![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Minister-President
|
![]() Benieuwd hoeveel bestuursleden van de VVB en het VB ik zondag tegen het lijf ga lopen.
Ze weten wel waar dat zou zijn... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Minister-President
|
![]() nog twee dagen...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() Dan ontmoet hij zijn vriendjes op een zeker kerkhof en denkt hij met weemoed terug aan 'vergangenen Zeiten'.
Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2011 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat een luguber idee... Blijven vissen. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
|
![]() ...in Stekene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
''Luc, wie is dat toch? Moet die erbij zijn?'' ''O die? Die staat elk jaar op de wake met een spandoek, je weet wel, dat jong van Claessens.'' ''Mooie praatjes maar die had het geen twee dagen volgehouden.'' |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat door jou veroordeeld wordt moet mij niet ongenegen zijn. Misschien zelfs geen twee uur. Maar ik zou ondanks dat en zelfs wetende hoe erg het zou worden toch gegaan zijn. En vandaag nog gaan. De Stalins van deze wereld bekampen was, is en blijft een morele plicht voor elk rechtgeaard mens. Vlaanderen beschermen tegen onderdrukkingen die er niet thuis horen - Stalin, de Franstalige onderdrukkers (niet de Franstaligen), de Islam... - was is en blijft een morele plicht voor elke rechtgeaarde Vlaming. De mensen eren die dit in het verleden delen is eigenlijk onderschrijven dat ook jij om je Natie en je Volk geeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zat Stalin niet op een onschadelijke afstand van enkele duizenden km's dit itt tot de nazi's die door onzen hof marcheerden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat geldt dus voor aanhangers van Mao, Stalin, Hitler, Ché... Het grote verschil in WOII was dat Hitler Vlaanderen een grotere zelfbeschikking voorhield en of dat vele Vlamingen dat verwachtten of verhoopten terwijl men dat van de bolsjewiek Stalin niet deed. Van die wist men dat hij in zijn rode bekeringsdrang en machtswellust zelfs zijn eigen volk vervolgde en (zoals de geschiedenis achter het ijzeren gordijn afdoende bewezen heeft achteraf) een vloek zou zijn voor elke natie die hij veroverde met medewerking van de geallieerden. Belgie had reeds gecapituleerd bij monde van de collaborerende Vorst en bestond dus de facto niet meer... Dat een paar salonhelden op de vlucht (die heel de oorlog in relatieve luxe doorbrachten op basis van hun claim dat zij België dat reeds gecapituleerd had vertegenwoordigden) die pas terugkeerden nadat hun bedje met het bloed van zowel Oostfronters als weerstanders gespreid was daar anders over dachten neemt de feiten niet weg.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. Laatst gewijzigd door CLAESSENS Joris : 13 mei 2011 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | ||
|
![]() Citaat:
Het gaat om dit: Citaat:
- De mogelijkheid zit erin dat sommigen - gezien in het licht van die tijd - inderdaad misleid zijn; - Zij hebben zelf ook hun eigen leven op het spel gezet. Uw verwrongen wereldbeeld ten spijt, er is geen enkele vergoeilijking mogelijk voor het - nu nog - dezelfde keuze willen maken. U wéét nu welke verschrikkingen het nazi-regime heeft aangericht. U wéét nu welke leugens er zijn verkondigd en u wéét nu dat Stalin er niets voor voelde om West-Europa aan te vallen. Integendeel, Hitler en Stalin hadden samen Oost-Europa verdeeld en Rusland werd pas bij de oorlog betrokken toen Hitler de afspraken schond en binnenviel. En ondanks dat u weet dat uw mede-Vlamingen zijn afgevoerd en vermoord, ondanks dat u weet dat door aan het oostfront te vechten de Duitsers h�*er hun manschappen konden inzetten om verder de beest uit te hangen, zou u tóch 'vandaag nog' gaan. U staat ideologisch nog steeds aan de verkeerde kant. Held op sokken. Ik zat mijzelf af te vragen waarom u mij zo boos maakt. Meestal moet ik lachen om would-be-nazi's zoals u. En échte nazi's kennen we nu wel en raken me niet. U maakt me dus niet boos om ideologische redenen, hoewel u zwaar fout bent. Neen, puur het feit dat u iemand (of eigenlijk twee, want u heeft uw moeder hier ook in betrokken) die u zou moeten liefhebben hier nu al vijf jaar voor de wolven gooit en blootstelt aan allerlei gefundeerde en ongefundeerde kritiek en zelfs scheldpartijen van sommigen, alleen om uw politieke en opportunistische gal te kunnen spuien. Als u uw ouders daadwerkelijk respecteert had u ze in deze draad niet misbruikt of laten misbruiken. Dan had u gewoon een draad gestart over oostfronters zonder uw ouders te benoemen. En dit 'opwarmen van het lijk', zoals Superstaaf het noemt, vind ik walgelijk. Het zijn dus niet uw ideologische ideeën waarvan ik zo boos wordt maar uw persoonlijke motieven. U bent een verachtelijk mens. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Minister-President
|
![]() Meen je dat echt?!?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Minister-President
|
![]() Driemaal is niet altijd scheepsrecht...
En wat mijn persoonlijke motieven betreft. Ik ben enkel op gemeentelijk vlak actief. En dan nog in Brussel. Het 'voordeel' dat ik hieruit zou moeten halen is me vooralsnog onduidelijk. Verklaar eens waar dat voordeel voor mij zou liggen... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
|
![]() |
![]() |
![]() |