![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien Wikileaks van de CIA is dan is dit wel raar nieuws
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of de aanslag op de USS Liberty door de IDF? Je weet wel die koelbloedige killers die ongewapende activisten op de Gaza flotilla zomaar even van kortbij tot 5 keer door het hoofd schieten? Citaat:
![]() Iemand die mij op negeer zet - en mijn posten dus niet kan lezen - kan moeilijk inzicht hebben in mijn vermeende posities en opinies allerhande. Verder noteer ik uw zoveelste poging om - typisch voor zionistische klootzakken - zaken uit verband te halen, te liegen en anders voor te stellen. Niks nieuw onder de zon. Dit sterkt enkel maar de antipathie die uw soort opwekt en zal enkel het antisemitisme doen toenemen. Antisemitisme in de zin van TEGENREACTIE op uw overdreven semitisme, uw joods etnocentrisme, joods racisme, uw zionistische leugens, bedriegerij. Tegenreactie tegen de criminele acties van Israel en haar leger, de bezetting, de acties van mossad, het negeren van VN resoluties, het lobbyen overal en altijd, het stoken van oorlog. En knoop het eens in uw oren: dit heeft niets met ''de joden'' te maken dan wel met elkeen die lid is van de duizenden joodse organisaties en aldus leiders steunen die zich schuldig maken aan bovenstaande praktijken. Hier wat voorbeelden hoe zionisten zich opdringen, liegen en bedriegen, de typische verdeel en heers strategie. http://www.youtube.com/watch?v=FJjSzXkm55o .
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een specifiek geval en specifieke info die je stelling bewijzen heb je volgens mij niet, hoogstens aanwijzingen. Mij lijkt het waarschijnlijker dat wikileaks gemanipuleerd werd door de wistleblower (eigenaardige hiaten in de info volgens sommigen) die een zekere draai aan de leaks wil geven dan dat wikileaks zelf deel van de CIA zou zijn. Daarvoor is de schade van dit lek aan de reputatie van de VS toch iets te groot mijns inziens. Getoond wordt namelijk een regelrechte afkeer van het VS establishment voor wat we 'democratie' plegen te noemen.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 december 2010 om 16:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 december 2010 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is mijn discussiepartner ineens naar toe? Gecensureerd? Dat zal hem alleen maar overtuigen van zijn gelijk. En eigenlijk begint de censuur op dit forum ergerlijk te worden. Medeforummer in deze draad zal een tegenstander met driehoekje hebben pogen elimineren vermoed ik. Lijkt wel een soort van gedachtenpolitie die houding. Zwak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent fout als je denkt dat zijn bedoeling discussie was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#270 |
Europees Commissaris
|
![]() Was het harriechristus? Ik had een vermoeden van wel
![]()
![]() |
#271 |
Staatssecretaris
|
![]() Nergens zijn microwezens ter sprake gekomen, ik denk dat het Pindar was.
![]() |
#272 |
Staatssecretaris
|
![]()
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() Kijk dat krijg je dan als je hem teveel aandacht geeft.
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 4 december 2010 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Enige schokkende documten dewelke ze tot nu toe naar buiten hebben gebracht, is het bewijs dat klimaatscepticie groot gelijk hebben, en dat het volledige klimaat verhaal opgezet spel is van groene "bedrijven" en een excuse om extra belastingen te kunnen heffen. De laatste vrijgaves geven niets bezonders of wereldschokkends te zien, of je moet echt vreemd van de wereld zijn. Waarom dan die aanbidding voor Assange???? Hij doet niets, enkel leven van zijn status als zelf gecreeërde levende god. Indien je de documenten zo goed vind, steun dan de personen dewelke die documenten hebben ontvreemd en vrij gegeven. Wil je het principe steunen? Steun dan de ISP dewelke hun servers laten gebruiken om de date te verspreiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er werd onlangs voor anderen ook amnestie afgekondigd. Pindar was enkel verbannen wegens ''flooding'', dat is toch geen doodzonde.
![]() |
![]() |
#276 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
In een onderwerp over vrije meningsuiting en vrije verspreiding van informatie, nuttig of bla bla bla, een persoon trachten uit te sluiten, te bannen, of constant aan te vallen, wegens een andere mening, of wegens een volgens jouw onaanvaarbaar gedrag. Laatst gewijzigd door flatliner : 4 december 2010 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rekening houdend met zijn aangeboren 'bescheidenheid' zou hij zeker en vast ondertussen het internet nog even verbeteren ook. Ik wil hem die kans alvast niet ontnemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weer zo'n typische disinformatietruuk met stromansargument: weer kijk je totaal niet naar de inhoud maar probeer je slecht en vervelend nieuws te laten associeren met iets negatief over de boodschapper. Je KAN gewoon niet anders. Het is ziekelijk vent. Zionisten en racisten als jij kunnen enkel door stromansargumenten, liegen, bedriegen en andere truuks de zaken proberen te verdoezelen. Eenmaal men dat doorziet - en velen beginnen het te doorzien -is de weerslag dubbel zo hard. Ge kunt de vlamingen en belgen nog een tijdje bedotten, maar elders in de wereld waar de zionistische pest de spuigaten uitloopt komt er veel weerstand. Bovendien kom je hier als zionist / joodse supremacist en dus racist dus zeggen dat white supremacism slecht is, maar streven naar joodse suprematie is goed ![]() Bovendien is het Dr David Duke, voormalig lid van the House of Representatives. En kunnen we nu terug on topic gaan, of moet je zonodig blijven stalken? Ik stond op je negeer en nu moet ik er plots weer af.... Totally fucked up . .
![]() |
![]() |
#280 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het zijn altijd de gentielen geweest he, die u doorheen de geschiedenis geheel onterecht hebben uitgewezen ![]() Typisch, twistspeak... alles omdraaien. projectie. Over slachtofferrol weet jij wel heel veel he!
![]() |