![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah bon. U springt wel snel van de hak op de tak. Ik had het over de World Nuclear Association. Niet over de "antikernlobby" (wie of wat dat ook mogen wezen).
Laatst gewijzigd door drosophila : 14 maart 2011 om 17:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben ze de tijd mee. De nakomende warmte is in dit stadium al duchtig aan het afnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, je was volop bezig met het recupereren van een ramp waarvan niemand op dit ogenblik de omvang kent. Maar dat weet je zelf ook wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, zijn de reactoren al getjernobyliseerd?
![]() |
#249 |
|
![]() Het feit dat dit allemaal relatief is impliceert o.m. dat het intellectueel compleet oneerlijk is te beweren dat een kerncentrale in België dezelfde risico's loopt op wat nu gebeurt in Japan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn hoogdagen voor GROEN. Die kunnen nu hun geluk niet op. Misschien komen er nu toch verkiezingen in de hoop dat Groen massaal veel stemmen zou inpalmen van N-VA, voor een beleid voor een kerncentralevrije maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#251 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik verhuis dan naar frankrijk, laat ze in belgie dan maar in de brousse, zonder licht en op windenergie leven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze moeten van pure mizerie internationale hulp inroepen. Ik vind de reactie van de minister prachtig. A) Een brochuurke B) Een hoop pilletjes jodium. Net of dit alles de mensen zal behoeden van kanker, eenmaal ze bestraald zijn. Eenmaal bestraald, dan kunde zoveel jodium eten dat ge wilt, ge hebt het zitten. Verschillende EU landen reageren al met uitstel van de verlenging van hun kerncentrales. Ik hoop dat ze hun uitstel goed benutten om een deftige risicoanalyse te doen, en vooral een economische berekening maken van de kosten ALS er een dergelijk ongeval gebeurd met een kerncentrale. En als men dat doet, komt men maar met één conclusie. Sluiten die boel ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Staatssecretaris
|
![]() Wacht nog een 24 uur en het is zover.
Citaat:
Laatst gewijzigd door JurgenD : 14 maart 2011 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht ademloos af.
En weet U wat, als we Japano-byllekes krijgen voor morgen 18u20, trakteer ik U op een fles champagne. Maar dan bedoel ik effectief een Tjernobyl he. Zo'n gesmolten, brandende reactorkern die zijn rommel recht de lucht in kan blazen omdat er niks meer rond zit.
![]() |
#259 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar ik verken graag minder bekende champagne soorten ook. Vergeet niet dat ik redelijk sterke visionaire eigenschappen heb. Maar ik hoop dat ik er knal naast zit, en dat er een strontvlieg in mijn oog zat. Maar ik vrees ervoor, want ze zijn al aan het bleiten bij het IAEA Volgens mij is de koe al verdronken, want de US Marine heeft al in high-speed zijn schepen verplaatst na intoxicatie van de bemaninng. Laatst gewijzigd door JurgenD : 14 maart 2011 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |