![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij jij mensen wil beoordelen op nationaliteit en/of religie. Of wil je een concreet voorbeeld van inherentisme geven? Het is geen kwestie van belangen om racisme breed te definiëren. Het discours van racisme is hetzelfde discours als van inherentisme. Lees de tekst, en weerleg die, geef je tegenargumenten. Liefst iets sterkers dan "ene Modood, een Pakistaanse moslim". Graag iets inhoudelijks. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=212 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u dat zelf niet kan zien, heeft een verdere discussie hieromtrent geen enkel nut wat mij betreft. En ik ga geen voorbeelden van dat zogenaamde 'inherentisme' geven om de doodeenvoudige reden dat ik ten ene male weiger een discussie te voeren op basis van begrippen en definities die door mijn politieke tegenstanders uitgevonden en gedefiniëerd zijn met als enig doel mij monddood proberen te maken. Dat zou hetzelfde zijn als iemand die in de middeleeuwen voor vermeende hekserij aangeklaagd werd en die dan van zijn inquisiteurs aan de hand van de Hexenhammer moest aantonen dat hij onschuldig was. Citaat:
Aangezien de oude definitie al verschrikkelijk opgerekt en uitgehold was, is de nieuwe dat ook, maar nu met een extra woordje; 'inherentisme'. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet alleen over moslims/allochtonen. Neem bijvoorbeeld drugsbeleid. Een kleine minderheid van drugsgebruikers kan zijn gebruik niet onder controle houden, en dan is het van : alle drugsgebruikers zijn marginalen, junkies, liggen in de goot. Dit maakt iedere discussie over een drugsbeleid onmogelijk. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als u dat zelf niet kan zien, heeft een verdere discussie hieromtrent geen enkel nut wat mij betreft. Om de doodeenvoudige reden dat ik ten ene male weiger een discussie te voeren op basis van begrippen en definities die door mijn politieke tegenstanders uitgevonden en gedefiniëerd zijn met als enig doel mij monddood proberen te maken. Dat zou hetzelfde zijn als iemand die in de middeleeuwen voor vermeende hekserij aangeklaagd werd en die dan van zijn inquisiteurs aan de hand van de Hexenhammer moest aantonen dat hij onschuldig was. Citaat:
Citaat:
Let wel: niet meer door mij, want ik ben uw uiterst beruchte discussie-'technieken' inmiddels dermate kotsbeu geraakt dat het van mij al lang niet meer hoeft. En uw offtopic geneut over drugs interesseert me geen zier en kan u bijgevolg op de bekende plaats steken - u weet wel, daar waar de zon nimmer schijnt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar beweer a.u.b. niet meer dat je enige tegenargumentatie geeft/gaf. Laatst gewijzigd door artisjok : 1 januari 2011 om 18:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn argumentatie daaromtrent heeft u zowel in het heden als in het verleden kunnen lezen. Dat u die dan niet als argumentatie wenst te accepteren omdat het niet met uw levensvisie en uw werkelijkheidsopvatting strookt, is verder uw probleem en niet het mijne. Ik bedank eenvoudigweg bij voorbaat voor de zoveelste ronde artisjokkiaanse doordrammerige-rond-de-pot-draaierij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om de doodeenvoudige reden dat ik ten ene male weiger een discussie te voeren op basis van....http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=524 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De zogenaamde "antiracisten" helpen de onwetendheid van de mohammedanen, en uiteindelijk de oorzaken van hun "achterstelling", te bestendigen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 |
Banneling
|
![]() Waar schrijf ik iets in die richting? (graag citaat + link)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu moet ik degenen die deze discussie volgen, afleiden met uitleg die alleen jij beweert nodig te hebben, mijn tijd in een PM met uitvoerige kaars en bril aan jou steken, of je vraag vanaf dit punt negeren.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trek je uitspraak terug in. Schrijf me geen meningen toe die ik niet uitte. (p.s. Ik heb die uitleg niet nodig, jij wel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus volgens jou zijn de problemen en de slachtoffers die de moslims veroorzaken zowat overal ter wereld slechts een kwestie van "1 individu" hier en daar? En daarom heeft men er in zoveel landen zoveel last mee, met dat "1 individu"? Wanneer veel van dat soort individuen terug te vinden zijn in een bepaalde groep is het vanzelfsprekend dat de reputatie van die ganse groep er onder te lijden heeft! Daarom dat sommigen zich dikwijls afvragen waarom die "groep" zo weinig reageert en zelf nietdat "1 individu" op zijn nummertje zet! Het zou hun reputatie veel goed doen! Als omgekeerde reactie krijg je wel het volgende: stel, een inbrekende Marokkaan wordt op heterdaad betrapt door de politie (1 individu)... en meteen worden de gsm's bovengehaald en komen er 50 of 100 (niet 1 dus) van zijn soortgenoten aangelopen om de politie aan te vallen! Begrijpe wie kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Betekent dit dat je mijn punt niet begrijpt? Of doe je alsof? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ayaan Hirschi Ali beschrijft dit proces goed in haar boek "Nomade". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#539 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En wat bedoel je met "klopt"?
![]() |
![]() |