![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Linksbovenaan op uw scherm op "Gebruikersinstellingen" klikken. Daar aangekomen zou rechts op uw scherm dan "Laatst ontvangen berispingen" moeten staan (onder "Nieuwe discussies met abonnement") - mits u het laatste jaar berispingen heeft ontvangen. Indien u nimmer een berisping heeft ontvangen, zult u natuurlijk tevergeefs zoeken.
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij mij staat dat daar.
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht naar de cinema te gaan, maar ik ga toch maar thuis blijven dit beloofd beter te worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dit wordt de de 100e herhaling van een slechte soap.
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ge toch nog naar de cinema gaat, pak mij dan maar mee.
![]() |
#88 | ||
Global Moderator
|
![]() Geachte,
Citaat:
Citaat:
Het plaatsen van dit soort oproepen zijn wettelijk niet toegelaten. Dus ook het citeren ervan niet. De lezer (en dus de moderatie) ziet slechts de betreffende oproep en kan niet in uw hoofd kijken of u het er wel of niet mee eens bent. Dat doet ook niet ter zake. Ik weet zeker dat u het begrijpt. Aangezien de openingsvraag naar mijn mening hierbij afdoende is beantwoord en deze draad weer dreigt te ontaarden in gezever, zal deze worden afgesloten. Met vriendelijke groet, Arbiter Laatst gewijzigd door Arbiter : 20 maart 2011 om 19:52. |
||
![]() |