![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de titel is verkeerd...
Citaat:
blijkbaar rijden BMW rijders dus harder, vanwaar de conclusie dat hardrijden agressief is ? blijkbaar rijden BMWrijders meer bumperklevend... wat volgens mij dan toch eerder het gevolg is van de hoogzittende X-serien die relatief veiliger bumperkleven toelaten, omdat je door de achterruit van de voorligger en over de voorligger beter de situatie kunt inschatten. (pleit hier niet voor dat bumperkleven, ik zeg gewoon dat het idee is dat je dit veiliger kunt doen) terug om dat te katalogeren als agressief rijden ??? en dan de term aso-rijder ? wat is dat nu weer ?? dat is dus blijkbaar het 4X4 effect of aso-bak gehalte van de BMW die hier wordt gecatapulteerd naar de term aso-rijder... sowieso is elke chauffeur die ALLEEN in de auto zit een ASO... Dus ik kan mij niet inbeelden dat hier een ernstig onderzoek aan kleeft. Eerder een frustratie van de onderzoeker en de journalist..
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 15 oktober 2010 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() toch nog eens melden
compensatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Motorrijders storen mij hoegenaamd niet zolang ze maar wat rekening houden met hun zichtbaarheid. Ik vind het tof als ze fluo vestjes aanhebben en met lichten rijden.
En dan ga ik ook naar links of rechts willen ze passeren. Maar zoals gezegd: ik heb mij al een paar keer rot geschrokken met motors die me langs rechts wilden inhalen, en ik zag ze gewoonweg niet. Die konden bijna rijstpap gaan eten met zilveren lepelkes.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooral oppassen voor de stadsterreinvoertuigen met vrouwen achter het stuur, die zouden zelfs over de autos willen uitrijden.
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() kwestie van volhouden :
![]() Citaat:
![]() ![]() waar rijd jij mee rond mss ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ne 600 cc dat is toch ook al behoorlijk, ge kunt daar natuurlijk nog veel ruiger mee gaan maar dat is toch al iets dat vlotjes gaat he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik droom van zo'n auto |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
heeft een heel hoge wendbaarheid, en da's soms nodig tussen files om te reageren op onverwachte bewegingen van automobilisten die u weer eens niet gezien hebben omdat ze hun achteruitkijkspiegel niet gebruiken voor ze van baanvak switchen en brengt mij fileloos van A naar B (32 km per dag h/t) het voldoet ik gebruik m alleen voor woon/werk ... langere ritten moet ge voor uw plezier/comfort niet met de moto doen vind ik persoonlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ken mijn eigen als ik met zo ne moto zou rijden gelijk of met mijne velo, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ale die zijn ook goe hoor, of toyota IQ, en de rest, zolang ze maar 3 liter verbruiken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik rij regelmatig eens in de Alpen, soms stijgingen van 20 % (20 m omhoog op 100 m) en dan moet je vaststellen dat je met een zescilinder, 2500 cc en 170 pk (voor 1275 kg) amper vooruitkomt, tot in 2e versnelling moest ik terugschakelen.
Maarja de modale Vlaming kijkt niet verder dan plat Vlaanderen, voor sommige is het al genoeg als ze de volgende kerktoren bereiken. ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 15 oktober 2010 om 16:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() BMW top dae rij ik zelk mé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij zit uw mond er nog vol van.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u naar 2é moet terug schakelen, bent u misschien slecht begonnen? Ik heb redelijk lang met een 2,5 bmw gereden en ondervond dat probleem toch niet in bv de Pyreneeën of de alpen? Uiteraard wie vertraagd moet schakelen.
![]() |