![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een hoge winst in een mature bedrijfstak kan ook wijzen op een gebrek aan investeringen. Eigenlijk lag het lot van Opel al jaren vast, er was geen animo om in de diepte te investeren. Waar het om gaat is of de kost voor het produceren van nieuwe modellen die veel investeringen vragen nog haalbaar is, inclusief transportkosten naar de finale afzetmarkten. Blijkbaar was dat niet het geval, ondanks de toch niet onaanzienlijke bedragen die de Vlaamse regering wou op tafel leggen.
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 7 maart 2011 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
+ in een democratie heeft de kiezer altijd gelijk: hij kiest de onnozelaars die er niks van bakken--het wordt tijd dat de kiezers eens volwassen worden en niet meer op frituur-giguren stemmen, maar op programma's. Voorstel: enkel nog partijlijsten met nummers, maar ZONDER namen of figuren er op!! Dan is het eindelijk gedaan met die would-be BV's die ook aan politiek willen doen (terwijl dat een stiel apart is). |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Dan moet die nieuwe partij die een monsterscore zal halen zich toch mogen haasten denk ik. Ze hebben nog amx 3 jaar om naambekendheid te verkrijgen. Je beweert tenslotte dat links gigantisch zal winnen. In Wallonië mogelijk alhoewel ik de PS nu ook niet emer zoveel zie winnen maar in Vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stemmen op de huidige linkse partijen, da's de oplossing. Als je zou begrijpen wat de starter van dit topic wil zeggen, zweeg je. Maar je hebt er geen jota van begrepen!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de broer van rode vakbondsman Rudy Kennis zei: '' Het is deels de schuld van de vakbonden dat Opel uit Antwerpen is verdwenen''.
Laatst gewijzigd door daiwa : 8 maart 2011 om 04:53. |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef toe dat de demonstratie meer dan gelukt is. Maw, de N-VA heeft tot hier toe perfect haar programma uitgevoerd. Natuurlijk koopt ge geen mercedessen met een demonstratie. In de mate dat het U dus niet kan schelen dat het in Belgie nodig is dat er ene kant altijd maar plat op zijnen buik gaat, zich uit de naad werkt, en het gros van zijn inkomsten afstaat om den andere kant zijn goesting te geven, dan hebt ge inderdaad aan zoiets als een N-VA programma geen baat. Een kleine 37% in Vlaanderen denkt blijkbaar nog zo en verkiest van den overkant plat op zijnen buik te dienen, zolang ze maar kunnen dromen van een mercedes te krijgen van den baas. 17% weet het niet zo goed. 46% vindt zeker dat het zo niet kan. Ik ben bij die mensen die deze demonstratie ongelofelijk belangrijk vinden. Maar natuurlijk heb ik ergens gemakkelijk spreken, ik ben allang gaan lopen omdat ik mijn zuurverdiende centen aan dat zotte staatsmachien dat Belgie heette niet wilde blijven afgeven.
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
12 miljard transfers verdelen over 6 miljoen Vlamingen, dat is 2000 euro per kop. Daarvoor kan een mens al eens op de NVA stemmen.
Conservatives say that guns are for sport, hunting, and self defense because that’s what they use them for. Liberals say that guns are for killing people because that’s what they use them for. Laatst gewijzigd door Karel Martel B : 8 maart 2011 om 06:52. |
|
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|