![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er is niks aan de Islam dat verdediging behoeft. Zeker geen verdediging door niet moslims.
|
|
|
#182 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#183 | |||
|
Banneling
|
Onder die velen zijn er ook "verse Belgen" en ouwe pastoors; maar evengoed rasechte Belgen.
Je hebt bijvoorbeeld ook rasechte Belgen die geen vrouwen in dienst willen nemen; want die kunnen zwanger worden en dat kost te veel geld. Die vrouwen-moeders, willen ook wel eens hun kinderen belangrijker vinden dan hun werk. Dat is onaanvaardbaar voor sommigen. Citaat:
Toch gebeurt het. Straf, hé. En het wordt dan nog nauwelijks Citaat:
Maar wat is je punt? . Citaat:
Maar ik lees niet dat hij pedofilie goedkeurt. |
|||
|
|
|
|
|
#184 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Banneling
|
Citaat:
"want u uitspreken tegen de uithuwelijking van kinderen doet u duidelijk niet."Waarvoor spreek ik me uit? Ik verkies toch dat die te jonge meisjes/jongens nog wat school lopen en in hun vrije tijd "ontucht" plegen. En wat wachten om de praktische beslomeringen en verantwoordelijkheden van het huwelijk op zich te nemen.Toen discusiëerden we over een wettelijke minimumleeftijd voor huwelijken in het algemeen. Niet specifiek over uithuwelijken of over een piep-jong meisje met een (veel) oudere man. Volgens de Belgische wetgeving is het verkrachting indien een 15 jarig meisje seks heeft met een 17 jarige jongen. Indien de ouders van het meisje klacht indienen of dat meisje zwanger wordt; moet die jongen dan de bak in voor verkrachting? Mogen die jongeren dan huwen? Ik haalde Cuba aan omdat je West Europa vergelijk met de rest van de wereld. Doet het pijn om toe te geven dat Cuba het beter doet op vlak van onderwijs en gezondheidszorg? Laatst gewijzigd door artisjok : 28 december 2010 om 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....52#post5190752 |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het ging wel specifiek over jonge meisjes, lees het maar na! Maar het is genoteerd, dat vrouwen gediscrimineerd worden omdat ze geen priester mogen worden is iets om je "zorgen" over te maken, over het uithuwelijken van kinderen maakt u zich een pak minder druk! Maar ja, wanneer het over moslims gaat horen we u nooit he? |
|
|
|
|
|
|
#188 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Spreek dit keer en voor eerste keer met bronnen. Wat jij hier "kind" noemt, hoeft ergens anders niet een "kind" te zijn. Van Dale: kind het; o -eren; -je, -jes of -ertjes 1 mens in onvolwassen staat: het ~ vd rekening worden ergens voor moeten boeten; een ~ kan de was doen het is bijzonder gemakkelijk; geen ~ aan iem hebben geen last ondervinden van 2 afstammeling Heb jij misschien ooit van "late volwassenheid" gehoord? |
|
|
|
|
|
|
#190 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kunnen volgens u kinderen vrijwillig een huwelijk aangaan? En een kind is een kind waar ook ter wereld! Of denkt u dat je door meisjes vanaf geboorte af te richten tot onderwerping en gehoorzaamheid ze sneller volwassen zijn? U praat gewoonweg pedofelie goed; omdat volgens uw ideologie mannen het recht hebben legaal kinderen te verkrachten omdat ze "getrouwd" zijn. Daarbij verschuilt u zich achter regelrecht monsterlijke uitspraken zoals" binnen islam is er geen leeftijdgrens vastgelegd"alsof dit het minder erg maakt! Uw ideologie maakt het u onmogelijk een werkelijk moreel standpunt in te nemen tegenover kinderen die worden uitgehuwelijkt aan volwassen mannen die in gedrag niet anders zijn dan wat hier pedofelie wordt genoemd, dat verandert niet omdat uw Allah dit zou goedvinden! Maar die REDEnering gaat boven uw bevattingsvermogen. |
|
|
|
|
|
|
#191 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
2) Vertel mij de wet, normen van de gemeenschap en hun tradities. 3) Heb jij ooit van "late volwassenheid" gehoord of niet? Er zijn meisjes die 30 zijn (of ouder) en nog steeds onvolwassen, ook een kind? 4) Weet je trouwens wat volwassen is? Het betekent niet meer groeiend; volgroeid (Van Dale). Denk je dat alle mensen vanaf hun 16-18 niet meer groeien? Heb jij een ideetje van groeicurven? Ik kan dus niet direct op uw vraag antwoorden omdat ik veel te ruim en divers denk. Het woordje "kind" moet eerst bepaald worden: taalkundig, fysiologisch, psychisch en cultureel. De rest van u reactie is gewoon kakelen, geen feite en geen juiste redenering plus veroordelingen en valse beschuldigingen. Laatst gewijzigd door porpo : 28 december 2010 om 23:20. |
||
|
|
|
|
|
#192 |
|
Banneling
|
Meestal eindigen deze dan ook in de prostitutie. Insh Allah Laatst gewijzigd door Caligula : 28 december 2010 om 23:24. |
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Neen, geen inhoudloze bewering! Met excuses aan andere mannelijke forumleden, maar voor deze perfersiteit moet ge denk ik een gelovige man zijn! Wanneer je op je dertigste niet " volwassen " bent, kortom niet handelingsbekwaam, kom je hier onder een bewindvoerder te staan. U blijft proberen om pedofelie goed te praten omdat uw ideologie dat toelaat, er ruimte voor biedt en dit ook daadwerkelijk gebeurd, evenals eerwraak in Zuid Turkije, besnijdenis in Egypte, en steniging in Iran, nog meer fraais wat uw ideologie voor vrouwen in de aanbieding heeft! |
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het kan zelfs om een tijdelijk huwelijk gaan wanneer het sjiieten zijn. Dan is dat kind nadien oud vuil. Uit armoede overkomt dit meisjes nog steeds, hun ouders hebben het geld nodig en een mond minder te voeden, zonder angst om de eer van de famillie. |
|
|
|
|
|
|
#195 | |||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=pro-ZjtnqpM Als je geen Arabisch kent, en dit is het geval, dan kan je het laten verifiëren door iemand die dat wel kan (als je mij niet gelooft natuurlijk). Haar huwelijk was eigenlijk geen uithuwelijking, ze wou het zelf, maar na het huwelijk wou ze het niet meer, en ging naar rechtbank voor aanvraag tot scheiding. Dat is misschien geen goed voorbeeld (geen uithuwelijking) Dit is een ander voorbeeld (ook uit Jemen): http://www.youtube.com/watch?v=otcjFzvMZh0 Dit meisje (10) was wel uitgehuwelijkt , en ze diende een klacht tegen uithuwelijking en tegen haar vader die haar om financiële redenen uithuwelijkte. Geen inhoudsloze bewering? Ok, maar waar blijft uw argumentatie? Citaat:
![]() Citaat:
Nu geen kleur van de auto van je buurman, besnijdenis en voetbal. We zijn bezig met "kind". Opnieuw proberen, misschien? 1) Vertel mij wat een kind is en uw bewering dat kind overal in de wereld gewoon een kind is, is een inhoudsloze bewering. Breng mij de definitie van kind uit woordenboeken van Arabisch, Perzich, Urdu, Japaans .. Dat kan je niet, dus hou maar uw bewering bij u. Het is nutteloos. Probeer nu wat beter, of moet je eerst gemotiveerd worden? ![]() Laatst gewijzigd door porpo : 29 december 2010 om 00:21. |
|||
|
|
|
|
|
#196 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
N�* het huwelijk begréép het 'kind' misschien pas wat een huwelijk eigenlijk �*s!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#198 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#199 |
|
Banneling
|
2222222222222222222222222
![]() Wat IK me echter afvraag is de achterliggende situ : - wie die meisjes hebben geholpen. - Wat de gevolgen voor hen en hun familie waren - Hoe gaat het er aan toe BUITEN de steden waar de meeste mensen analfabeet zijn. Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 00:47. |
|
|
|
|
|
#200 | |
|
Banneling
|
Nog zo'n goei
Citaat:
15 jaar = 15 maand vasten. Moet kunnen Laatst gewijzigd door Caligula : 29 december 2010 om 00:48. |
|
|
|
|