![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Stormfront(aanhangers) streng bestraffen? | |||
Sieg Heil! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
Laat het gewoon zoals het is |
![]() ![]() ![]() |
41 | 61,19% |
Zulk site's zouden beter van het net halen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
Zulk site's van het net halen + oprichters bestraffen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,48% |
Zulk site's van het net halen en de leden via hun IP-adressen bestraffen. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
Don't Care |
![]() ![]() ![]() |
16 | 23,88% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Vreemdeling
|
![]() Ik dacht ooit dat Hitler en consoorten extreem rechts waren. Ik dacht dat daar de multiculturalisten lijnrecht tegenover stonden. Dat de eerste het waanzinnige 1 ras idee nastreefde, en de ander gelijkheid en verscheidenheid. Ik ben tot de conclusie gekomen dat het eigenlijk andersom is. Wat rassenhaat en zichzelf superieur voelen betreft... Het is een gek idee natuurlijk, maar niet exclusief voor stormfront en verwanten. Voorbeelden genoeg uit alle delen van de wereld waar de ene vindt dat hij meer recht op leven heeft dan een ander, op basis van 'vanalles'. Dat 'vanalles' uitschakelen, om wereldvrede te bekomen, brengt een aanvaardingsproces in gang waarvan woede en verdriet fasen zijn. Ik denk dat deze maceratie van de wereldculturen er toch komt. Alleen is de vraag wat men dan gaat doen met die aanzwellende mensenmassa, wanneer alle levensbedreigende factoren buiten ouderdom overwonnen zijn. Denk aan de eugenetica, net dat gene waarvoor die nazi's zo veracht worden. Tevens wil ik nog zeggen dat het niet is dat als je iets begrijpt dat je er ook achter staat. Ik begrijp overspel, maar daarom keur ik het niet goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooral dat tweede citaat uit de openingspost getuigd wel van veel wereldwijsheid. Een (Lokale?/Internationale?) Joodse organisatie die zich inzet voor een Aziatisch land heeft een bedrijf van hier ingehuurd om op straat reclame te maken (nee, dit zijn geen vrijwilligers, die mensen die je aanspreken worden (in tegenstelling tot de meeste collectanten) allen betaald. Vraag ze er maar eens naar, ze mogen niet liegen, anders worden ze ontslagen.) en bij dat bedrijf werkt een Afrikaans uitziend meisje, en dan maakt hij ervan dat de Afrikanen ons hier komen uitzuigen ofzo?
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Liberale of communistische honger-regimes, zelfde strijd, zelfde doel : mensen onderdrukken en uitzuigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is toch wel erg hé. Je vraagt je op den duur af wie zich daar mee bezig houdt. De marginalen ? Maar ik begrijp dat jonge tisten (20+) die zich wel eens achter wat controversieels willen verschuilen. Zo is dat ook, en zo moet dat ook. En zo zal het steeds zijn. Spijtig genoeg. En zo herhaalt de geschiedenis zich. De grootste strontaanhangers - de slimste - zullen ooit hun aanhangers als stront behandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Stormfront lijkt me een mengelmoes van jonge (criminele?) skinheads en elitaire gesofisticeerde racisten. Zo zie je er discussies over oi! punk en heavy metal, maar ook over klassieke muziek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() En dan is dat stormfront.org nog niet altijd 't ergste.
Ik vond er al posts van een lid van politics.be: zelfde pseudo, zelfde avatar. (jeugdzonde? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 10 januari 2011 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Een forum als een andere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blij dat ik tot die 10% behoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is wat het is, freedom of speech, zelf een shit for brains moet zijn gedacht kunnen zeggen... Behalve het verheerlijken van geweld, aanzetten tot moord etc... natuurlijk we moeten gene radio mille collines op het net hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn de goei, zij zijn de slechte, ... maar eigenlijk zijn zij de slechte en wij de goei... ![]() |
|
![]() |
![]() |