![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 28 november 2010 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
KLOPT! een Turkse vriend van me die gelooft dat ook! Die mensen krijgen dat ginds zo aangeleerd zeker? Dat ze tot in Wenen geraakten en als "straf" de mensen het croissant leerden maken of zo? Het viel hem ook ferm tegen als ik onze kant van het verhaal vertelde. allemaalniewaar
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De hogepriesteres in de Orde van de Grote Zeug (vrede en voorspoed zij met Haar) zal me wel absolutie voor mijn voorgenomen religieuze misstap geven zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Als echt Antieke Heiden zal ik voor jouw ook Genade vragen aan Godin Elektra.
Dat jouw bitjes en bytjes in jouw computer dank zij haar goede zorgen op orde blijven. Voor de rest; Godin Elektra heeft het niet zo op Mohammedanen; als het even kan electrocuteert Zij hen. |
![]() |
![]() |