Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 juni 2004, 16:46   #21
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

laat ze maar doen !

"blowing in the wind... blow your brains out !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 16:46   #22
boeha
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB

Als ik niet moet meebetalen als ge longkanker krijgt van uwe canabis is dat allemaal in orde. Maar zo werkt het systeem in Belgie niet. Mensen hier denken dat ze onder hun persoonlijke vrijheid hun eigen mogen platsmoren, en dat het dan hun recht is te eisen dat de gemeenschap voor hun behandeling betaalt. Dat is geen persoonlijke vrijheid, dat is een inbruik op de persoonlijke vrijheid van alle anderen.
betaal dan mee aan de schade van mensen zonder ook maar enig genotsmiddelen:

gestresseerde mensen, mensen zonder toeverlaat, mensen die zich rot vervelen, etc...
Idd; genotsmiddelen zijn van alle tijden.
En na 80 jaar drugsdemonisering valt er een grote stijging op te merken van gebruik EN van gestresseerde mensen...

Oja;
cannabis werd niet verboden omwille van gezondheidsredenen; dus de redenen om het verbod te houden omwille van de gezondheid houdt geen steek.
boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 16:55   #23
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
laat ze maar doen !

"blowing in the wind... blow your brains out !
Daar zeg je zo iets. Ik vrees soms dat de hersenbeschadiging die ik door blowen oploop me op een goeie dag nog voor het Vlaams Blok zal doen stemmen.
Oud 7 juni 2004, 17:00   #24
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door justme
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel

Haal chocolade maar uit dat lijstje. Zwarte chocolade toch, want hoewel opwekkend en licht verslavend, is het (met mate) eigenlijk een heel gezond goedje.
een paar glaasjes rode wijn ook
Klopt. Zwarte chocolade heeft hetzelfde (en zelfs nog iets sterkere) positieve effect op de bloedstroming en dus het hart.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 18:01   #25
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door james
zolang je andere mensen niet ergert met je gewoontes of jezelf niet in gevaar brengt, vind ik dat niemand het recht heeft zich daar mee te bemoeien... het woordje privéaangelegenheid komt bij me op
Als ik niet moet meebetalen als ge longkanker krijgt van uwe canabis is dat allemaal in orde. Maar zo werkt het systeem in Belgie niet. Mensen hier denken dat ze onder hun persoonlijke vrijheid hun eigen mogen platsmoren, en dat het dan hun recht is te eisen dat de gemeenschap voor hun behandeling betaalt. Dat is geen persoonlijke vrijheid, dat is een inbruik op de persoonlijke vrijheid van alle anderen.
In Amerika denken de mensen dat ze zoveel mogen roken als ze zelf willen, en als ze toch kanker krijgen mogen ze zelfs de fabrikanten verantwoordelijk stellen. Mensen ge rookt toch zelf he!.
Er is maar ene verantwoordelijk, en dat is de roker zelf.
Wanneer men een levensverzekering aangaat vraagt men steeds of men roker is, wanneer ja, wel dan betaald U meer premie dan ene die neen heeft gezegt!
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 18:12   #26
james
Provinciaal Gedeputeerde

james's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
zolang je andere mensen niet ergert met je gewoontes of jezelf niet in gevaar brengt, vind ik dat niemand het recht heeft zich daar mee te bemoeien... het woordje privéaangelegenheid komt bij me op
dan moet u de volgende dingen ook verbieden:
alcohol: overmatig alcoholgebruik is zowel voor de persoon zelf als voor anderen gevaarlijk
sigaretten: idem
hamburgers en dergelijke: mensen worden te zwaarlijvig
eigenlijk is dit lijstje eindeloos, vanaf het moment dat men overdadig gebruikt is alles gevaarlijk, als ik morgen 50 bananen eet en ik kots over de mens die naast me zit op den bus, moeten we daarom bananen verbieden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VlaamseBelg
Citaat:
Akkoord, maar je vergeet een ding, rokers brengen anderen ook in gevaar.

Ik heb eens gehoord dat de gevoeligheid aan kanker door nicotine en die andere smoor-rommel erfelijk is, het is dus mogelijk dat een roker 50 jaar continu paft zonder al te grote problemen, en iemand die er af en toe eens een pint mee gaat drinken het na een paar jaar vlaggen heeft en aan de chemo of onder het mes moet.

En hoe hard heb ik me al niet ge-ergerd aan al die vieze peuken op straat en in het gras, en aan mijn kleren die stinken als ik al was het maar effe in en uit een cafee kom, en mijn ogen die tot de dag erna prikken. Prive-aangelegenheid...
er zij veel dingen waar ik me aan erger die op straat liggen: hondenstront, verkiezingspamflette, kauwgom...
niemand verplicht u in een cafe te blijven waar gerookt wordt, er is nog steeds vrije wil.

You're only as old as the boys you feel
james is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 18:15   #27
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
Verslavend, slecht voor de gezondheid, ....
Wisten we dat al niet ?

Maar ja, we "gedogen", want dat brengt geld op en vooral stemmen van verslaafden !
En als ze willen afkicken toont dat alleen het nut van sociale dienst, afkickcentra en ziekenkassen.
Toch goed hé ons systeem ? Zolang wij maar ons zitje hebben.
beste,

heb jij niet de gewoonte om degelijk geargumenteerd te zijn en niet op een of andere erg irritante retoriek terug te vallen? Misschien zou je beter je mening hierover hierzien. Zo kan je van alcohol gelijk goe doodgaan of in coma geraken, cannabis daarentegen blijkt anders te zijn.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 20:41   #28
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Akkoord, maar dan wel op voorwaarde dat ik niet moet meebetalen als gij levercirrose krijgt van uw bourbon of als ge diabetes krijgt van uw cola of als ge hartproblemen krijgt van uw koffie of als ge obesitas krijgt van uw chocolade...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 20:45   #29
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Drugs en depressies

In een antwoord op een mondelinge vraag van Anke Van dermeersch in de Senaat moest minister Demotte van Volksgezondheid bevestigen dat cannabisverbruik vaak leidt tot psychische problemen. Uit onderzoek blijkt dat cannabisgebruik de kans vergroot op depressies, schizofrenie en angststoornissen. Ook moest hij toegeven dat het aantal drugdoden in ons land jaar na jaar toeneemt.
Drugdoden??? Van cannabisgebruik??? D�*t onderzoek wil ik wel eens lezen. Heb je daar toevallig ook een linkje naar?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 7 juni 2004, 20:45   #30
Chucky
Provinciaal Statenlid

Chucky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Gaan we dan eindelijk alcohol afschaffen? 'T zal er dan plots een pak minder agressief aant toe gaan op de pensenkermis van het vlaams blok.
En U gaat waarschijnlijk ook wat minder onzin verkopen.
8) Alcohol, is véél verslavender dan cannabis. En alcoholisten, krijgen ook waanvoorstellingen, angstaanvallen, bevingsverschijnselen enz...en gaan er uiteindelijk ook aan dood.............Maar, het is wel toegelaten.
Chucky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 20:50   #31
La Vache qui rit
Banneling

La Vache qui rit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chucky
Citaat:

8) Alcohol, is véél verslavender dan cannabis. En alcoholisten, krijgen ook waanvoorstellingen, angstaanvallen, bevingsverschijnselen enz...en gaan er uiteindelijk ook aan dood..............
... of slijten hun laatste levensdagen en uren op forums zoals dit
La Vache qui rit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 21:05   #32
Chucky
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fidelio
Citaat:

8) Alcohol, is véél verslavender dan cannabis. En alcoholisten, krijgen ook waanvoorstellingen, angstaanvallen, bevingsverschijnselen enz...en gaan er uiteindelijk ook aan dood..............
8) Dat is dan jouw beslissing eh 8) Ik moei mij niet met jouw laatste levensdagen 8)

Ik ben trouwens nog nooit dronken geweest 8)
Oud 7 juni 2004, 21:06   #33
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Drugs en depressies

