![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() 8 september 2010
Etienne Vermeersch: "Danneels heeft gebrek aan moreel besef" 8 december 1979 De gewone pedofielen zijn geen boosdoeners Er zijn drie mogelijkheden:
___ (*) Wat betekent seksuele meerderjarigheid in het strafrecht? Wel, niets eigenlijk. “Seksuele meerderjarigheid” is namelijk geen juridisch begrip. De term zaait nogal wat verwarring. Het suggereert immers dat er één welbepaalde leeftijd zou zijn waarop een jongere op seksueel gebied alles mag wat een volwassene mag. Dat is niet zo. Het strafrecht gebruikt in deze materie verschillende leeftijdsgrenzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Porpo, ik zie je al in meerdere draden uitgaan van het principe: als de man zin heeft in sex dan moet zijn vrouw (of kindvrouwtje) daar maar in volgen, (ook tegen haar zin, maar aan koe Bella vraag je ook niet of ze zin heeft om naar het K.I. centrum te gaan).
Zolang er bij jou geen enkele hersencel in staat is enige EMPATHIE te vertonen met de gepenetreerde personen, ga ik met jou niet meer in uw cirkelredeneringen meegaan. Je begrijpt het niet. Is het omdat je niet WIL begrijpen, of is het omdat je vrouwen en kinderen in een nog lagere positie zet dan koe Bella aan wie ook niet gevraagd wordt of ZIJ WIL NEUKEN? dit staat blijkbaar gewoon niet in uw woordenboekje. Mijn KAT heeft méér rechten dan uw vrouw en uw dochter bij mekaar! kan je je daar iets bij voorstellen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Porpo die over "moreel besef" een draad gaat openen.
Wat is het volgende: "Xeno die pleit voor de eenheid van het land" "Circe die tegen het GEBRUIK VAN HOOFDLETTERS is" "Raf die vindt dat er te veel jeanetten zijn" "Pericles die vindt dat mensen bescheiden moeten zijn over hun aantal diploma's" ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hij heeft wel en punt natuurlijk. Vermeersch lijkt veel minder genuanceerd nu dan toen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Of misschien juist niet? Beschikt hij misschien nu over meer data om hierover uitgestrekter moraalfilosofisch te denken? Dit kan, maar ik heb dat nergens terug kunnen vinden, daarom heb ik er drie mogelijkheden in kaart gebracht, en ik blijf denken dat er meer in het spel kunnen zitten. !
Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2010 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de waarheid is veel eenvoudiger: Danneels liegt. Hij liegt flagrant. Al meer dan 30 jaar. En hij blijft liegen! Laatst gewijzigd door system : 31 december 2010 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is nu eenmaal een verschil tussen een 14 jarige strelen en een baby neuken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Danneels heeft alleszins gelogen.
|
![]() |
![]() |