![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 Idd Jan dat gebeurt nu in veel van die landen waar ik het over heb. 2 Er zijn veel westerlingen gevlucht , zij die konden toch .... de betere oorden zijn nu ook in handen van deze westerlingen . Emigreren en vluchtelingen is iets van alle tijden tot nu toe . Als uw huis in brand staat vlucht je ook weg .... een mens mag zich beschermen tegen de dood of niet Jan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.aivl.be/thema/wat-we-doen/asiel-en-migratie Laatst gewijzigd door artisjok : 20 januari 2011 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de videobeelden over het geweldadig optreden van onze politie tegen krakers en een verhaaltje door onze vriend verzonnen kan hij overal te wereld asiel krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank u voor deze linkjes . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer erg allemaal maar wat hebben deze linkjes te maken met de reden dat mensen hun land ontvluchten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Om te beginnen waren de meeste emigranten naar Amerika en Australie geen vluhtelingen, maar gedeporteerden en ze kregen daar geen gratis eten en onderdak, maar de zweep en een burgeroorlog. 3) Zeker niet, want dan verlies ik alles, ik blus dus die brand. En ik weet waarover ik het heb, want ik heb op 23/12/2010 een woningbrand gehad hier. En het zijn enkel lafaards en profiteurs die vluchten, de rest zet zich gewoon in voor een beter leven in zijn eigen streek en verhuist niet om te profiteren van een andere bevolking en om die te verdrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van die oorzaken zijn namelijk juist mensen zoals jij. Toen de Nazi's hier de boel kwamen verzieken, heeft heel het westen de totale oorlog ingezet en iedereen die nog maar durfde te denken aan medewerking met de Nazi's werd vervolgd. Zelfs vandaag worden mensen die op één of andere manier met de Nazi's hebben meegedaan nog met de vinger gewezen. Maar als men durft te zeggen dat dit de enige manier is om hetzelfde probleem, enkel op een andere plaats, met een andere naam en in een andere tijd, dan is men racist en een moordenaar. Wel, het kan daar enkel beteren als men er de totale oorlog voert en tot in de kleinste hoekjes elke medewerker opspoort en vervolgd. En nee, jou tussenoplossing is geen oplossing, maar enkel het verplaatsen van het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De burgeroorlog hebben de emigranten en hun nakomelingen onder elkaar uitgevochten. Is het moediger om je in je eigen land te laten gevangennemen, martelen en vermoorden dan te vluchten? Wat levert dat op? Ik begrijp wel dat iemand vlucht om zijn leven te redden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vluchten om je leven te redden lijkt me zeer begrijpelijk, maar geldt dit ook voor economische vluchtelingen volgens u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Deze draad gaat nu over degenen die vluchten om hun leven te redden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zolang de hier opgevangen terechte vluchtelingen ook daadwerkelijk terug naar hun land van herkomst vertrekken (al dan niet gedwongen) als de levensbedreigende situatie er verbeterd is zouden we nog enige empathie kunnen opbrengen. Maar wat gebeurt er? Na jaren hier te zitten krijg je ze met geen stokken nog terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Is maar , hier komen er ook aan die eten en onderdak krijgen van de autochtonen en 'k wou weten of dat wel goed afloopt voor de mensen hier ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() Een paar zaken die men zeker dient te lezen .
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Amerika is het slecht afgelopen door het racisme en onwil om samen te leven van een deel van de migranten en vooral door hebzucht (grond, goud en olie) Laatst gewijzigd door artisjok : 21 januari 2011 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Wie zou er rijker worden van de toestanden in Afghanistan ?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |