![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Donnea zei in Terzake dat we hem (Laurent) best meer geld zouden geven, want wat zou hij anders nog allemaal gaan uitspoken om aan geld te komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er lopen heel wat Belgische politici rond die meer krijgen dan Amrikaanse ministers. Geen partij die daar tegen is volgens mij. Graaien hoort bij de Belgische cultuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() t Verschil is dat een politicus weggestemd kan worden, en heeft als iets gepresteerd door verkozen te worden - twee dingen dat ge van onze Dorps-Idioot-in-Chief niet kunnen zeggen.
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men morgen zou besluiten om zijn dotatie af te nemen, zal men hem vrijwel onmiddellijk een of ander postje bedelen waarin hij een gelijkaardig bedrag als verloning ontvangt, (verdoken dotatie), zoals een voorzitterschap van het rode kruis bv. Op dat moment is hij vrij burger en kan hij staan en gaan waar hij wil zonder er nog enig controle over te hebben. Denken dat ze zonder meer zijn dotatie zouden afnemen is zeer naïef. Voordien trok hij ook een verdoken dotatie net zoals zijn zus die, tussen haakjes, voorzitter was van het rode kruis en hiervoor miljoenen Bfr trok. Wat zou de huidige voorzitter van het rode kruis trekken voor die zelfde functie denk je? Laatst gewijzigd door Garry : 7 april 2011 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die ministers zijn juist idem als van die strenge ouders die zelf roken. Aan hun kinderen verbieden van te veel chocolade te eten omdat het slecht is voor de gezondheid maar zelf sigaret na sigaret roken. ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 7 april 2011 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik rookte en dronk van tijd tot tijd. En mijn zoon doet dat niet. Hij sport. Mijn averechtse logica heeft gewerkt dus! Ik heb me geofferd.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Het is in orde, Laurent aanvaardt de regels van Leterme en behoudt zijn dotatie.
Iedereen tevreden: Laurent kan duur speelgoed blijven kopen en Leterme speelt zich mooi in de kijker. Iemand nog iets van BDW gehoord? Ahja, nog steeds 'bereid tot onderhandelen' zeker. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen tevreden. Het water kabbelt voort in de beken en riviertjes. |
|
![]() |
![]() |