenheid" gedachte. maar goed dat ze ondertussen beseffen dat hun zionpropaganda compleet het tegengestelde effect heeft gehad. ![]() de zionistische apartheidstaat is een nefast en doodlopend straatje. enkel de extremisten willen dat nog niet inzien, en zullen wss nog vele doden en slachtpartijen onder de niet-joodse volkeren op hun walgelijk palmares gaan schrijven vooraleer zelfs zij de realiteit niet meer kunnen ontkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100902_024
Van Karel de gucht , hard en eerlijk zoals over Congo: Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 2 september 2010 om 12:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() garppig , ondertussen zijn joodse groepen zijn punt aan het maken door de gucht aan te vallen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ze illustreren met verve zijn punt.
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
![]() Dus de huidige Europeaan is verantwoordelijk voor de holocaust volgens deze zionist, walgelijk.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Inderdaad.
De wereld staat op zn kop en dat om een objectief feit van de Gucht. De zionisten worden liever niet geconfronteerd met hun wandaden en het liefst moorden ze in alle stilte verder..
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |