![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bah, levensvisie. Ik heb het gewoon altijd enorm frustrerend gevonden als de éne bevolkingsgroep zich alle rechten kan toe-eigenen en ondertussen de andere als het vuil van de straat laat beschouwen. En de politie is een publieke "dienst", dus zij voert taken uit. Is het dan geen stompzinnig geneuzel dat religieus lawaai verbannen moet worden en al het ander lawaai mag blijven?
![]() |
![]() |
#262 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik voel me derhalve ook niet genoodzaakt om me zelf met wederkerigheid ten aanzien van hen bezig te gaan houden. Citaat:
Een politiesirene is functioneel lawaai. Religieus gebeier en gejodel is dat niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Misschien als ik wat meer tijd heb om mij nog maar eens te verdiepen in de zoveelste rotzooi dat dat onnozel volk aangericht heeft, maar voorlopig is het voor mij meer dan duidelijk. Voor elk wat wils he jongen. Uiteindelijk is dat niet het enige volk dat hier binnengehaald is en dus absoluut niet het enige waartegen geprotesteerd zou moeten worden. Persoonlijke mening kunt ge niet als feit onderstrepen, zou ge moeten weten. Ik vind bijvoorbeeld sirenelawaai een COMPLETE contradictie op zichzelf. OK, ge moet overal doorkunnen, maar als inbreker ofzo weet ik dan wel snel genoeg wanneer ik moet zorgen dat ik wegkom. Zo is het voor religieuze mensen enorm functioneel om verwittigd te worden wanneer de dienst begint. Als ge dat wilt verbannen kunt ge ook het functioneel lawaai verbieden dat leerkrachten gebruiken om kinderen het zwijgen op te leggen, etc.
![]() |
![]() |
#264 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is 22.791 maal meer functioneler dat een werkend persoon verwittigd wordt wanneer zijn dienst begint..daarvoor zijn er 178.622 soorten horloges en wekkers ontwikkeld.. Kwakende torenzangers zijn dus een CONTRADICTIE in deze moderne tijd.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Als dat uw serieus gemeend antwoord op de functionaliteit van politiesirenes voor moet stellen, dan zijn we hiermee dan ook meteen uitgepraat. Want dan geeft u immers onbedoeld aan er geen bal begrepen te hebben en ik heb geen trek in een nutteloze ellenlange discussie die over drie keer niks gaat en bovendien inmiddels mijlenver van het onderwerp van deze draad verwijderd is geraakt. Van dat soort lopen er al teveel rond op dit subforum naar mijn goesting. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom sturen ze die religieuze mensen dan geen vijf keer per dag gewoon een smske?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Europees Commissaris
|
![]() Een toren van 18 meter in een woonwijk?
In de buurt kreeg een zelfstandige geen vergunning om een zaak uit te baten wegens geen parkeerruimte. Een moskee annex "cultureel" centrum zonder parkeerplaats krijgt dan wel een vergunning. Dit is vragen om protest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | ||
Banneling
|
![]() Ja, en dan?
Wat is het probleem? Citaat:
Dat is het eerste dat ik er van hoor. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 7 december 2010 om 22:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen is dus gelijk voor de wet blijkt nogmaals.
Laatst gewijzigd door daiwa : 7 december 2010 om 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Visuele vervuiling.
Daarbij mag u morgen eens proberen om een appartementsblok van 16 m hoog te bouwen in een woonwijk. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Of iets "visuele vervuiling" is; hangt af van de persoonlijke smaak. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de mensen die daar wonen, dat liever niet hebben.
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |