![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Hou je van moslims ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 30,77% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
18 | 69,23% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch maar niet stemmen. Te stomme vraagstelling.
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moeten Vlamingen ook wat meer doen vrees ik, ipv zo met ulder voeten te laten rammelen door een bende gestrikte franstalige homoseksuelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Idd, laat ons ze die vraag eens stellen en de uitkering recht evenredig met de gegeven antwoorden maken.... 't is hier ofwel; - veel beter want al de uitzuigers zijn ineens weg - blijft het hier hetzelfde, want ze liegen dat het een lieve lust is. Zoals voorheen trouwens.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Natuurlijk. Moeilijk is dat niet. Ik ben behoorlijk rechts en U moslim... In de uitersten ontmoeten we elkaar. Maar het is en blijft beschamend dat U voor mensen opkomt, gewoon om hun kleur.Ttz islam. Als ik hetzelfde doe maar dan letterlijk, ben ik een racist. Niet dat dat een probleem is. Maar ìk zou nooit een blanke verdedigen, gewoon omdat hij blank is. U duidelijk wel, omdat een bepaald iemand gewoon moslim is. Ongelijk of niet. Hij heeft Uw steun. Laat d�*t net één van de grootst problemen zijn met de islam in europa. Maar geen erg, ik heb het al lang door, en ik voel me hoe langer hoe minder alleen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 6 februari 2011 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een onnozele vraag.
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Mij hoor je althans niet zeggen: “Oh, wat hou ik toch van Moslims.” Naast Islamofoben heb je ook niet-Moslim Islamofielen, waarschijnlijk.
![]() |
#28 | |
|
![]() Stem jij maar 'nee'.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 februari 2011 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Indien de vraag was: Ben je een fan van de Islam ? Zeker. Rare vraagstelling evenwel. Wat zou jij stemmen op “Hou je van Atheïsten ?” Ik stem gewoon niet. Er zijn geen collectieven.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 februari 2011 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Natuurlijk verstaan we elkaar, ik spreek dan ook beter Nederlands dan een doorsnee-autochtoon. U kunt nog veel van ons leren, makker.
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
moslim voor moslim vlaming voor vlaming? Dat die je tegenstaan is niet meer dan normaal. Da's een natuurlijke vijand.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar ik hou ook niet van christenen, boeddhisten, joden, stalinisten, democraten, communisten, oostblokkers, westblokkers, noordblokkers, zuidblokkers, gewone blokkers, colruytisten, aldiisten, chauffeurs, fietsers, voetgangers, pasgeborenen, ouwe mensen, anglosaksen en penisringen.
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 6 februari 2011 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 februari 2011 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Natuurlijk hou ik van atheïsten. Bepaalde familieleden, vele vrienden zijn ook ongelovig. En eerlijk is eerlijk, ik hou van hen.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, het is niet het tintje. Eerder de onbeheerste keelklanken die er met de regelmatig van de klok aan lijken te ontsnappen. Indien ze moslim-af zijn, heb je dat keelklank gedoe niet meer, heel opmerkelijk. En dan de blik natuurlijk: de priemende "gij zijt een ongelovige kafferhoer" blik. d�*t doet het hem natuurlijk. Ik moet toch eens aan de youssof vragen of een priemende "gij zijt een ongelovige kafferhoer"-blik in feite niet strafbaar kan gesteld worden. Tenslotte is een gesteven Hamas-armpje dat ook hé (of hebben ze het terug afgeschaft nadat nonkel Yasser het ook deed?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook Moslims in mijn kennissenkring hoor, waar ik redelijk goed mee opschiet. Dat kan haast niet anders vandaag de dag tenzij je opgesloten zit. In mijn familie echter, enkel Katholieken, Agnosten en Atheïsten. Nu ja, ook ex-Jehovagetuigen ... (mijn vader).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 februari 2011 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- hoe keel ik het gemakkelijkst een ongelovige - hoe knoop je je 't best een homo op **eindelijk hadden ze een manier gevonden om die hoogte-kraan functioneel te maken ![]() - welke steen pak je best om een te heet vrouwke kapot te smijten - ... U vult het zelf wel in he?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 6 februari 2011 om 18:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |