![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Voor ik het vergeet...je kinderen verbieden van aan contactsporten deel te nemen, je kinderen verbieden van zich 'onbeveiligd' op speelplaatsen te begeven..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had eveneens graag eens de beelden gezien die dit filmpje vooraf gingen.
Want het blijft tenslotte een fragment. Ik kan ook moeilijk aannemen dat dat kind aan deze tik onder zijn kont een post-traumatische ervaring gaat oplopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom stoort het u wanneer men geweld of mogelijk tegen flikken vernoemd. Indien flikken het slachtoffer worden van geweld, stoort dit u dan ook?
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die jongen gaat af en wordt te kakken gezet bij zijn vrienden. Daarom scheldt hij die agent uit. Van mij hoeft hij nu ook weer niet voor het internationaal tribunaal in Den Haag maar die agent had gewoon van dat kind moeten afblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Die zult u waarschijnlijk niet te zien krijgen. En waarom, omdat dan de reactie van de agent misschien heel anders zou kunnen overkomen en dat is niet gewenst wanneer men zulks wil plaatsen op een youtube.
![]() |
#107 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Iemand uitschelden voor "vuile homo" is sowieso homofoob. En hoe reageert u als uw tienjarige zoon terecht komt in een fysieke altercatie met de politie? Is dat niet een beetje vroeg? Zou u zich daar niet de minste zorgen over maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een flik stampt op straat een kind. Is dit toegelaten gedrag of niet? De strafwetgeving terzake is duidelijk, die zegt dat het verboden en strafbaar gedrag is. Speciaal zelfs voor flikken! Ik kan daar - met of zonder haat, niets aan veranderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat begrijp je niet aan de slagen en verwondingen wetgeving terzake? De wet zegt dat het verboden en strafbaar gedrag is. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik kan niet goed volgen, wat heeft dit te maken met een agent die kinderen stampt?
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft uw uitlating, "speciaal zelfs voor flikken". Het zijn anders wel deze die men zéér nauwlettend in het oog houd op gebruik van geweld. Het zijn anders wel deze indien ze moeten overgaan tot geweld die binneste buiten worden gekeerd of ze toch maar niet hun boekje zijn te buiten gegaan.
![]() |
![]() |
#117 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die agent pakt een bal van de stoep, die jongen is bang dat hij zijn bal kwijtraakt en ritst 'm uit de handen van die agent die vervolgens gefrustreerd reageert, de jongen bij zijn nekvel wil pakken en 'm daarbij behoorlijk pijn doet. De jongen voelt pijn, voelt zich vernederd bij zijn vrienden en scheldt de agent uit die hem dan ook nog eens een harde schop voor zijn kont geeft. Ik begrijp de agent maar hij mag van mij best berispt worden, wat hij deed was onnodig. Als ik de vader van die jongen was had hij van mij ook een uitbrander gehad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() De agent voelt zich in de zeik genomen omdat die jongen de bal uit zijn handen grist. Zie het begin van het filmpje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal u misschien dan nog meer verbazen dat iemand stampen geven wettelijk verboden is en zelfs strafbaar onder de slagen en verwondingen wet.
![]() |
![]() |