![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat ze maar beginnen he, liever vandaag dan morgen. Onze voorouders en onze ouders hebben hard gewerkt aan en voor onze economie. En daar betalen we nog bovendien een zwaar bedrag aan belastingen voor. Ik heb die mensen zelden op een muurtje zien zitten of vier keer per dag zien bidden op een tapijtje, daar hadden ze geen tijd voor. Ik begrijp heel goed dat mensen de armoede ontvluchten. Maar ik begrijp niet dat men NIETS doet in de landen van herkomst. Bekijk het budget van "defensie" van die landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Heeft de overheid van de landen van herkomst daar van wakker gelegen? Wie laat nu zijn eigen volk bij wijze van spreken creperen?? De OPEC-landen stikken van de dollars...hebben de helft van de USA opgekocht maar hun eigen volk?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja, voor links staat de immigratiepolitiek gelijk aan een stijgend stemmenaantal. Kunnen ze de autochtoon niet meer overtuigen van hun grote gelijk, dan importeren ze er wel genoeg nieuwe die dat wel doen. Hop, lang leve de linkse multicul maatschappij! en trouwens, hoe arrogant ben jij om ons te verwijten van zo te denken? als jij zo overtuigt bent dat jouw mening de beste is, stel je huis open voor al die mensen en neem ze binnen, voed ze,... etc. Mij niet gelaten hoor :/ Ze zouden beter al dat geld investeren in opvang van dakloze belgen, ipv voorrang te geven aan immigranten. Eerst de eigen problemen oplossen, en dan kan de rest aan bod komen.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 22 november 2010 om 19:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien moeten ze asiel gaan vragen in Australië ? Neem daar een voorbeeld aan. Retour ticket en klaar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() gelukkig ben jij er ![]() Edit: ik stel voor ons parlement onmiddelijk bij elkaar te roepen... Laatst gewijzigd door viaSanctus : 22 november 2010 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() viaSanctus de oplossing is heel simpel , zorg er voor dat hier minder te halen is dan in andere landen en het is opogelost ,zo simpel is dat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() opgelost moest dat zijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik beloof plechtig dat ik geen van beide ooit zal tegenspreken op dit forum nog als jullie dat voor elkaar krijgen. En als jullie plan dan nog eens uitgewerkt wordt, dan stel ik jullie aan als management binnen een departement van ons bedrijf. erewoord! edit: voor zoiets simpel zou je zelf niet hoeven na te denken, dat is zo geklaard. Laat maar weten wanneer het best past voor je om een afspraak te maken. Laatst gewijzigd door viaSanctus : 23 november 2010 om 06:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
2. Omdat we al 3 jaar geen uitwijzingsbeleid meer hebben voor gezinnen. Gezinnen mogen niet meer opgesloten worden in de repatriëring centra wat de terugkeer sterk bemoeilijkt. 3. We regulariseren uitgeprocedeerde asielzoekers en mensen zonder verblijfsvergunning. 4. Omdat onze centra overvol zitten sturen we de nieuwe asielzoekers op Hotel, als daar gaan plaats is worden ze naar het OCMW gestuurd voor financiële steun. Daarom heeft België meer asielzoekers verhoudingsgewijs ten opzichte van andere EU landen.
Elke vluchteling is asielzoeker.....maar niet elke asielzoeker is vluchteling. Laatst gewijzigd door Astar : 23 november 2010 om 07:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Samen gevat : Omdat Belgische Politici gewoon niet (toekomstgericht) denken. Stemmen en centen vergaren is de eerste prioriteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te beginnen, schaf je alle mogelijke beroepsprocedures af , die er gemaakt zijn om advocaten snel rijk te laten worden. Verder maak je een lijst van veilige / gevaarlijke landen. In Zaventem en eender waar, waar die gasten zich aanmelden check je of ze uit een land komen dat in aanmerking komt indien dit niet het geval is, de vlieger op, binnen de week buiten. Desnoods met de hulp van het kussentje, en de maatschappij die ze ingevoerd heeft, mag alles betalen. Geen papieren, zelfde scenario. Bedriegen bij de aanvraag, of valse documenten gebruiken, zelfde scenario. Binnenkomen langs een ander Europees land , zelfde scenario. Diegene die wel in aanmerking komen, dienen binnen de 3 maand in orde te zijn met alles, en verblijven voorlopig in een vluchtelingenkamp. en moeten de periode dat ze niet werken, gemeenschapsdienst uitvoeren, bvb, hun vluchtelingenkamp proper houden, koken, enz... enz... In ruil daarvoor kost en inwoon, medische zorgen , onderwijs, etc... een misstap, en terug naar de heimat. Dat is een beleid, maar wat gebeurt er nu, ... doe maar op jongens, ... en laat maar binnenstromen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat gaat zeker en vast de oplossing zijn!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() via Sanctus ga eens kijken in australie dan weet ge direct hoe het moet,je draagt niks bij aan de australische maatschappij OPHOEPELEN en zo werkt het hier in thailand ook waar ik woon, geen geld ROT OP!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() en toch is het zo simpel , alle goeie maatregelen zijn simpel, maar ge moet willen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De grote jan uithangen met andermans centen is gemakkellijk. Té gemakkellijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om dit niet te verstaan moet je toch te dom zijn om te helpen donderen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Uiteraard weten maar weinig rechtse jongens dit in Belgie..neen die zijn te druk met hun vingertjes te wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandelanotte kocht enkele jaren geleden wat vakantiedomeinen aan ja. Gebouwd met geld van de vlaamse belastingbetalers die het zich niet konden permitteren om daar naar toe te gaan. Ik heb ooit zo'n midweekje Hengelhoef gedaan met mijn kinderen... mooi hoor! en zeer leuke bungalootjes
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Burgemeester
|
![]() als ik in't buitenland ben ben ik BESCHAAMD om te moeten toegeven dat ik uit belgikske kom....
laatst was ik in Brussel bij een Roemeen die doodleuk wist te vertellen dat ze in zijn land tegen de mensen zeggen dat ze in belgië zo dom zijn dat ze je geld geven als je naar hier komt en zegt dat je niks hebt en asiel wil aanvragen, zélfs op de hoeken van de straten delen ze geld uit... je moet gewoon met een plastieken potje van auto tot auto gaan en eens triestig kijken naar de mensen die voor t'rood licht staan en je krijgt al geld !