Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 februari 2011, 15:29   #461
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Wat wilt ge weten over deportatie ?
Ik had duidelijk een vraag gesteld gebaseerd op uw post.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 februari 2011 om 15:29.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 15:30   #462
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Verwacht niet teveel van de zogenaamde 'verdraagzamen' want die zijn enkel verdraagzaam ten opzichte van het eigen 'verdraagzame volk' en hun allochtone troetsels.
Nog een leugen. Ik verwacht niks anders eigenlijk.
Terwijl je kan ook nog beledigen.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 20 februari 2011 om 15:32.
Oud 20 februari 2011, 15:39   #463
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Ik beschouw die persoon als een gek, die een duidelijke boodschap van mij wil verdraaien in een oproep van haat en geweld.

Bij een streng asiel/immigratiebeleid ( deportatie een juiste plaats geven i.v.m. afgewezen asielzoekers/illegalen hoort daar bij) ga je merken dat er na een tijd veel minder asielzoekers komen. (profiteurs weten dat ze geen kans meer maken) Op die manier kan je mensen die echt hulp nodig hebben helpen. Als het gevaar weg is wordt er verwacht dat ze terugkeren. Ook zal je meer kans hebben om oorlogsmisdadigers en terroristen te onderscheppen.

Komt daar nog eens bij dat het wanbeleid (asiel/immigratie) ons land volpropt met een cultuur die niet openstaat voor moderne westerse waarden. Op termijn zie ik dat escaleren.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=148321

Ook ben ik van mening dat ons land volzit. Overbevolking zorgt voor onleefbaarheid.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=148652

Ik ben altijd zeer duidelijk geweest in mijn standpunten. En ik weet dat voor sommige mensen de kernwoorden “kritiek” en “vreemdelingen” al voldoende zijn om mij te demoniseren. Maar van de zogenaamde “verdraagzamen” verwacht ik ook de nodige verdraagzaamheid voor mijn mening.

Ik wil ook nog eens opmerken dat ik niet de energie/tijd heb om op elke bedenking te reageren. Andere mensen doen dat regelmatig voor mij. En die doen dat goed, mijn dank daarvoor.

Er zullen nog meer vluchtelingen komen in de toekomst beste Bf, en zolang men het kapitalisme laat zegevieren en het groot kapitaal laat heersen over onze aarde zal dit alleen maar erger worden.

Het concurrerende individualisme zet de wekende klasse tegen elkaar. Als we zo verder blijven gaan zal het gevolg uiteindelijk desastreus worden. Miljoenen mensen in de VS, het rijkste land in de wereld, zijn dakloos. De mensen hebben daar behoefte aan onderdak en andere voorzieningen.... en wat doen ze?? Ze bouwen luxe flats op de plaats waar zij vroeger woonden, als er meer winst kan worden gehaald door de bouw van luxe appartementen dan door de aanleg van een goede basis huisvesting voor massa's mensen, dan doet het kapitalisme dat. Eerst de winst en dan de mens is hun wet deze fundamentele wet van het kapitaal bepaalt wat er wordt geproduceerd, hoe en voor wie.

Een op de zes kinderen op deze planeet zijn kindarbeiders. Veel van deze kinderen zijn ronduit eigendom als slaven. Ondanks de wetten tegen kinderarbeid, zijn kapitalisten gedreven om winst te maximaliseren en om concurrentievoordeel ten opzichte van andere kapitalisten op te drijven door gebruik te maken van deze kinderen en het beroven van de jeugd van deze 'ongeveer 250 miljoen kinderen' over de hele wereld.

Er is een enorme productieve kracht in de technologie, de middelen en de kennis van de mensen op deze planeet. Het groot kapitaal bezit alle technologie en alle productiemiddelen ... we moeten ons keren tegen het kapitalisme en niet tegen elkaar met de grote economische crisis die merkbaar is in elke uithoek van de wereld wordt het wangedrocht dat het kapitalisme is alleen maar scherper voor iedereen.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 15:47   #464
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik beschouw die persoon als *knip*, die een duidelijke boodschap van mij wil verdraaien in een oproep van haat en geweld.
Dat is een ondermaatse repliek op zijn bewijsvoering.
Heb je dan helemaal geen argumentatie.

Laatst gewijzigd door artisjok : 20 februari 2011 om 15:48.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 februari 2011, 23:02   #465
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is een ondermaatse repliek op zijn bewijsvoering.
Heb je dan helemaal geen argumentatie.
U liegt!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 06:27   #466
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
U liegt!
Leg uit.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 februari 2011, 11:44   #467
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Er zullen nog meer vluchtelingen komen in de toekomst beste Bf, en zolang men het kapitalisme laat zegevieren en het groot kapitaal laat heersen over onze aarde zal dit alleen maar erger worden.

Het concurrerende individualisme zet de wekende klasse tegen elkaar. Als we zo verder blijven gaan zal het gevolg uiteindelijk desastreus worden. Miljoenen mensen in de VS, het rijkste land in de wereld, zijn dakloos. De mensen hebben daar behoefte aan onderdak en andere voorzieningen.... en wat doen ze?? Ze bouwen luxe flats op de plaats waar zij vroeger woonden, als er meer winst kan worden gehaald door de bouw van luxe appartementen dan door de aanleg van een goede basis huisvesting voor massa's mensen, dan doet het kapitalisme dat. Eerst de winst en dan de mens is hun wet deze fundamentele wet van het kapitaal bepaalt wat er wordt geproduceerd, hoe en voor wie.

Een op de zes kinderen op deze planeet zijn kindarbeiders. Veel van deze kinderen zijn ronduit eigendom als slaven. Ondanks de wetten tegen kinderarbeid, zijn kapitalisten gedreven om winst te maximaliseren en om concurrentievoordeel ten opzichte van andere kapitalisten op te drijven door gebruik te maken van deze kinderen en het beroven van de jeugd van deze 'ongeveer 250 miljoen kinderen' over de hele wereld.

Er is een enorme productieve kracht in de technologie, de middelen en de kennis van de mensen op deze planeet. Het groot kapitaal bezit alle technologie en alle productiemiddelen ... we moeten ons keren tegen het kapitalisme en niet tegen elkaar met de grote economische crisis die merkbaar is in elke uithoek van de wereld wordt het wangedrocht dat het kapitalisme is alleen maar scherper voor iedereen.
Heel waarschijnlijk dat er meer vluchtelingen komen.
Zie de uitspraak van Kadhafi die dreigt "de kraan met vluchtelingen" open te zetten.
http://www.standaard.be/artikel/deta...&kanaalid=1907
Gewoon vreselijk hoe weinig die man om zijn eigen volk geeft.
Oud 21 februari 2011, 11:57   #468
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Zie de uitspraak van Kadhafi die dreigt "de kraan met vluchtelingen" open te zetten.

Idd, het is te gek voor woorden. Je leest zelf duidelijk in dat artikel wat de achterliggende waarheid is... ze durven blijkbaar niet te veel kritiek geven op die klootzak daar ze hem nodig hebben om hun eigen fort "Europa" te beschermen. Ze zullen hem met fluwelen handschoendjes behandelen daar ze hem nodig hebben om de vluchtelingenstroom tegen te houden.

Ondertussen zijn er al 100den mensen daar op de straten omvergeschoten, de rotzakken mikken op het hoofd en op het hart 'shoot to kill' lijkt de boodschap.
Oud 22 februari 2011, 18:54   #469
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een extra reden om een strenger asiel/immigratiebeleid te eisen. Op die manier komt er plaats vrij voor de echte asielzoekers. Profiteurs buiten!
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2011, 19:11   #470
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Een extra reden om een strenger asiel/immigratiebeleid te eisen. Op die manier komt er plaats vrij voor de echte asielzoekers. Profiteurs buiten!

Ga je echt de profiteurs buiten gooien? De fabrieken houden we wel hier, we sturen die uitbuiters met lege handen het land uit.
Oud 22 februari 2011, 19:24   #471
Pilleke
Banneling

Standaard

Citaat:
Ga je echt de profiteurs buiten gooien? De fabrieken houden we wel hier, we sturen die uitbuiters met lege handen het land uit.
Probeer dat marxistisch gezever in Noord-Korea te verkopen.
Pilleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2011, 19:26   #472
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pilleke Bekijk bericht
Probeer dat marxistisch gezever in Noord-Korea te verkopen.

Nee dank u al zijn daar wel mooie agentjes.

http://www.youtube.com/watch?v=6YVIBawHaQY

Oud 22 februari 2011, 19:38   #473
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lolkat Bekijk bericht
uw vriendje zegt dat het niet waar is
Lees je het wel duidelijk?
Citaat:
We have to wait the necessary time to know with rigor how much is fact or lie."
En dat is zijn mening niet de mijne ik hoop dat ze die kloot omverknallen.
Oud 22 februari 2011, 19:53   #474
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

In welke landen komen kindslaven voor? Niet in Europa, waar kinderarbeid simpelweg verboden is. De meeste vindt je in moslimlanden, Azie en Afrika dus is er daar iets mis met een beleid waar een beperkte elitie zich verrijkt op de kap van een arm volk.
DE rest van je betoog is zo oudbakken communistisch gelul dat ik er mottig van wordt, vooral in communistische landen was de toestand voor gewone burgers en ook kinderen vreselijk,blijkbaar brengt enkel het kapitalisme welvaart voor grote groepen mensen.
"We moeten ons keren tegen het kapitalisme", wat een toogpraat!
Oud 22 februari 2011, 19:55   #475
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Tja.. die man is rijk geworden met uitbuiting van zijn land maar tegen dat soort "kapitalisme" hoor je Wisord natuurlijk niet.
Oud 22 februari 2011, 20:06   #476
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Vooreerst moet je zelf kunnen begrijpen wie echte asielzoekers zijn om dan over de echte asielzoekers te praten.
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=127

