![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door Paulus : 30 oktober 2010 om 23:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, een soort snaarinstrument of een vorm van een snaarinstrument.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() Haha wat een zever.
Paulus heeft gelijk met zijn uitleg. Raf, waarom wil je niet zien wat Leonard echt bedoelde? Ik denk persoonlijk dat je het NIET WIL zien zodat je je haatboodschap kunt verkopen op het forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat heeft hij niet. Om te beginnen heeft Léonard het helem�*�*l niet over een vorm van gerechtigheid, maar wel degelijk over een soort gerechtigheid. Als we dan toch de puntjes op de i willen zetten...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 30 oktober 2010 om 23:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk Rafke, voor mij ben je genoeg te kijk gezet geweest. Zo zie je maar dat ik geen onmens ben.
Jij praat over dingen die Leonard niet gezegd heeft en ik over wat hij wel gezegd heeft. Dat zal voor elke meelezer niet moeilijk zijn om dat na te gaan. Veel succes nog met je thread. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar voor jou klaarblijkelijk wel. Je weet niet eens w�*t hij precies gezegd heeft, maar meent het eens te meer beter te weten dan iedereen. Dat zal de lezer wel kunnen nagaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed dat ik het nog eens nakijk. Wat jij hier beweert, heeft Léonard dus duidelijk niet gezegd. Léonard sprak wel degelijk over een soort gerechtigheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Minister-President
|
![]() Leonard heeft gelijk en wat hij zei was genuanceerd en toch duidelijk. Het is niet hetgeen jij ervan maakt. Omdat je er zo tegen bent kun je blijkbaar niet helder meer lezen en denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.gayworld.be/holebi-nieuws...gerechtigheid/ En voor de meelezer: http://www.google.be/search?sourceid...+gerechtigheid Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn pc blokkeerd blijkbaar de eerste site, de eerste keer dat dit gebeurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...k-leonard.aspx Citaat:
Maar Paulus weet het beter hoor... ![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O ja, en voor de meelezer:
http://www.google.be/search?hl=nl&rl...=&oq=&gs_rfai=
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toegegeven, u heeft gelijk.
Leonard zegt een soort, niet een vorm. Ik ben misleid geweest. Mijn verontschuldigingen. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vorm lijkt me toch wel iets anders dan een soort, vind ik. Maar niettemin is "immanente" gerechtigheid, veeleer iets wat je buiten je wil om overkomt als gevolg van, dan wel gerechtigheid op zich, die de dingen rechtvaardigd met behulp van rechtspraak. Dat blijft verschil hetzelfde uiteraard. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Staatssecretaris
|
![]() Een koppel dat iets doet dat voor beide partijen bevredigend is en normaal geen negatieve gevolgen heeft, verdient een aanslepende en dodelijke ziekte.
Wat een achterlijke redenering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |