Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2010, 07:13   #2161
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Jij noemt mij dit en dat, noemt mij onintelligent, en als ik wat terugzeg ben ik een bekrompen Christen. De meest bekrompe napapegaaier, dat ben jij. Je hebt geen eigen mening, je volgt gewoon de mening van de ziekelijke LGTB-wereld.
Ik tegenstelling met jou heb ik geen Bijbel in mijn hand die ik beschouw als De Absolute Waarheid: zodoende is er geen enkel mogelijkheid tot discussiëren met jou. Mijn mening is altijd gefundeerd door kennis, persoonlijke ervaringen en onderzoek, vervolgens oordeel ik oprecht, objectief en rechtvaardig volgens mijn inzichten: constructief en openstaand voor andere visies. Jouw mening is er gewoonweg géén: het is altijd dezelfde duizenden jaren oude discriminerende blablabla van jouw Bijbel.

Enkel al jouw laatste opmerking, dat ik de mening zou volgen van de ZIEKELIJKE LGTB-wereld (lesbisch, gay, bisexueel, transsexueel) bewijst jouw walgelijke onmenselijke discriminatie ten opzichte van deze mensen. Ik volg hun mening helemaal niet, ik vind enkel dat deze MENSEN het recht hebben om hun leven te leiden zoals zij dat zelf wensen, volgens hun GEAARDHEID, een begrip waarvan de betekenis niet tot jou doordringt. Deze MENSEN zijn niet ZIEK, dat ben JIJ, met je gebrainwashed onverdraagzaam kerkbrein dat deze mensen een normaal leven wil ontzeggen. Je vindt jezelf superieur omdat je toevallig een katholieke hetero bent. Je haat echter - zonder enige reden - jouw medemensen, en dan ben je niet superieur, maar enkel een zielig manneke met héél foute ideeën.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 15 november 2010 om 07:15.
Hot Marijke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 09:05   #2162
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
In de brief naar de romeinen ga je ook een antwoord vinden op je gestelde vraag.
Dat de Romeinen mij een mail sturen! Hoe kan je in Gods Naam in eeuwenoude geschriften een verantwoording willen zoeken voor de discriminatie van homosexuelen door types als jij? How mad can you be?

Hot Marijke

Oud 15 november 2010, 09:45   #2163
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Hoe mooi kan jij alles omdraaien, de geliefkoosde taktiek van godsdienstwaanzinnigen.

1 - Mijn woede is precies gericht op jouw soort: de onverdraagzame schijnheiligen bij uitstek. Jullie zijn arrogant, haatdragend, maken anderen het leven zuur door met jullie bijbel te zwaaien als de enige echte waarheid en hebben de pretentie iedereen te verketteren die het niet eens is met jullie sprookjes.

2 - Wees gerust, ik zal er nooit alleen voorstaan, ik heb een goede man, goede familie en goede vrienden. Ik heb geen God nodig als boeman achter de deur of als laatste strohalm als het slecht gaat.

3- Ik ben altijd heel vriendelijk en beleefd, behalve tegen mensen die persoonlijk worden en mij beginnen uit te schelden. Het gaat hier om meningen, niet om personen.

4 - Mijn '"schriftelijke uitbraaksels en gezeik" zijn mijn eigen gefundeerde kritische meningen, met als basis rechtvaardigheid voor iedereen. Hetgeen jij uitbazuint is nakwakerij van zogenoemde Heilige Geschriften, ten koste van iedereen.
Tja, precies de verwachte reactie, teken dat je er nog steeds niets van gesnapt hebt. Wellicht, omdat je er nog niet rijp of/en klaar voor bent.

Het inzicht van de essentie, zul je niet, is al uw documentatie over allerlei Religies of wetenschappen of om even het pseudo-intellectueel nep-filosofisch metafysisch google-gezwam.

En: het Katholieke Geloof, is niet de bron.

Natuurlijk hebben alle mensen net dezelfde rechten maar, - Maar; dan ook weer, dezelfde plichten. O.m. Zich aan de gemeenschappelijke regels te houden. - Is de samenleving overwegend Katholiek, dan zijn de regels Katholiek enz.

Als U nu verwacht dat het’ iets’ (waarvan U het bestaan op twijfel trekt) het voor de Homos zou opnemen, dan zullen uw verwachtingen tevergeefs zijn.

Dat 'iets' even barmachtig is voor deze doelgroep dan voor alle anderen is absoluut duidelijk.

Vrede en alle goeds.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 11:48   #2164
openeye
Gouverneur

openeye's schermafbeelding

Standaard

Ik weet dat dit niet tegen mij gericht was, maar ik zou graag even erop willen inspringen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Natuurlijk hebben alle mensen net dezelfde rechten maar, - Maar; dan ook weer, dezelfde plichten. O.m. Zich aan de gemeenschappelijke regels te houden. - Is de samenleving overwegend Katholiek, dan zijn de regels Katholiek enz.
Deze maatschappij heeft niet voor niks een scheiding tussen kerk en staat. Juist omdat mensen hun meningen anders zijn. België is niet meer katholiek als Islamitisch of een andere religie. België is vanalles en nog wat. En ik heb geen ENKELE verplichting tegenover de katholieke kerk omdat ik volledig niet geloof in die sekte.

Citaat:
Als U nu verwacht dat het’ iets’ (waarvan U het bestaan op twijfel trekt) het voor de Homos zou opnemen, dan zullen uw verwachtingen tevergeefs zijn.
Omgekeerd hetzelfde. Wat als god gay was? Gaan jullie dan ook gay worden?

Citaat:
Dat 'iets' even barmachtig is voor deze doelgroep dan voor alle anderen is absoluut duidelijk.
Klopt, dat is mijn mening en blijkbaar ook die van U, maar de kerkelijke geschriften geven juist aan dat ze er totaal geen respect of barmhartigheid voor hebben.

Citaat:
Vrede en alle goeds.
Idd, ik wens je ook vrede en prosperity

Laatst gewijzigd door openeye : 15 november 2010 om 11:49.
openeye is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 11:50   #2165
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Tja, precies de verwachte reactie, teken dat je er nog steeds niets van gesnapt hebt. Wellicht, omdat je er nog niet rijp of/en klaar voor bent.

Het inzicht van de essentie, zul je niet, is al uw documentatie over allerlei Religies of wetenschappen of om even het pseudo-intellectueel nep-filosofisch metafysisch google-gezwam.

En: het Katholieke Geloof, is niet de bron.

Vrede en alle goeds.
Wees gerust, ik ben rijp genoeg, dat heef niets met ouderdom te maken. Ik snap de essentie van jouw gewauwel heel goed: jij misbruikt eender wat om discriminatie te verrechtvaardigen. De "gemeenschappelijke rechten" worden bepaald door de Burgelijke Wetten en Rechtspraak, niet de Kerkelijke, hoe graag jouw soort dat ook zou willen. Jij schendt het allereerste principe van de Rechtsstaat: scheiding van Kerk en Staat. Zonder de verworvenheden van de verlichting zaten we terug in de duistere middeleeuwen. En bespaar me jouw Bijbelse shit van 'barmhartig" zijn, want dat ben jij duidelijk niét.

Hot Marijke

Oud 15 november 2010, 12:33   #2166
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'iets' zonder hoofdletter en Homos mét. Leg uw paternoster maar al klaar want hier gaat u niet zomaar van afgeraken En het is in twijfel trekken.

Gelukkig genoeg voor alle naiëvelingen is er geen god, en als hij/zij/het er zou zijn, heeft ie zichzelf het ultieme oordeel toegeëigend en worden het een eeuwigheid kletsen op de blote billen voor elke idioot die nog maar durft te denken in zijn plaats.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 12:55   #2167
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
'iets' zonder hoofdletter en Homos mét. Leg uw paternoster maar al klaar want hier gaat u niet zomaar van afgeraken En het is in twijfel trekken.

Gelukkig genoeg voor alle naiëvelingen is er geen god, en als hij/zij/het er zou zijn, heeft ie zichzelf het ultieme oordeel toegeëigend en worden het een eeuwigheid kletsen op de blote billen voor elke idioot die nog maar durft te denken in zijn plaats.
Beste Cyber vriend,

Wees hartelijk bedankt om mij op deze literaire dwalingen te hebben gewezen.
Ik voel mij meteen al een stuk beter zè!

Dank zij U, schiet het mij te binnen dat ik ook maar een mens ben. Dus minder dan niets en vooral niet onfeilbaar.

‘Correctors’ zoals U zijn zelden en zeker veel te weinig is deze Wereld, waar alles aan herschikken en verbeten toe is.

Vrede en veel goeds.
Oud 15 november 2010, 13:28   #2168
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dank zij U, schiet het mij te binnen dat ik ook maar een mens ben. Dus minder dan niets en vooral niet onfeilbaar.

Vrede en veel goeds.
Dat van "maar een mens, minder dan niets en niet onfeilbaar" zou u frequenter moeten te binnenschieten. En nu een schietgebedje en je bent weeral vergeven door die Onfeilbare God daarboven. Op naar de volgende zonde!

Hot Marijke

Oud 15 november 2010, 13:36   #2169
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Het gaat in deze draad over Leonard die gesteund wordt door het Vlaams Belang.
Ik ben benieuwd naar de reactie van het Belang op de zever die die aarsbisschop nu weer moest laten horen, ter gelegenheid van het liedje-zingen voor de hooggeborenen van Laeken, soms genoemd 'beest van de dynastie'.

Uit coleire heb ik er een draadje over opgestart in de rubriek afgodsdienst en religie.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 13:59   #2170
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Wees gerust, ik ben rijp genoeg, dat heef niets met ouderdom te maken. Ik snap de essentie van jouw gewauwel heel goed: jij misbruikt eender wat om discriminatie te verrechtvaardigen. De "gemeenschappelijke rechten" worden bepaald door de Burgelijke Wetten en Rechtspraak, niet de Kerkelijke, hoe graag jouw soort dat ook zou willen. Jij schendt het allereerste principe van de Rechtsstaat: scheiding van Kerk en Staat. Zonder de verworvenheden van de verlichting zaten we terug in de duistere middeleeuwen. En bespaar me jouw Bijbelse shit van 'barmhartig" zijn, want dat ben jij duidelijk niét.
Rijp zijn, heeft eigenlijk niets met uw leeftijd te maken.

Sommigen zijn vlugger rijp dan anderen. Derden bereiken nooit de minimum rijpheid dat men aan een normale volwassen mens toeschrijft of herkent.

De L.L of CV die U enkele vroegere ‘Posts’ ten openbaar stelde, laat niets blijken van uw rijpheid. (sorry)

Ten andere, persoonlijk heb ik daar geen boodschap aan: het enige dat mij bezielt is machteloos te moeten toezien hoe een ‘god’s Schepsel ((Homo of Hetero) -interesseert mij ook niet in deze discussie)) zich kwelt met vragen die nergens en zelfs niet ergens aan de orde van de dag zijn???

Tja, U bent niet de enige die mijn gewauwel niet goed kan snappen, alhoewel dat hetgeen ik U voorschotel, nog tamelijk goed en gemakkelijk te verteren valt.

Terloops, zou U me eens moeten uitleggen hoe U er toe komt, mij te betichten voorstander te zijn van elke vorm van discriminatie ook?. Dit is lasteren zonder meer. (Sorry)

De enige discriminatie die ik bestrijd en verwerp zijn deze, waarvan de positieve eigenschappen in het belang van minderheidsdoelgroepen zich vertalen door negatieve uitwerkingen voor de anderen groepen. (Bv: Mohammed-homo's komen beter en vlugger aan de 'bak' dan Westerse-homo's.)

Scheiding van Kerk en staat, uiteraard ja:
De geboden van de Judaistische, Joodse en later Christelijke Kerk, zullen dan wel niet zo slecht zijn geweest hé, vermits de STAAT deze grotendeels voor zijn eigen ‘Wetboek’ heeft overgenomen! Dit is niet meer dan logisch daar, alvorens men aan het oprichten van de STAAT dacht, de KERK al eeuwen lang bezig was met het inrichten van de Westerse samenleving, regelgeving en tradities. (vb.: Pazen, Sinterklaas, Kerstmanneke enz.) - (Sorry)

Over soort gesproken: Ik hoop voor ieders welzijn, dat de meeste mensen het inzicht en de bezinningskunde van deze van mijn soort en andere gelijkaardige soorten ooit konden bereiken.

Vrede en veel goeds.
Oud 15 november 2010, 14:01   #2171
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het gaat in deze draad over Leonard die gesteund wordt door het Vlaams Belang.
Ik ben benieuwd naar de reactie van het Belang op de zever die die aarsbisschop nu weer moest laten horen, ter gelegenheid van het liedje-zingen voor de hooggeborenen van Laeken, soms genoemd 'beest van de dynastie'.

Uit coleire heb ik er een draadje over opgestart in de rubriek afgodsdienst en religie.
Het Vlaams Belang negeert bewust alle tegenstrijdigheden in de hoop dat het wel vervliegt. Hun kiezers, of wat ervan overblijft, zijn zeer "court de mémoire": zij onthouden enkel wat er in hun extremistisch kraam te pas komt. Zo steunen ze Léonard in zijn oerconservatieve shitverklaringen en als deze homohatende pedoliefhebber als Belgicist opdraaft voor het - door het VB zo gehate Koningshuis - wordt dit met de Christelijk-Hypocriete VB-Mantel der Liefde bedekt.

Hot Marijke

Oud 15 november 2010, 14:12   #2172
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Dat van "maar een mens, minder dan niets en niet onfeilbaar" zou u frequenter moeten te binnenschieten. En nu een schietgebedje en je bent weeral vergeven door die Onfeilbare God daarboven. Op naar de volgende zonde!
Meid, als dit op mij frequenter van toepassing is, is dat eveneens zo voor André Joseph Léonard en zijn Priesters die mogelijk in de fout zijn gegaan. Deze die aan de aanvallen van de 'Kwade' zouden zijn bezweken.

'De Duivel' dient voor de rechter gedaagt enne te verschijnen en niet zijn slachtoffers.

En passant: U bent beslist ook zo een slachtoffer. jajajaja.....

Het is hogentijd om berouw te vertonen hé. doen!, ge zult U direct veel beter voelen.

Vrede en veel goeds.
Oud 15 november 2010, 14:33   #2173
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De geboden van de Judaistische, Joodse en later Christelijke Kerk, zullen dan wel niet zo slecht zijn geweest hé, vermits de STAAT deze grotendeels voor zijn eigen ‘Wetboek’ heeft overgenomen!
Alsof het christendom die dan ook zelf heeft uitgevonden.
Het christendom heeft in zijn religie uit allerlei andere religies en overtuigingen zaken gejat.
Maar daarna claimen zij het als het hunne.
Zo kennen we die pilaarbijters natuurlijk.

Citaat:
Dit is niet meer dan logisch daar, alvorens men aan het oprichten van de STAAT dacht, de KERK al eeuwen lang bezig was met het inrichten van de Westerse samenleving, regelgeving en tradities. (vb.: Pazen, Sinterklaas, Kerstmanneke enz.) - (Sorry)
Woehaha.
Paasei, zegt u dat iets ?
Ei = vruchtbaarheidssymbool, niets met jezus te maken dus.
Paashaas ?
Symbool van de voortplanting, zeg maar.
Puur heidens feest.
Maar in hun ijver om alles wat heidens is weg te vegen (het kan niet altijd met bloedvergieten zijn), hebben ze al hun christelijke feesten geïnstalleerd op dezelfde data dat de heidense feesten al eeuwenlang bestonden.
Kerstmis ?
Feest van het licht in letterlijk donkere dagen.
Kerstboom = symbool van de lente, een van de enige bomen die groen blijft in de winter.
Maar blijf gerust in de waan dat dat in oorsprong christelijke feesten zijn...

Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 15 november 2010 om 14:35.
De gemuilkorfde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 14:38   #2174
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meid, als dit op mij frequenter van toepassing is,
...
Het is hogentijd om berouw te vertonen hé. doen!, ge zult U direct veel beter voelen.

Vrede en veel goeds.
Zomaar een tussendoortje hoor,
maar ik wens ook iedereen 'vrede en veel goeds'; ik wens dat aan iedereen, en bij elke post, dat spreekt voor zich.
Dat spreekt dermate voor zich, dat ik er dat niet iedere keer expliciet moet bijzetten.

Heel uitzonderlijk - en dan vermeld ik het wel natuurlijk - wens ik iemand veel jeuk toe op zijn rug, en korte armpjes.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 14:55   #2175
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik tegenstelling met jou heb ik geen Bijbel in mijn hand die ik beschouw als De Absolute Waarheid: zodoende is er geen enkel mogelijkheid tot discussiëren met jou. Mijn mening is altijd gefundeerd door kennis, persoonlijke ervaringen en onderzoek, vervolgens oordeel ik oprecht, objectief en rechtvaardig volgens mijn inzichten: constructief en openstaand voor andere visies. Jouw mening is er gewoonweg géén: het is altijd dezelfde duizenden jaren oude discriminerende blablabla van jouw Bijbel.

Enkel al jouw laatste opmerking, dat ik de mening zou volgen van de ZIEKELIJKE LGTB-wereld (lesbisch, gay, bisexueel, transsexueel) bewijst jouw walgelijke onmenselijke discriminatie ten opzichte van deze mensen. Ik volg hun mening helemaal niet, ik vind enkel dat deze MENSEN het recht hebben om hun leven te leiden zoals zij dat zelf wensen, volgens hun GEAARDHEID, een begrip waarvan de betekenis niet tot jou doordringt. Deze MENSEN zijn niet ZIEK, dat ben JIJ, met je gebrainwashed onverdraagzaam kerkbrein dat deze mensen een normaal leven wil ontzeggen. Je vindt jezelf superieur omdat je toevallig een katholieke hetero bent. Je haat echter - zonder enige reden - jouw medemensen, en dan ben je niet superieur, maar enkel een zielig manneke met héél foute ideeën.
Het katholicisme stelt de Bijbel niet als absolute waarheid. God en Zijn Boodschap is dat wel.
Bovendien interpreteerde de Kerk deze Boodschap en toetste ze jarenlang aan de werkelijkheid zodat christelijke denkers de interpretatie konden bijschaven om onze cultuur te verheffen. Een persoonlijke ervaring is veel minder belangrijk dan de ervaringen van jouw voorouders.

Bovendien is de term "geaardheid" een verzinsel, om te maskeren waar het echt om gaat.

Daar gaat uw "mijn mening is altijd gefundeerd door kennis, persoonlijke ervaringen en onderzoek." want het mag mij nog steeds een raadsel wezen in welke zin uw kennis en onderzoek dit onderbouwt.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 15:01   #2176
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen idee. Het is wel een feit dat heterosexualiteit, homosexualiteit en bisexualiteit van alle tijden en heel menselijk is. Ik hoop dat Mozes breeddenkende volgelingen had en geen enggeestige types als jij. Leef en laat leven, nooit gehoord van die spreuk?
Ik kan best met dat idee van homo- en bisexualiteit in de maatschappij leven. Mijn beste vriendin is lesbisch, wettelijk getrouwd met een andere lesbienne (en inmiddels grootmoeder)
Mozes breeddenkende volgelingen? Het is me nog niet opgevallen.

Herlees toch dat vers eens:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht
De Heer sprak tot Moses: [...] Gij moogt niet bij een man liggen als bij een vrouw, dit is een gruweldaad. (Lev 18:1,22)
en bedenk eens dat 50% van zijn volgelingen geen mannen maar vrouwen waren (en zijn)
Die zin, gericht aan vrouwen, krijgt wel een euh, vreemde betekenis, niet?

D�*�*rop doelde mijn post.

Laatst gewijzigd door filosoof : 15 november 2010 om 15:08.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 15:03   #2177
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Alsof het christendom die dan ook zelf heeft uitgevonden.
Het christendom heeft in zijn religie uit allerlei andere religies en overtuigingen zaken gejat.
Maar daarna claimen zij het als het hunne.
Zo kennen we die pilaarbijters natuurlijk.

Woehaha.
Paasei, zegt u dat iets ?
Ei = vruchtbaarheidssymbool, niets met jezus te maken dus.
Paashaas ?
Symbool van de voortplanting, zeg maar.
Puur heidens feest.
Maar in hun ijver om alles wat heidens is weg te vegen (het kan niet altijd met bloedvergieten zijn), hebben ze al hun christelijke feesten geïnstalleerd op dezelfde data dat de heidense feesten al eeuwenlang bestonden.
Kerstmis ?
Feest van het licht in letterlijk donkere dagen.
Kerstboom = symbool van de lente, een van de enige bomen die groen blijft in de winter.
Maar blijf gerust in de waan dat dat in oorsprong christelijke feesten zijn...
Allée, toch ééne die iets zin heeft voor humor.

Zou het enigszins kunnen dat U de echtgenoot bent van 'Hotje'…………

Terloops, ik beoogde feitelijk de folklore en tradities en het inrichten van de Westerse regelgeving. (U trapt ook meteen in het eerste het beste hé)

…………….'k weet niet maar, haar zo spontaan bijstaan, bijspringen; U als het ware bevochtigen voor haar???? Uw schuilnaam ook mss. wel = 'gemuilkorfde' (klinkt als een ware roeping)

Vrede en veel goeds.
Oud 15 november 2010, 15:04   #2178
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Rijp zijn, heeft eigenlijk niets met uw leeftijd te maken.
100 % mee akkoord! Er zijn personen op hogere leeftijd die bepaald niet rijp zijn maar absoluut seniel, zie Léonard.

Citaat:
Sommigen zijn vlugger rijp dan anderen. Derden bereiken nooit de minimum rijpheid dat men aan een normale volwassen mens toeschrijft of herkent.
Idem dito vorig antwoord.

Citaat:
De L.L of CV die U enkele vroegere ‘Posts’ ten openbaar stelde, laat niets blijken van uw rijpheid. (sorry)
Dat is uw persoonlijk oordeel, waarmee u al direct van het zelfingenomen standpunt vertrekt dat uzelf wél rijp bent en de autoriteit bezit om over de rijpheid van anderen te oordelen. Om in uw "stijl" te blijven, er is er maar 1 die dat kan en mag: God, indien Hij bestaat.

Citaat:
Ten andere, persoonlijk heb ik daar geen boodschap aan: het enige dat mij bezielt is machteloos te moeten toezien hoe een ‘god’s Schepsel ((Homo of Hetero) -interesseert mij ook niet in deze discussie)) zich kwelt met vragen die nergens en zelfs niet ergens aan de orde van de dag zijn???
Ik neem aan dat u hiermee bedoelt dat ik mij kwel met de vragen die je daar omschrijft? Om te beginnen, ik kwel mij niet, ik haat die Bijbelse shit-termen als kwellen, louteren, zondigen enzovoort. Ik kom gewoon op voor rechtvaardigheid en ben tegen elke vorm van discriminatie, of die nu uitgaat van een Godsdienst, een sekte, partij of een vereniging, dat doet er niet toe. De arrogantie om nog maar te denken dat ze de wijsheid in pacht hebben en hun pogingen om hun kromme autoritaire visies op te dringen zijn ZUM KOTSEN.

Citaat:
Tja, U bent niet de enige die mijn gewauwel niet goed kan snappen, alhoewel dat hetgeen ik U voorschotel, nog tamelijk goed en gemakkelijk te verteren valt.
Zoals ik net al zei: jouw gewauwel is niét verteerbaar en om te kotsen.

Citaat:
Terloops, zou U me eens moeten uitleggen hoe U er toe komt, mij te betichten voorstander te zijn van elke vorm van discriminatie ook?. Dit is lasteren zonder meer. (Sorry)
Komkom, dat heb ik u al x aantal malen verteld. Voor de laatste keer: u vindt, met uw Bijbel in de hand, dat "niet iedereen dezelfde rechten heeft". Dat is discriminatie. Punt uit.

Citaat:
De enige discriminatie die ik bestrijd en verwerp zijn deze, waarvan de positieve eigenschappen in het belang van minderheidsdoelgroepen zich vertalen door negatieve uitwerkingen voor de anderen groepen. (Bv: Mohammed-homo's komen beter en vlugger aan de 'bak' dan Westerse-homo's.)
Alweer, dat is uw persoonlijke brainwash-opinie, maar daarom zeker niet Dé Waarheid. Welke homo's er vlugger aan de 'bak' komen is niet relevant en interesseert me niet, wel dat ALLE homo's kunnen leven zonder gediscrimineerd te worden (door soorten als jij) en van dezelfde rechten kunnen genieten als hetero's. Dat heeft niets te maken met positieve of negatieve uitwerkingen op bepaalde groepen. Jij vindt alles negatief wat niet in jouw discriminerend kraam past.

Citaat:
De geboden van de Judaistische, Joodse en later Christelijke Kerk, zullen dan wel niet zo slecht zijn geweest hé, vermits de STAAT deze grotendeels voor zijn eigen ‘Wetboek’ heeft overgenomen! Dit is niet meer dan logisch daar, alvorens men aan het oprichten van de STAAT dacht, de KERK al eeuwen lang bezig was met het inrichten van de Westerse samenleving, regelgeving en tradities. (vb.: Pazen, Sinterklaas, Kerstmanneke enz.) - (Sorry)
Ik heb nooit beweerd dat de 10 geboden van Mozes fout zouden zijn. Het is niets minder maar ook niets meer dan een morele leidraad voor mensen die dat nodig hebben én uiteraard reclame voor eigen winkel: de verbintenis met God. Als je daar persé in wilt geloven, �* la Bonheur, maar die verplichting bestaat gelukkig niet en jij of niemand anders heeft het recht om die op te dringen. Het probleem is dat alle Godsdiensten een autoritair trekje hebben met x aantal misbruiken als gevolg: om die shit te beperken is er terecht een scheiding van Kerk en Staat gekomen.

Citaat:
Over soort gesproken: Ik hoop voor ieders welzijn, dat de meeste mensen het inzicht en de bezinningskunde van deze van mijn soort en andere gelijkaardige soorten ooit konden bereiken..
En daar heb je weer die onvoorstelbare arrogantie van de Gelovige Betweters: jouw soort is beter dan de andere soorten, die domme ongelovige ketters toch, dat ze branden in de Hel! De pretentie van jouw woorden spat hier van het scherm. De nazi's vonden hun Arische soort ook beter dan de rest. Als één soort zich Uebermensch verklaart, zoals jij doet, komt het uiteindelijk tot de uitroeiing van de andere soorten die jij untermenschen vindt. Ik denk dat ik hier geen tekening bij hoef te maken.

Citaat:
Vrede en veel goeds.
100 % akkoord als dat voor mensen is bedoeld die de Bijbelse (!) spreuk "Bemin uw naaste als uzelf" in hun hart dragen, helaas hoor jij er duidelijk niét bij.

Hot Marijke

Oud 15 november 2010, 15:15   #2179
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Meid, als dit op mij frequenter van toepassing is, is dat eveneens zo voor André Joseph Léonard en zijn Priesters die mogelijk in de fout zijn gegaan. Deze die aan de aanvallen van de 'Kwade' zouden zijn bezweken..
De aanvallen van de "Kwade"? Hang toch niet zo'n idiote verhalen op aan een bende vetzakken.

Citaat:
'De Duivel' dient voor de rechter gedaagt enne te verschijnen en niet zijn slachtoffers..
Heel simpel hé. Ga naar uw advocaat en dagvaardt de Duivel. Stel je wel burgelijke partij, dat lijkt me veiliger, en neem voor alle zekerheid ook enkele emmers water mee.

Citaat:
En passant: U bent beslist ook zo een slachtoffer. jajajaja......
Ik ben een slachtoffer van de Duivel? Als ik dit zou lezen in een middeleeuws geschrift van rond 1463 zou ik meewarig glimlachen voor zoveel achterlijkheid. Dit echter hier en nu te lezen in 2010 doet me schaterlachen, ik heb ergens diep medelijden met sukkels die in zulke nonsens geloven.

Citaat:
Wel, ik heb berouw vertoond! Ik heb deze ochtend een lekker sextrio gedaan met mijn lesbische vriendin en mijn man. My God, ik voel me nu stukken beter!

Citaat:
Vrede en veel goeds.
Een gouden raad naar u toe: smijt uw bijbel in de vuilbak en ga eens goed van uwen grond, het wordt echt hoog tijd.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 15 november 2010 om 15:44.
Oud 15 november 2010, 15:23   #2180
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
Het katholicisme stelt de Bijbel niet als absolute waarheid. God en Zijn Boodschap is dat wel.
God en zijn boodschap zijn dat wel? Wie zegt dat? God Himself? Waar en wanneer heeft Hij Zijn Boodschap verteld? Was jij erbij misschien?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xrc Bekijk bericht
Bovendien is de term "geaardheid" een verzinsel, om te maskeren waar het echt om gaat.
Waar het echt om gaat is dat jullie de op niets berustende arrogantie hebben om te beweren dat een hetero superieur is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_geaardheid

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 15 november 2010 om 15:45.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be