![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van moslims of types zoals Kallikles moet je geen hulp verwachten voor de Palestijnen hoor, net zomin als vanuit andere Islamitische landen. In Egypte en SA worden Palestijnen al helemaal als minderwaardig beschouwd. Zolang die rest van de moslimgemeenschap maar wat kan afgeven op Israël zijn ze content.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() Dit heeft er wel degelijk met te maken , want zou jouw gedrag en afkeer jegens joden kunnen verklaren. Wie in Belgiê heeft er nu rechtstreeks moeilijkheden met joden ? Ik spreek hier niet over joodse internationale financiers, bankiers en andere lobby-isten, maar over de doorsnee jood woonachtig in België, al dan niet met papillotten en zwart clownskostuum. Wie is al eens overvallen, verkracht of bestolen geweest door mensen , duidelijk herkenbaar voor hun jood-zijn ?
Niemand dacht ik. Dan vraag ik mij af waar die fervente jodenhaat vandaan komt ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De steun van de regeringen van andere Islamitische landen ontbreekt , maar dat gaat niet op voor een groot deel van hun bevolking!!
![]() |
![]() |
#466 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga eens naar de website van de UN , daar is het allemaal te vinden. Lijkt mij een prima informatie bron , niet?
![]() |
#467 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ikzelf heb in elk geval geen haat jegens joden en zeker geen individuele joden. Ik heb wel een probleem met de achterliggende ideologie, de drang naar internationale suprematie op economisch en politiek vlak, het uitbuiten van de holocaust, het misbruiken van ''antisemitisme'' om anderen te intimideren, met de talmoed en haar invloed op het gedrag van sommige joden jegens goyim, met het gevoel van uitverkorenheid dat zich manifesteert in groep, met het zionisme, met het oorlog stoken zoals dat nu weer gebeurt ditkeer tov Iran. Veel, zoniet alles wat ik over het onderwerp heb gezegd is onderbouwd en met joodse of academische bronnen aangevuld (net zoals hierboven). Maar daar reageer je weer niet op. Jij haast je om snel even ''jodenhaat'' te roepen omdat je gewoon niet beter weet en omdat je geindoctrineerd bent om die term te gebruiken wanneer er wat kritiek komt op joden. Als het over moslims gaat ben je dan weer totaal niet geinteresseerd in haatverwijten en is alles ook direct ''verklaard'', want ''ze moorden en slachten af'', dus 1.5 miljard moslims zijn slecht... uw woorden, niet de mijne. Citaat:
Citaat:
Citaat:
VB2. Jij vindt het alvast niet storend noch perfide dat men langs de ene kant een joodse staat wilt en zit te promoten gebaseerd op religie en racisme, en dat diezelfde zionisten met hun talrijke lobby groepen multiculturalisme in europa komen pushen (zoals het geval paidea in Zweden). Kijk, jodenvervolgingen en uitwijzingen hebben doorheen de geschiedenis plaatsgevonden, in verschillende culturen. Niet dat we dit hoeven goed te keuren, maar denk jij dat dit telkenmale zomaar op basis van een onverklaarbare bui van irrationele haat jegens joden was??? Er waren redenen voor. Mogen we daar niet over spreken, ook niet als die redenen eens aan de oorzaak zouden kunnen liggen van huidige internationale conflicten?
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 4 februari 2011 om 11:55. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik weet dat je niet graag bronnen geeft maar jij komt af met schendingen het is dan ook jouw taak deze bron te geven... van pak weg 3 jaar
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb ze al meer dan één keer gegeven ! De UN website en een filmpje met woordvoerder van UN, bijvoorbeeld.
![]() |
#470 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() And your point is .....?
Hecht u nu wel of geen waarde aan de UN en hun resoluties??
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 5 februari 2011 om 16:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | ||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Jij draait de zaken om. Jij bent een neofascist en doet niks anders dan de meest idiote complotten over Joden op deze site zetten. Ik heb problemen met domme mensen die onzin praten en denken daarmee weg te komen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat eerste is juridisch onjuist en dat tweede is ronduit gelul.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 5 februari 2011 om 17:56. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Uw plaat blijft steken en ik heb al genoeg geantwoord in het verleden op uw oeverloos gezeik, uw leugens, uw paranoia en uw ad hominems. Ik steek mijn tijd niet meer in u om nog serieuze antwoorden te geven. Doe uw welles nietes spelletje met een ander. Ik bekritiseer de ideologie die ik wil, met bronnen die ik wil. Begrepen? Je ging me trouwens negeren, maar je kan het duidelijk niet. ![]() .
![]() |
#477 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo lang die aan de gang is kan Israel niet zeuren over Hamas. Citaat:
![]() |
![]() |
#478 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Blijkt vandaag zelfs dat zionisten maar al te graag beroep doen op neonazis, en zowat van het domste soort, nl britse hooligans die door zionisten als useful idiots worden ingespannen om anti moslimhaat en geweld jegens moslims te propageren en aan te wakkeren. De EDL, English Defense League, zowat het goorste tuig dat er is in het VK, wordt gefinancierd door zionisten en Israelis zoals jij. Ergo wat ik steeds zeg: eerst komen de zionisten hier multicul propageren, en nu wakkeren ze haat en geweld aan jegens moslims. Smeriger kan het dus niet. Uw verwijten van neofascime en nazisme zijn voortaan ook weeral van de tafel geveegd, u bent zelf van het ergste soort. http://www.youtube.com/watch?v=EUJhHL0dK7E http://www.youtube.com/watch?v=ChT56S54tI4 EDL en Rabbijn Shrifren: http://www.youtube.com/watch?v=7lmJZD4kaCg http://www.mpacuk.org/story/060909/e...onnection.html http://www.ism-london.org.uk/2186 .
![]() |
![]() |
#479 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een zéér inhoudelijke reactie. ![]() Verder : 1/ Ik haat de allochtonen niet, zelfs de fanatieke islamieten niet. Ik wil énkel dat zij verdwijnen uit Europa, liefst dat zij zich enkel ophouden in hun thuislanden, en zelfs daar verminderen in aantal. We zijn namelijk al met te veel op de wereld... 2/ Ik word zeer weinig inééngetimmerd. Dat heb ik wel aan mezelf te danken, zeker en vast niet aan de moslims aanwezig in Europa. 3/ Jij haat geen joden ? Goed dat je het zegt, want je doet wel heel goed alsof ![]() 4/ D�*t heb ik al meermaals vastgesteld, kijk het ingekaderde bericht van jou er maar op na... ![]() 5/ Waar heb ik d�*t nog gehoord ?...Ik ga zwijgen , anders krijg ik Godwin punten. ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 6 februari 2011 om 00:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bespaar ons dus uw leugens en uw zever en kijk eens naar je eigen bende ECHTE neonazis. Voor mij is dat schaakmat Liberaal. En krijg jij al uw gezever en verwijten als een boemerang terug in je gezicht. Zou je niet beter stoppen met de provocaties? EDL Jewish Division
![]() |