In een antwoord op een mondelinge vraag van Anke Van dermeersch in de Senaat moest minister Demotte van Volksgezondheid bevestigen dat cannabisverbruik vaak leidt tot psychische problemen. Uit onderzoek blijkt dat cannabisgebruik de kans vergroot op depressies, schizofrenie en angststoornissen. Ook moest hij toegeven dat het aantal drugdoden in ons land jaar na jaar toeneemt.
Drugdoden??? Van cannabisgebruik??? D�*t onderzoek wil ik wel eens lezen. Heb je daar toevallig ook een linkje naar?
Inderdaad, het is zo goed als onmogelijk aan canbis dood te gaan... De dodelijke hioeveelheid is gewoon te hoog... je moet je ver enkele uren in een gesloten ruimte boven een gigantisch kampvuur van pure canabis bevinden, om dood te gaan... Aan verstikking wegens te weinig zuurtsof

Probeer maar eens een drugsdode te vinden in Europa vorig jaar die stierf aan een overdosis canabis...
Oud 7 juni 2004, 21:09   #34
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Inderdaad, het is zo goed als onmogelijk aan canbis dood te gaan... De dodelijke hioeveelheid is gewoon te hoog... je moet je ver enkele uren in een gesloten ruimte boven een gigantisch kampvuur van pure canabis bevinden, om dood te gaan...
Tenzij men het natuurlijk intraveneus gebruikt. Als je zo'n hele plant in je arm spuit, zou je dat best wel eens je leven kunnen kosten...

Citaat:
Oud 7 juni 2004, 21:11   #35
La Vache qui rit
Banneling

La Vache qui rit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

8) Dat is dan jouw beslissing eh 8) Ik moei mij niet met jouw laatste levensdagen 8)

Oei Chucky, ik koester een algemeen wantrouwen tav mensen die nooit eens over de schreef gaan. Doe mij een plezier, tracht mijn vertrouwen te winnen en zuip je vanavond lazarus
La Vache qui rit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2004, 21:19   #36
Chucky
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Oei Chucky, ik koester een algemeen wantrouwen tav mensen die nooit eens over de schreef gaan. Doe mij een plezier, tracht mijn vertrouwen te winnen en zuip je vanavond lazarus
morgen werkendag 8) . Maar ik zal wel een goeie joint aansteken, op jouw gezondheid
Oud 7 juni 2004, 21:26   #37
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Inderdaad, het is zo goed als onmogelijk aan canbis dood te gaan... De dodelijke hioeveelheid is gewoon te hoog... je moet je ver enkele uren in een gesloten ruimte boven een gigantisch kampvuur van pure canabis bevinden, om dood te gaan...
Tenzij men het natuurlijk intraveneus gebruikt. Als je zo'n hele plant in je arm spuit, zou je dat best wel eens je leven kunnen kosten...
Snuiven raad ik ook niet aan. Ik heb daarnet een lijntje shit genomen en weird dat ik ben man, weird...........

... ik ben helemaal aan het flippen, dit is niet goed.........

...... jezus christus, dit is écht niet goed........ wat is er aan de hand.....?

... wat....?

.... help....

.... ik ben weg aan het zakken, verdomme, ik ben aan het doodgaan....

...man, man, this is freaky, doodgaan terwijl ik op politics.be zit, o my god, waarom hebt ge mij verlaten.....

Aaaaaaaaaargh.....
Oud 7 juni 2004, 22:45   #38
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
morgen werkendag 8) . Maar ik zal wel een goeie joint aansteken, op jouw gezondheid
en loop nergens tegen, je bent al zo gehavend.....
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 12:57   #39
iPod
Partijlid

iPod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPod
Gaan we dan eindelijk alcohol afschaffen? 'T zal er dan plots een pak minder agressief aant toe gaan op de pensenkermis van het vlaams blok.

'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad'

-Jurgen Verstrepen-
iPod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 13:02   #40
Chucky
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Citaat:
en loop nergens tegen, je bent al zo gehavend.....
8) Idd, je "superintelligente postings" moeten lezen, kan schadelijk zijn 8)
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be