Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2010, 12:18   #181
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
Daar wil ik nog aan toe voegen : liever nen Hollander worden dan nog één dag in een mulikulti-waanzin verder te moeten.

Jullie hebben het altijd over 'rechten' : de rechten van de allochtonen, de rechten van de holibi's, de groenen en de gelen, maar waar zijn de rechten van de blanke Europeaan die gewoon op z'n gemak in zijn EIGEN vertrouwde omgeving wil leven zonder dat hem/haar vanalles en nog wat wordt opgedrongen door de linkse sekte....?
De meeste holebi's en groenen hier zijn ook gewoon blanke Europeanen, hoor.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 12:22   #182
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
De meeste holebi's en groenen hier zijn ook gewoon blanke Europeanen, hoor.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
...holibi's...
Ze weet zelfs niet hoe het woord "holebi" in het Nederlands geschreven wordt.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=holebi&w=w

Laatst gewijzigd door QuasiX : 4 december 2010 om 12:23.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 12:24   #183
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Mare Nostrum weet ook niet hoe het woord "holebi" in het Nederlands geschreven wordt.
http://woordenlijst.org/zoek/?q=holebi&w=w
Maakt niet uit, blijkbaar moeten ze minder rechten krijgen, zodat de "normale" blanke Europeaan op zijn gemak is. Zeer merkwaardige houding vind ik dat.
Oud 4 december 2010, 12:25   #184
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Maakt niet uit, blijkbaar moeten ze minder rechten krijgen, zodat de "normale" blanke Europeaan op zijn gemak is. Zeer merkwaardige houding vind ik dat.
Heb jij dan zoveel rechten elders ter wereld ? nog niet veel buiten gaweest denk ik .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 12:31   #185
Steve_M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Heb jij dan zoveel rechten elders ter wereld ? nog niet veel buiten gaweest denk ik .
Ik ben al zeer veel "buiten gaweest", bedankt. Daarom waardeer ik mijn rechten hier. Bravo, je hebt net de onnozelste post van de dag geschreven en het is nog maar half een.
Oud 4 december 2010, 12:43   #186
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat vind ik ook raar!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 17:20   #187
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Jij gelooft uw eigen leugens en zoekt alleen maar domme argumenten om uw lafheid te rechtvaardigen .
Kunt misschien even aanhalen wat en waar er leugens staan.

Kunt misschien even de domme argumente opnoemen, of bedoelt u met domme argumenten dat bejaarden zieke en de zwakste van het "eigen volk" in de kou mogen blijven staan/zitten als dom argument. Dat de arbeider (u weet wel degene die mis(ge)bruikt worden door (s)links) al de (s)linkse luxe mag betalen en blijven betalen. Kan daar rustig op antwoorden met, "zo kennen we de (s)linkse stal" ellende zien onder hun eigen ogen is 0,0 en anders afdoen met, zelf gezocht.

Wat betreft lafheid, iets dat het nodig vindt de (s)linkse held uit te hangen tijdens een betoging maar zich verschuilt achter een masker, jonge dat is pas laf maar dat hebt u waarschijnlijk zelf nog niet door hé.

Kunt misschien eens als een grote jongen antwoorden op de vraag, wat had u en uw gelukszoekers gaan doen indien ze niet konden genieten (profiteren) van het kapitaal, u weet wel, het gehate kapitaal waar (s)linkse comedianten zo graag op hammeren als de schuld, de schuld van alles.
Onlangs nog gehoord van een CD&V'er, belgië schenkt weeral 25 miljoen voor de opvang van hetgeen hier komt aangespoeld als gelukszoeker en dit, volgens zijn zeggen in een budgettair slechte periode.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 17:32   #188
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote=QuasiX;5142892]Veel mensen zijn zelfs niet op de hoogte waar ze naartoe moeten. De nodige instanties zijn op de hoogte van alle details van A tot Z.
-
Iedereen heeft recht om niet te geloven.
En ik begrijp het niet hoe het komt, dat bepaalde Vlamingen denken dat ze begrijpen wat een kind is, en anderen begrijpen dat niet; dat ze voor hun kinderen willen en kunnen zorgen en anderen niet; dat ze denken dat ze capabel zijn om van hun kinderen te houden, en de rest (diegienen die vluchten) onnozelaars zijn, omdat ze hun kinderen naar hier brengen en buiten laten slapen. Moesten ze van hun kinderen niet houden, aan hun kinderen niet denken en gewoon (zomaar) naar geluk zoeken, zouden ze hun kinderen niet mee brengen (= in hun land laten blijven of laten sterven). Veel mensen hebben de levens van hun kinderen LETTERLIJK gered. De vraag is nu of je dat ook zou kunnen doen. En je bent geen commissarris generaal, je hebt hun bewijzen niet gezien, je kent hun verhalen niet, je hebt geen argumenten om al die mensen als gelukszoekers te beschouwen, omdat het jouw taak niet is. Gelukszoekers worden uitgewezen, als hun verhaal niet bewezen wordt en niet klopt. Ook aantal echte vluchtelingen/asielzoekers worden effectief uitgewezen, die hun verhaal om de een of andere reden niet kunnen bewijzen. Punt![/QUOTE] Waarschijnlijk zitten daarom grote aantallen van uitgeprocedeerde die ooit een briefke hebben gekregen, "gelieve het grondgebied te verlaten " hier al jaren. Waarschijnlijk komen ook daarom deze uitgeprocedeerde die hier volgens u niet meer zijn (maar al wel zoals ze zelf komen te zeggen 5, 6 jaar hier zitten en blijven zitten) in de media met het dreigement/chantage hongerstaking of papieren.

Zal u een voorbeeldje geven prater, men pakt een uitgeprocedeerde op, men belt naar de dienst vreemdelingen en wat gebeurt, hij/zij mag terug de straat op. Waarschijnlijk is het dat dat u bedoelt met uitwijzen, deze belgische manier van uitwijzen is al lang, zéér lang bekend bij de man in de straat dus doe vooral geen moeite om hier iets anders neer te zetten.

Oud 4 december 2010, 17:33   #189
ERLICH
Minister-President

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Gelukszoekers worden uitgewezen, als hun verhaal niet bewezen wordt en niet klopt. Ook aantal echte vluchtelingen/asielzoekers worden effectief uitgewezen, die hun verhaal om de een of andere reden niet kunnen bewijzen. Punt![/QUOTE]

Waarschijnlijk zitten daarom grote aantallen van uitgeprocedeerde die ooit een briefke hebben gekregen, "gelieve het grondgebied te verlaten " hier al jaren. Waarschijnlijk komen ook daarom deze uitgeprocedeerde die hier volgens u niet meer zijn (maar al wel zoals ze zelf komen te zeggen 5, 6 jaar hier zitten en blijven zitten) in de media met het dreigement/chantage hongerstaking of papieren.

Zal u een voorbeeldje geven prater, men pakt een uitgeprocedeerde op, men belt naar de dienst vreemdelingen en wat gebeurt, hij/zij mag terug de straat op. Waarschijnlijk is het dat dat u bedoelt met uitwijzen, deze belgische manier van uitwijzen is al lang, zéér lang bekend bij de man in de straat dus doe vooral geen moeite om hier iets anders neer te zetten.

Oud 4 december 2010, 17:44   #190
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ja Jongen.
U bereikt hiermee de ondergrens.
U bent geen discussie waard.
Voila op mijn negeerlijst.
Tenslotte moet een mens niet blijven open staan voor gelijk welke onzin.
U weet toch dat u deze een plezier doet en waarom, indien u ze negeert, hoeven ze hun praatjes niet waar te maken, hebben ze geen tegenstand kunnen ze rustig verder lullen in de hoop ooit nog eens iemand te vinden die in hun "bullshit" trapt.

Verkiezing na verkeizing krijgen ze van het volk het deksel op de smoel en toch zijn ze zo simpel (misschien is achterlijk een betere benaming) om niet te beseffen dat het volk er genoeg van heeft. Waarschijnlijk daarom dat ze zich zo graag bezighouden met de import van gelukszoekers in de hoop dat deze hun ooit dankbaar zullen zijn voor het uitbuiting van het "eigen volk" hier.

Oud 4 december 2010, 17:59   #191
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ben al zeer veel "buiten gaweest", bedankt. Daarom waardeer ik mijn rechten hier. Bravo, je hebt net de onnozelste post van de dag geschreven en het is nog maar half een.
Iemands reactie direct onozel te noemen, is dit uw strategie om een antwoord te ontlopen?

Indien niet, lees dan eens aandachtig terug de vraag liefst zonder de herhaling van een schrijffoutje of maakt u die nooit of, is het enkel bedoelt om u als intelligent te verkopen zou kunnen hebben ze in een bepaalde strekking wel meer een behoefte aan.

Oud 4 december 2010, 19:18   #192
Wisord
Banneling

Standaard

Het misselijkmakende kapitalistische systeem waar velen blind voor zijn en hun imperialistische krachten blijven de rijkdommen plunderen in Afrika die ten koste gaan van de meerderheid, terwijl deze het verrijken van een kleine kapitalistische klasse en enkele corrupte Afrikaanse leiders bekrachtigen . De mislukte democratie die ze vormen gaande van uit een neo-liberaal-democratische visie zonder rechten voor de gewone man leid nu net deze mensen naar hier . Zolang het kapitalisme en hun neoliberale tuig regeerd op onze planeet zullen de rechtse pipo's hen steunen door haat en racisme te zaaien .... de rechtse puntmutsen hun opdracht is verdeling en haat te zaaien onder het volk .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 19:30   #193
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Tel alle belastingen en taksen af van wat wij hier verdienen en betalen en je komt tot de eigenaardige vaststelling dat de meeste Belgen ook niet meer dan 2 �* 3 $ per dag verdienen om van te leven.
Misschien moet je je cijfers eens laten narekenen door het Planbureau.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 20:50   #194
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het misselijkmakende kapitalistische systeem waar velen blind voor zijn en hun imperialistische krachten blijven de rijkdommen plunderen in Afrika die ten koste gaan van de meerderheid, terwijl deze het verrijken van een kleine kapitalistische klasse en enkele corrupte Afrikaanse leiders bekrachtigen . De mislukte democratie die ze vormen gaande van uit een neo-liberaal-democratische visie zonder rechten voor de gewone man leid nu net deze mensen naar hier . Zolang het kapitalisme en hun neoliberale tuig regeerd op onze planeet zullen de rechtse pipo's hen steunen door haat en racisme te zaaien .... de rechtse puntmutsen hun opdracht is verdeling en haat te zaaien onder het volk .
Boekjeswijsheid die ze u inpompen om u 't gevoel te geven dat ge een beetje intellectueel zijt ... Als je wat ouder en wijze bent kom je er wel van terug ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 20:52   #195
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Boekjeswijsheid die ze u inpompen om u 't gevoel te geven dat ge een beetje intellectueel zijt ... Als je wat ouder en wijze bent kom je er wel van terug ...
Deel je wijsheid met ons.
Vertel ons wat er niet correct is en waarom.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 21:18   #196
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Deel je wijsheid met ons.
Vertel ons wat er niet correct is en waarom.
Open je ogen gewoon en bekijk het onrecht om je heen, dat zou mss al veel helpen hoor ...
Oud 4 december 2010, 21:30   #197
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge snapt het echt niet hé ?
Ga jij hier voor de pensioenen van de ouderen blijven opdraaien?
Hoe meer vreemden we hier dumpen hoe hoger de loonlast en hoe sneller de bedrijven hier weg trekken. Ons hoger opgeleiden kunnen ze ginder ook wel gebruiken en sociale lasten zijn daar vrijwel onbestaande.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2010, 21:39   #198
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Open je ogen gewoon en bekijk het onrecht om je heen, dat zou mss al veel helpen hoor ...
Dat doe en zie ik.
En ik zie dat wat Wisord schrijft klopt.
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....73#post5144473

Jij kan dus niet vertellen wat er niet correct aan is en waarom.
Dan levert het niet veel op, die opgedane wijsheid.

Laatst gewijzigd door artisjok : 4 december 2010 om 21:40.
Oud 4 december 2010, 22:06   #199
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat doe en zie ik.
En ik zie dat wat Wisord schrijft klopt.

http://forum.politics.be/showthread....73#post5144473

Jij kan dus niet vertellen wat er niet correct aan is en waarom.
Dan levert het niet veel op, die opgedane wijsheid.
Ik had al laten weten wat voor post het is hé ...

Een hoop fake gelul om alle oorzaken van alle miserie op "iets" af te schuiven en te kunnen wijzen naar het grote "iets" ... In dit geval dus "kapitaal" ...
Het zal wel een geweldig goed gevoel geven om te speken op iets wat anderen hebben en ondertussen op "met de hand gemaakte" Afrikaanse sandaaltjes mee te huppelen op wat reggeamuziek maar daarmee ga je echt geen hulp bieden om ook maar enig probleem op te lossen ...
Ook niet door met een hautain toontje te zeggen wat een andere forummer wel of niet kan ...
Mss zou het net iets meer helpen om oog te hebben voor de miserie hier en daar in uw buurt ipv het zo erg te vinden dat Leopolleke de zoveelste die arme negertjes hun handjes afkapte en daar grondstoffen ging halen , want degenen die hier in de miserie zitten hebben geen bal te maken met die Leopold en z'n kameraden, integendeel ...
De mensen die nu in dit land in armoede leven hebben geen bal te maken met kapitaal , liberalisme of weet ik meer , die mensen hebben geen bauxiet of weet ik veel gaan opgraven ...
MAAR , die mensen zien het beetje dat ze hebben , het beetje waar ze ook hard voor moesten werken nu langs alle kanten weggegeven worden ...
En waarom ???

En wat er voor de rest fout is aan die post ??? Om te beginnen mag de poster een paar jaar gaan wonen en werken in ex-communistisch land en er eens luisteren naar de mensen , of dacht u dat de meerderheid daar zo gelukkig was ...
Oud 4 december 2010, 22:11   #200
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had al laten weten wat voor post het is hé ...

Een hoop fake gelul om alle oorzaken van alle miserie op "iets" af te schuiven en te kunnen wijzen naar het grote "iets" ... In dit geval dus "kapitaal" ...
Het zal wel een geweldig goed gevoel geven om te speken op iets wat anderen hebben en ondertussen op "met de hand gemaakte" Afrikaanse sandaaltjes mee te huppelen op wat reggeamuziek maar daarmee ga je echt geen hulp bieden om ook maar enig probleem op te lossen ...
Ook niet door met een hautain toontje te zeggen wat een andere forummer wel of niet kan ...
Mss zou het net iets meer helpen om oog te hebben voor de miserie hier en daar in uw buurt ipv het zo erg te vinden dat Leopolleke de zoveelste die arme negertjes hun handjes afkapte en daar grondstoffen ging halen , want degenen die hier in de miserie zitten hebben geen bal te maken met die Leopold en z'n kameraden, integendeel ...
De mensen die nu in dit land in armoede leven hebben geen bal te maken met kapitaal , liberalisme of weet ik meer , die mensen hebben geen bauxiet of weet ik veel gaan opgraven ...
MAAR , die mensen zien het beetje dat ze hebben , het beetje waar ze ook hard voor moesten werken nu langs alle kanten weggegeven worden ...
En waarom ???

En wat er voor de rest fout is aan die post ??? Om te beginnen mag de poster een paar jaar gaan wonen en werken in ex-communistisch land en er eens luisteren naar de mensen , of dacht u dat de meerderheid daar zo gelukkig was ...
Ja, je schreef dat het "boekjeswijsheid" is.

Mag ik nu nog weten wat er niet correct is aan die "boekjeswijsheid"? Wat klopt er niet en waarom?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=193

Laatst gewijzigd door artisjok : 4 december 2010 om 22:13.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be