![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er iets is dat geen doel heeft dan is jouw onzin het wel Laatst gewijzigd door Caligula : 31 december 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() denkt ge? hoe hard zou hij twijfelen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#664 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=509 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
|
![]() Citaat:
Deze post was geen antwoord op jouw post porpo. Je reageert er op met vragen. Heb je geen mening, weet je geen antwoord, heb je geen bewijzen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe bedoel je, kan je geen links meer volgen?
Oh, je selectieve blindheid slaat weer toe.
![]() |
#669 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je wel ziet dat het pradoxaal tevoorschijn springt, en natuurlijk kan je het niet tegenspreken tenzij je een beroep doet op sofisterij, hetgeen dat vaak gebeurt, en dat is het: met een wet een doel nastreven, mens denkt doelgericht, en als antwoord op de vraag naar de bron en het doel van de mens, leven en het bestaan waar hij afhankelijk van is, zet je deze mens weer boven en buiten doelgerichtigheid en dit is overduidelijk een paradox. Je mag mij natuurlijk altijd tegenspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb er al een geplaatst, weer overgelezen?
interessant stuk: http://www.al-islam.org/al-serat/muta/
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 31 december 2010 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Banneling
|
![]() Je leest ze toch niet.
Heb ik paar pag terug al geplaatst. De grand woefti van Iran. Stond samen met de wetten op het huwelijk met kindjes van 9. "Per ongeluk" over heen gekeken? Laatst gewijzigd door Caligula : 31 december 2010 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik spreek nochtans Ned en lees wel eens iets anders dan Sus en Wis maar toch ... Ik zie in mijn glazen bol een briljante carrière in de politiek. Laatst gewijzigd door Caligula : 31 december 2010 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Europees Commissaris
|
![]() Er is ook geen discussie over recht en wet, er is een discussie achter wet, recht en alles en tegenstrijdigheid daarin (doel-doelloos) is een bewijs voor paradoxen. Of snap je het verschil niet?
Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2010 om 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
4 héél simpel woorden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij antwoordde met "google?" http://forum.politics.be/showthread....97#post5197697 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet kunnen, of niet willen.
In alle geval, met de volgende zoekopdracht "scolar, islam marriage 9" in Google kom ik na 35 seconden dit tegen. Het is een reactie op een flyer verspreid door een baptist predicant. Dr. Muzammil H. Siddiqi, former President of the Islamic Society of North America and Director of the Islamic Society of Orange County, Garden Grove, California. He states the following: "The author of this flyer attacks the character of Prophet Muhammad (peace and blessings be upon him) by using these words, "Prophet of God having sex with a 9-year-old girl." He is trying to confuse his readers as if the Prophet was not married to this girl or married her against her will. The Prophet's wife `A'ishah (may Allah be pleased with her) was indeed young, but he married her according to the traditions of his people at that time. `A'ishah was most pleased with this marriage. She became his best supporter and learned much of Islam from him. She was a great teacher for many women and men of her time. Her parents were very pleased with this marriage. Historically, it is not confirmed that she was 9 years old when she came in the household of the Prophet. There are various reports from age 9 to age 24. Her maturity, knowledge, intelligence, and contributions during the life of the Prophet and afterwards all indicate that she was either an exceptional nine-year-old or must have been older than that. Whatever the case may be about her age, one thing is certain: she was a most compatible spouse of Prophet Muhammad. None of the contemporaries of the Prophet, his friends or foes, are reported to be surprised by this marriage or made objections to it. The author should read his own Bible and ask himself how fair he is in judging Prophet Muhammad with one standard and his own prophets with another. If he thinks that a Prophet of God should not have a very young wife, then he should also reject Abraham as God's Prophet. If he cannot accept a 50-year-old Prophet of God having a 9-year-old wife (though I do not agree that she was 9), then he should also not accept an 86-year- old Prophet of God who slept with a young maiden of his own wife without marrying her, as the Bible says (see Genesis 16:1-16). He should then reject all the Prophets who came in the line of Prophet Abraham, including Jesus. He should also reject the whole Bible, Old and New Testament, because they both praise Abraham as a great person. We as Muslims, of course, honor Prophet Ibrahim (peace and blessings be upon him) and respect his marriage to Hajar (may Allah be pleased with her). She was the honored mother of Prophet Isma`il (peace and blessings be upon him and upon all the Prophets of God)." Let wel, deze gekende schriftgeleerde, geeft aan dat de leeftijden van 6 en 9 jaar in twijfel getrokken kunnen worden. Dit in tegenspraak met de aanvaarde, erkende hadiths over Aïsha huwelijk met de profeet. (Hier hebben Circe en ik al een paar keer de verwijzingen naar gegeven) , en dat het hebben van sex met een meisje geen enkel probleem is, zolang het maar binnen het huwelijk is. De rest van het artikel zijn "Filosoof afleidingen" die aangeven dat de andere religies even ziek zijn, maar vergeet er wel bij te vertellen dat de aangehaalde religies wel in theorie de verouderde wetboeken zijn van de Islam.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 december 2010 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef je 1 link naar een kindhuwelijk dat ontbonden is. Net zoals ik aangeef in diezelfde posting dat het niet veel werk is om meer van dat soort van grapjes terug te vinden in de pers. En dan geef ik de verzen, hadiths enzoverder waarin het duidelijk gemaakt wordt, met link naar de juiste plekken in een Engelstalige online koran. In alle geval, Of U negeert dit soort van dingen, of U ontkent dat figuren als Porpo de Koran niet letterlijk nemen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 31 december 2010 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als een overheid iets moet promoten, is dat een overtuiging van de overheid die niet (voldoende) leeft bij de bevolking. Anders zou ze het niet moeten promoten. |
|
![]() |
![]() |