Laatst gewijzigd door QuasiX : 22 februari 2011 om 20:07.
Oud 22 februari 2011, 20:16   #477
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
In welke landen komen kindslaven voor? Niet in Europa, waar kinderarbeid simpelweg verboden is. De meeste vindt je in moslimlanden, Azie en Afrika dus is er daar iets mis met een beleid waar een beperkte elitie zich verrijkt op de kap van een arm volk.
DE rest van je betoog is zo oudbakken communistisch gelul dat ik er mottig van wordt, vooral in communistische landen was de toestand voor gewone burgers en ook kinderen vreselijk,blijkbaar brengt enkel het kapitalisme welvaart voor grote groepen mensen.
"We moeten ons keren tegen het kapitalisme", wat een toogpraat!
Welk land is er communistisch? Als er een land in die richting gaat en er zelf nog een heel eind vandaan is dan is het Cuba. En dat is nu net een land dat zelfs met verschrikkelijke economische omstandigheden en zelfs met het Amerikaanse embargo een voorbeeld voor de hele wereld is mbt het kinderwelzijn, gezondheidszorg en onderwijs. In Cuba hoeven kinderen niet te lijden onder uitbuiting en geweld zoals in veel kapitalistische landen.Geen toogpraat Marij ik kan daar cijfertjes als bewijs voor gebruiken, gaan we eens vergelijken met bvb de VS? Kinderen kunnen daar opgroeien in een veilige omgeving, vrij van drugs en geweld. Ze kunnen opgroeien met een gelukkige jeugd.

Het kapitalisme wordt gedreven door meedogenloze winsthonger en baseert zich erop om de werknemers als loonslaaf te benutten en om onderling te laten concurreren door oa lage lonen. Deze ijver naar meer winst leid tot 250 miljoen kinderarbeiders in de wereld. Deze 250 miljoen mensen, waarvan hun de jeugd wordt gestolen zijn geketend aan machines, het werken in de velden, of gedwongen in de seksindustrie. Een gegronde reden om voor het Cubaans systeem te kiezen als onderdeel voor het omverwerpen van de heerschappij van het kapitaal en hun beschermende zogezegde democratische staat.

Mss moet je uzelf eens wat beter informeren voor je jezelf woorden in de mond neemt marij.
Oud 22 februari 2011, 20:44   #478
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Stel nu, we zetten die poort volledig open wegens de massale problemen in het midden-oosten. Natuurlijk neem je dan de afrikanen erbij. Ik vraag me dan vooral af hoe je dit praktisch zou uitvoeren. Hoelang denk je dat de sociale zekerheid het gaat trekken? Hoelang denk je dat de medische kas het gaat trekken? Hoeveel tijd denk je nodig te hebben genoeg competent volk op te leiden om iedereen op tijd te kunnen bedienen bij de vdab? Waar ga jij de huisvesting halen? Ben je bereid 2 dagen te wachten bij de gemeente om je paspoort te gaan vernieuwen? Moet elk bedrijf 7 tolken inhuren om de diversiteit te waarborgen of ga je nederlandse scholen bouwen? Gezien DIV nu al achterstaat zal het aantal onveilige chauffeurs stijgen, wat als iemand zonder verzekering je wagen even ramt? Wat is het plan als men merkt dat de onveiligheid stijgt? Wat met mensen zoals mij die van de economie hier afhangen en - net als die vluchtelingen - niet voorzien zijn om nog meer instabiliteit? In groep samen naar Rusland trekken? Want een migratie zou heel snel kunnen gaan, als je geen antwoorden klaar hebt krijg je chaos.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2011, 20:45   #479
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Ik stel voor alle etnisch-belgen een "vliegtuigje naar de zon" te geven...

Hip toch
Oud 22 februari 2011, 21:04   #480
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX Bekijk bericht
Stel nu, we zetten die poort volledig open wegens de massale problemen in het midden-oosten. Natuurlijk neem je dan de afrikanen erbij. Ik vraag me dan vooral af hoe je dit praktisch zou uitvoeren. Hoelang denk je dat de sociale zekerheid het gaat trekken? Hoelang denk je dat de medische kas het gaat trekken? Hoeveel tijd denk je nodig te hebben genoeg competent volk op te leiden om iedereen op tijd te kunnen bedienen bij de vdab? Waar ga jij de huisvesting halen? Ben je bereid 2 dagen te wachten bij de gemeente om je paspoort te gaan vernieuwen? Moet elk bedrijf 7 tolken inhuren om de diversiteit te waarborgen of ga je nederlandse scholen bouwen? Gezien DIV nu al achterstaat zal het aantal onveilige chauffeurs stijgen, wat als iemand zonder verzekering je wagen even ramt? Wat is het plan als men merkt dat de onveiligheid stijgt? Wat met mensen zoals mij die van de economie hier afhangen en - net als die vluchtelingen - niet voorzien zijn om nog meer instabiliteit? In groep samen naar Rusland trekken? Want een migratie zou heel snel kunnen gaan, als je geen antwoorden klaar hebt krijg je chaos.
Als we de loonlast naar 90% brengen en de pensioenen halveren.........
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be