![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Morgen de verkiezingen. Laten we zeggen dat zo het grootste deel van de bezoekers van dit forum morgen beleven als... het EK voetbal voor voetbalfans, of als het eurosongfestival voor... muziekliefhebbers?
Awel, ik ben benieuwd hoe iedereen zich juist op dit belangrijke evenement voorbereidt: vroeg naar bed met een goed, maatschappijkritisch boek, of juist t cafe in en wat pinten pakken of gewoon om 22.u naar bed omdat het niet veel gekker moet worden. Ik, zal jullie verklappen, ik ga denk ik eens heel hard lachen bij een slechte komische b-film die ik ook nog eens uit de videotheek moet gaan huren. Iemand tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() The story of Ricky
![]() Heb me echt doodgelachen met die film |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() klinkt bijzonder b-film stylie. Vertel vertel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Voorbereiden? Waarom?
Ik doe niet gekker als anders ... Zit thuis en kijk nog wat tv en zit achter de compu ... Om tegen een uur of 2 �* 3 in mijn bed te kruipen en er morgen uit te kruipen rond 10 u (moet blokken). Film: Bijvoorbeeld Rat Race |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Voorts wordt er veel door muren gevallen, en elke keer als ze slaan slaan ze letterlijk door elkaars lichaam...heel gruwelijk allemaal, als het niet zo slecht getrukeerd was ![]() Er ligt op een grasveld een gevilde kerel. De andere mensen van het gevangeniskamp (ofzo?) verzamelen zich er rond. Zegt er een: Met Ricky kan je beter niet dollen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik ga nu wat slapen want morgen mag ik vroeg op.
En morgen heb ik wat anders te doen dan te forummen. Maar misschien geef ik toch nog een commentaartje op de definitieve uitslagen. Tot dan !
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Ja lap mensen, omdat ik toch niet al voor mijn 30e het gevoel wil hebben volledig ingedut te zijn ben ik dan vanavond naar een uitgaansgelegenheid geweest en het was er te warm. Wanneer heeft u voor het laatst de stroompjes op uw rug voelen stromen? Aangezien ik serieus moest nadenken en dacht: t zal Barcelona zijn geweest met 44 graden vond ik tocht dat deze uitgaansgelegenheid wat meer moest gaan doen aan airconditioning. Vroeg thuis dus weer.
Die darmen van Ricky: mijn ex-lief heeft me daar eens over verteld. N.a.v. 'The passion of christ'. Omdat we aan het bedenken waren welke gruwelscenes er nog meer bestonden in films en dit was er eentje van. Te laat. Mijn zaterdag zal eindigen als de meesten: nog een hoofdstuk uit een boek en dan de wekker op 8.00u. Ik wens een ieder veel plezier met stemmen morgen: kies het juiste en we zien elkander morgen zeker weer op dit forum. trusten |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Ikzelf ben tot 1 uur('s nachts, uiteraard) bezig geweest met Dungeons and Dragons. Nu ben ik terug en ben van plan nog wat kasteelbiertjes achterover te slaan, dit forum te lezen en misschien nog wat the chatten.
Hoe uitgerust moet een mens zijn om het juiste bolletje te vinden? Morgen ga ik wel voor de TV hangen en elke binnenkomende uitslag bejuichen of betreuren, inderdaad net als een voetbalfan bij het EK. Met Duveltjes, denk ik.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |