![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alternatieve Elite
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artisanale Edelbieren
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() ![]() After Effects natuurlijk, dummies |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien de vraag "wat is jouw AE voor iemand?", ben ik geneigd te denken dat AE op een persoon moet slaan...
Het blijft niettemin een raadselachtige vraag...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsss... Een aanstaande echtgeno(o)t(e) is geen "ding" hé...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan er nu eens iemand de vraag verduidelijk, alstublieft?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ooit getrouwd geraakt, raad ik je ten stelligste af om je wederhelft met "dingske" aan te spreken. Ze zou zich wel eens kunnen wreken op je dingske...
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook als hij of zij niet getrouwd is...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Burger
|
![]() Ik vind de vraag geheel niet raadselachtig. Wel kan ik me voorstellen dat het antwoord zich niet eenvoudig doet ontluiken voor eenieder. Daarom zijn er binnen het speelveld van beschikbare communicatietechnieken moeilijke en makkelijke vragen te onderscheiden. Of de moeilijke vragen in de categorie 'raadselachtig' thuishoren, meen ik echter op goede gronden te mogen betwijfelen. Ik hoop met bvoenstaande de verbouwereerden onder ons enige verduidelijking te kunnen bieden opdat zinnige antwoorden dra tot ons zullen komen. In afwachting daarop verblijf ik in mijn hoedanigheid van Hensup.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, jij niet... Da's nogal wiedes.
Uit de reacties zou je ten minste al één duidelijke conclusie moeten kunnen trekken: niemand hier (buiten jezelf uiteraard) heeft ook maar de geringste notie waar je het in vredesnaam over hebt... Een eenvoudige oplossing voor dat probleem - en ik ga er nu gemakshalve even van uit dat het je bedoeling is om werkelijk een antwoord op je vraag te krijgen - ligt nochtans voor de hand... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Burger
|
![]() Ben jij Raf, is dat jouw AE of ben jij dat? Ziezo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |