![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een racist zou simpelweg weigeren om met vreemdelingen iets te maken te hebben. Zo ben ik dus niet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je post 34 Zeg zeurkous, je kunt toch lezen?Mag ik nu eenduidig weten Voor hoger opgeleiden bestaat er geen discriminatie op de arbeidsmarkt. |
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kennis en motivatie zijn de motoren van een goede en rendabele werkkracht. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Echt?
![]() |
#66 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stel : je krijgt morgen een flinke winst van Lotto. Je krijgt ook de kans om een gedeelte daarvan te verdelen onder mensen naar keuze. Benieuwd aan wie jij die donaties gaat doen. Aan je familie of uitdelen aan 'arme' immigranten. Aan u de keuze. |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
criminelen die hun gerechtskosten moeten ( terug) betalen steuntrekkers die hun geld moeten teruggeven als ze een andere inkomstenbron hebben... Typisch..slachtofferrolletjes spelen.. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeuren dat je echter gediscrimineerd wordt vanwege origine klopt echter vaak niet, iedereen moet moeite doen om werk te vinden en je moet passen in een bepaald functieprofiel en voldoende vaardigheid hebben in het solliciteren wat je veel moet doen om werk te vinden; dat geldt voor iedereen! Duidelijk nu? |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Waarom zou de autochtone gemeenschap ook nog eens extra lokalen, directeurs, leerkrachten, onderhoudspersoneel en huisbewaarders moeten bekostigen om dat primair gepeupel iets beschaving pogen bij te brengen. Is het dan nog niet genoeg dat deze al te zware'kostenpost' gul meesnoept en ruim geniet van de vrijgevigheid van alle sociale voorzieningen en instellingen van dit land en de andere Westerse. Sociale woningen, leefloon, gratis verzorging en medicatie, kinderbijslag voor kroost in overtal. Zondr te spreken van de omzeggens stilzwijgende toelating om straffeloos te 'jacken' in eender welke vorm en zoals de 'Koekoekvogel' de lokale bevolking stelselmatig te verdrijven om hun plaats in te palmen. Zullen wij het ook nog eens hebben over de duizenden onschuldige slachtoffers wiens leven onherroepelijk werden besmeurd door al de wandaden van deze nieuwe Belgen populatie? |
|
![]() |
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 13 september 2010 om 09:12. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het valt me overigens op dat je jezelf en je soortgenoten nergens 'Belg' noemt maar wel degelijk 'Marokkanen'. Marokkane, mijn beste, wonen grotendeels in Marokko.
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() Ga je die foto nu overal posten? Wat is je argument? Of heb je bepaalde trauma's waar je vanaf wil?
#77 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Beste, je kan altijd een partij oprichten en de allochtonen proberen weg te jagen Wij allochtonen brengen wel degelijk geld in de sociale zekerheid Wij brengen zeer veel geld binnen, hoeveel vreemdelingen heb je die werken Verdomme wij zitten hier al 70 jaar, en jullie hebben ons nog niet geaccepteerd |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neen ik erger me aan de opzienbarende en enorme intresten die soms aan criminelen worden opgelegd, dit is geen slachtofferrol, Ik ken persoonlijk een crimineel die niets afweet van papieren en administratie, hij heeft het een en 't ander uitgespookt, hij toont berouw, hij wilt alles terugbetalen, en dan begint het, van zodra ze zien dat je berouw hebt getoond, en dat je op het rechte pad pobeert te komen, dan ineens "BOMBARDEREN" ze je met betalingen, intresten, brieven die indien zij in het Chinees zouden geschreven zij, je zou hen beter begrijpen, allerlei gerechtelijke termen, schuldbemiddelaars en gerechtsdeurwaarders die voor een kwartiertje aan de deur staan ineens 200 € vragen Deze vriend van me is nu godzijdank onstnapd aan die betalingen enzo, maar in Belgie is het toch godgeklaagd schandalig dat je bijvoorbeeld van één parkeer ticket na 6 maanden of zo ineens 1000 euro's moet betalen? Dus die vriend toont berouw, zijn hart wordt zacht, dan zeggen ze "kom laten we hem aanpakken" Ik vind dat men die gerechtsdeurwaarders moet afschaffen, wat is hun functie in godsnaam? Waarom ineens 200 euro's vragen van onwetende, onkundige, niet zo al te snuggere criminelen, die waarcshijnlijk niet sgestudeerd hebben, |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Jawel zij zijn Belgen maar dit individule geval, in dit forum op deze tijdstip, en in dit debat heb ik ervoor gekozen voor het gemak om het woord Marokkaan te gebruiken Ik persoonlijk beschouw me als Belgo-Marokkaan, of Belg van Marokkaanse origine, Berberse Belg, of Belgische Berber, Of Belg met Berbers bloed, of Marokkaan dat opgegroeid is in Belgie door Belgische frietjes Ik bedoel als de Belgische burgers dan zo'n afkeer hebben voor immigratie enzo, stop dan die immigratie, stop die met hoogste spoed, Ik persoonlijk denk ik dat ik wegga, ik heb een kapitaal opgespaard met mijn eigen lichaam, dus ik heb zwaar gewerkt, alles verkopen, huis verkopen, en daar mijn tijd doorbrengen, Weeral hierin schiet Belgie te kort, zij moet het voor de allochtonen vergemakkelijken om te vertrekken, Een ouwe péé van mijn buurt een allochtoon, een marokkaanse belg, na 50 jaar werken, besliste hij om te vertrkken naar Marokko en daar te genieten van zijn pensioen, dus wat gebeurde er, hij moest allerlei paperassen regelen, ze maakten het hem zo moeilijk, ze hebben dan zijn pensioen in twee verdeeld, een deel is te innen in Belgie en een ander deel in Marokko, vreemd toch????????? |
|
![]() |