![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik minimaliseer inderdaad moslimterreur in België. Je kan mij gemakkelijk overtuigen door een lijstje te geven van aanslagen de afgelopen tien jaar. Zo moeilijk kan dat nu toch niet zijn. Of hebben we wekelijks aanslagen gehad die op het nippertje verhinderd werden door de Jack Bauers van de staatsveiligheid? Een staatsveiligheid die zelf toegeeft dat ze voor geen meter werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geld van de overheid , criminele feiten worden zo goed als niet bestraft , drank, drugs, tabak en ongehoofdoekte vrouwen met hopen ... Waarom zouden ze hier moeite doen om een paar maagden te verdienen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik had het over het vliegtuig om aan te tonen dat het niet de Bear Grylls'en van de vlieghavenveiligheid zijn die aanslagen voorkomen. Er is simpelweg niemand om aanslagen te plegen. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 23 november 2010 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Ik bepaal zelf nog wel wanneer ik uit een discussie stap. En ik heb je al gezegd dat die persoonlijke aanvallen nergens voor nodig zijn. Dat maakt misschien indruk op je secretaresse of je vrouw, maar bij mij scoor je daar niet echt mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat erom dat een bende marginalen met kwade plannetjes geen reden is om paniekerig te beginnen roepen over moslimterrorisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ene pot nat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het gewoon heel gek dat je dreiging definieert als geslaagde aanslagen.
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het terrorisme bestond dan hadden we nu aanslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of wees consequent en bestempeld alleen nog 'uitgevoerd racisme' als criminaliteit en niet het verbale gedreig.. Er zijn bovendien nog andere internationale organisaties bezig met anti-terrorisme in België.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 23 november 2010 om 19:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die kwade plannetjes halen meestal scores van tientallen of honderden slachtoffers tegelijkertijd.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Want als je kijkt naar het aantal geslaagde aanslagen (2 over de laatste 30 jaar) kun je twee verklaringen vinden: 1) De dreiging is substantieel, maar de overheid kan die allemaal voorkomen (waar ik aan zou twijfelen met onze veiligheidsdiensten) 2) De dreiging is niet zo substantieel. In beide gevallen klopt de bewering dat de overheid de burger niet kan beschermen tegen moslimterreur dus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist,en deze slachtoffers worden dan niet aanhoort
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een paar aanslagen. Laatst gewijzigd door Flanelcondoom : 23 november 2010 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Wat de opgejutte zuren hier denken, is dat er blijkbaar zo'n 90% van alle moslims (de overige hebben shoarmatenten) constant rond te lopen om plannen te maken om dingen op te blazen en dat de helden van de Staatsveiligheid dit voorkomen.
Wanneer ik dan zeg dat er amper een dreiging is omdat het zo eenvoudig is om iets op te blazen dat een bende geradicaliseerde pubers al tientallen of zelfs honderden doden kan veroorzaken, en dat aangezien dit niet gebeurt er geen echte dreiging is, op nu een paar marginalen na, dan moppen ze iets en gaan ze verder elkaar opjutten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() De VRT zat er duidelijk mee. Hun berichtgeving was er weer naar.
Dan worden er moslimterroristen opgepakt en serveren ze zo'n traanverhaaltje over zo'n ocmw-geval dat nog niet de tijd heeft gehad de taal te leren, in te burgeren en te assimileren. Wat denkt de VRT te bereiken met zo'n berichtgeving. Dat we tranen gaan laten? Laatst gewijzigd door Ninelle : 23 november 2010 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zeg u dat we al 40 jaar moslims hebben in België, vroeger nooit gehoord van extremisme of fundamentalisme, boerka's of sharia's.. |
|
![]() |
![]() |