![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Europees Commissaris
|
In eerste instantie zag ik niet wat Lionel Messi deed bij zijn (eerste) goal in de wedstrijd Barcelona-Arsenal. Pas in de herhaling realiseerde ik me wat er gebeurde. Een wippertje net niet recht omhoog om de keeper te omspelen. Ongelooflijk. Dat was de ultieme beheersing van de bal en de situatie.
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Barcelona speelde weer voetbal van een andere planeet. |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en dat je die ego's dan nog eens voor elkaar kunt doen spelen, amai, dat is pas straf.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Techniek is 1 ding, overzicht is inderdaad 2, maar je vergeet nog 3 en dat is de snelheid van uitvoering...Bousoufa heeft bijvoorbeeld 1 en 2 ook, maar 3 veel minder waardoor hij nooit een echte topper zal worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|