![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat ze maar doen !
"blowing in the wind... blow your brains out !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
En na 80 jaar drugsdemonisering valt er een grote stijging op te merken van gebruik EN van gestresseerde mensen... Oja; cannabis werd niet verboden omwille van gezondheidsredenen; dus de redenen om het verbod te houden omwille van de gezondheid houdt geen steek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is maar ene verantwoordelijk, en dat is de roker zelf. Wanneer men een levensverzekering aangaat vraagt men steeds of men roker is, wanneer ja, wel dan betaald U meer premie dan ene die neen heeft gezegt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
alcohol: overmatig alcoholgebruik is zowel voor de persoon zelf als voor anderen gevaarlijk sigaretten: idem hamburgers en dergelijke: mensen worden te zwaarlijvig eigenlijk is dit lijstje eindeloos, vanaf het moment dat men overdadig gebruikt is alles gevaarlijk, als ik morgen 50 bananen eet en ik kots over de mens die naast me zit op den bus, moeten we daarom bananen verbieden? Citaat:
niemand verplicht u in een cafe te blijven waar gerookt wordt, er is nog steeds vrije wil.
![]() |
![]() |
#27 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
heb jij niet de gewoonte om degelijk geargumenteerd te zijn en niet op een of andere erg irritante retoriek terug te vallen? Misschien zou je beter je mening hierover hierzien. Zo kan je van alcohol gelijk goe doodgaan of in coma geraken, cannabis daarentegen blijkt anders te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik ben trouwens nog nooit dronken geweest 8)
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Probeer maar eens een drugsdode te vinden in Europa vorig jaar die stierf aan een overdosis canabis... ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
... ik ben helemaal aan het flippen, dit is niet goed......... ...... jezus christus, dit is écht niet goed........ wat is er aan de hand.....? ... wat....? .... help.... .... ik ben weg aan het zakken, verdomme, ik ben aan het doodgaan.... ...man, man, this is freaky, doodgaan terwijl ik op politics.be zit, o my god, waarom hebt ge mij verlaten..... Aaaaaaaaaargh.....
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |