![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Een politicus dient zijn electoraat, als de NVA voelt dat dit leeft bij hun kiezers, en dat ze hiermee punten kunnen scoren, dan gaan ze daarvoor zijn eh
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
|
![]() Jij ziet er geen probleem in, ik wel.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat halal slachtingen een open deur was ongeëtiketteerd vlees in de supermarkten te leggen, waarvan ik at is een REGELRECHTE schande. Mijn overtuiging is geschonden voor een ander. Terwijl de mijne gevormd was op een geëvolueerde maatschappij. Het is trouwens dezer tijden MEER halal het dier te stunnen dan ongestunned te slachten.
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom? Ik zie u toch geen probleem hebben met onverdoofd slachten (jacht,visvangst, etc)
De boer waar ik soms mijn groenten ga halen wringt zijn ganzen zelf de nek om. Ik eet geen gans dus voor mij hoeft hij dat al niet te doen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 17 november 2010 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dan ziet u niet goed genoeg.
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar van enige rechtlijnigheid kan je hen niet beschuldigen. Toen vond men het wetsvoorstel van het VB een aantasting van de vrijheid van godsdienst en nu N-VA het zelf indient niet meer. Laatst gewijzigd door daiwa : 17 november 2010 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Ik heb me reeds meermaals uitgesproken tegen deze zaken.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Soit hopelijk heb ik u overtuigd om vegetariër te worden. Dat is immers de enige manier om dierenleed te verminderen. Verbieden heeft alleen maar averechtse effecten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(allez bij mijn weten toch niet.... ik vind hem nu niet meteen terug maar de laatste wet is, volgens mij, die van 1995, er is er eentje op EU-vlak die van kracht wordt in 2013 ) En volgens die wet is het slachten van een varken ( voor een koe moet ge wel naar 't slachthuis ) nog net perfect toegestaan in je eigen tuin als dat : 1) voor eigen consumptie is ( dus geen handel ) en 2) gebeurt na bedwelming van het dier volgens de minst pijnlijke methode plaatshebben..... een slag met een houten hamer wordt zelfs aanbevolen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We are simply the best!!!
http://www.meritus.be/content/strenge-normen-0 FF samenvatten voor je:
We mogen der verdekke trots op zijn! Allen gaan voor dat label dus! Beter is idd vegetariër.
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een spijtige zaak dát wel...en ik zou dat zo snel mogelijk vernderd willen zien. ... maar ge kunt de allochtonen niet verantwoordelijk stellen om gebruik te maken van die uitzonderingsmaatregel... noch kan je ze dan verwijten tegen de 'norm' in te gaan. Laatst gewijzigd door praha : 18 november 2010 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We mogen geen uitzonderingen maken, wie we ook tegen de schenen stampen. Koosjer vlees valt ook onder religieus geslacht vlees. NVA lijkt me daar geen uitzondering in te maken. Of men kaartte enkel halal aan.
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het vlees van eigen Belgische bodem via een erkend label van Meritus lijkt me de beste optie. Wie het nu links laat liggen na deze info gekregen te hebben, verdient koosjer geslacht te worden
![]()