![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() agressieve reclame van Proximus,ik zou 30% meer betalen bij Telenet ,weet hier iemand iets over?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik heb die reclame ook gekregen, als men BasicNet neemt voor 18,90euro, niemand kan daar onder.
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ik ook, het rare is, ik zyn helemaal geen klant bij Telenet. Ik zyn helemaal nergens gene klant eigenlijk. Maar nu ik zien dat iedereen het gehad heeft, verklaart dat al mijn verwarring.
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Als er iet is waar kik de pest aan heb se...
Vooral op commerciele posten SBS6-RTL4,5,7 e.a. Zit ge ne film of docu te zien en alst spannende wordt...floep de Reclame, dat soms 10min lang, waspoeders, koffiemerken, tandpasta's enz. GRRRRRR ![]() Ik heb al dieje zever nie nodig, maak zelf wel uit welke koffie ik drink en welke tandenstoker ik gebruik en mee de soort gsm ik bel.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 24 juni 2011 om 20:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor 't zelfde geld zit ge als wielertoerist uw benen te waxen met warme was terwijl dat ge gewoon een tubeke veet had kunnen kopen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Of zit gij nog met nen iPod 2.0 waar maar 1 miljoen liekes opkunnen terwijl ondertussen allang den yPrøt 365.0 uit is waar ge tenminste een fatsoendelijk aantal van 1.450.380 miljard liekes op kwijt kunt, stelt u voor, uw vrienden zouden u uitlachen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Fj9lnir : 24 juni 2011 om 21:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zwans ook graag hé,leeft hij met oogkleppen op ofwat zeg lol
Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 juni 2011 om 07:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ik ben proximus klant. Eerst generation. Via een herlaadkaart. Ik dacht dat ik minstens voor tien euro per maand moest herladen en ik kon sturen zoveel ik wou. Ik hield zelfs altijd belminuten over. Toen belde de klantendienst van Proximus mij op en ben ik overgestapt naar dat abbonnement pakket van 20 euro in de maand. Ik heb in gans mijn leven nooit zo goedkoop af geweest.
En het meest belangrijke: overal bereikbaar. Ik spreek over Proximus. Als ik Telenet en Belgacom vergelijk kies ik voor Telenet. MAAR TELENET LEES DIT GOED: Jullie digitale IS DE TRAAGSTE!!! Internet, zeer goed. Digitale tv? VEEL TE traag. Alleen door het storende haperen overweeg ik over te stappen naar Belgacom. Maar van gsm netwerk veranderen? Nooit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() In ben klant bij Telenet.
De digitale TV doet z'n werk zeer goed. Mijn fibernet met ongelimiteerd downloaden bleek achteraf een kat in een zak. Onze GSM abo's zijn véél te duur. De facturatie : elke maand moeten we wel bellen omdat er wéér eens fouten zijn gemaakt. Conclusie : ik zal Dig TV houden maar voor de andere producten ga ik volgend jaar terug bij anderen shoppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oogkleppen? Neen hoor, maar uit je post blijkt een beetje dat je er geen idee van had welke prijzen er te vinden zijn , de reclamecampagne heeft je toch wakker gemaakt daar je nu op zoek lijkt naar goedkopere alternatieven. vooral als ze een prijzenoorlogje houden en je het in de gaten hebt kan je goedkoper af zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Schaamtelijk toch? Fibernet moet je niet nemen, ik ben daar heel snel van teruggekomen. Telenet tript haar arrogantie voorbij. Dat ze zich maar beperken tot vaste telefonie en internet. Voor de rest zijn ze blijkbaar nog niet klaar, fibernet is ook te vroeg gelanceerd naar mijn mening. Telenet, ge hebt uzelf verlaagt. Shame on you ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een schrikbarend armoede-probleem: moeten kiezen tussen GSM-operatoren.
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Voor de meeste mensen zal da wslk inderdaad geen probleem zijn, maar als chronisch zieke voel ik mij genoodzaakt vrij veel films te downloaden als bezigheidstherapie want elken dag 5 euro uitgeven in de videotheek kan ik mij ook ni permitteren ![]() Maar als het masjeert, dan is de snelheid wel goed op zich.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Fj9lnir : 25 juni 2011 om 09:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bij 10 euro meer moet ik op niets letten en verschiet ik niet van mijn eindfactuur. Qua mobiele telefonie blijft Proximus toch pionier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Bijkomend: op fibernet kunt ge weinig games online gamen he. Telenet moet zich eens afvragen: Wat als er een nieuwe concurrent komt die biedt wat wij de klant weerhouden.
Ja dan stap ik direct over. Telenet is gewoon de traagste als je het hele gamma naast elkaar legt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je betaalt 20 euro i.p.v. 10 en je denkt dat je goedkoper af bent. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Wat mij het meest stoort dat is publiciteit voor het gebruik van drugs...
op dit furm... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien er op dit forum publiciteit van het gebruik van illegale drugs staat, moet je dit zeker melden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rekening van internet, televisie en film-net + telefoon storen mij steeds meer. 150 euro maandelijks om te genieten van reclame op tv? Het is mij ook opgevallen dat bijna alles afzonderlijk gefactureerd wordt tegenwoordig als zijnde extra diensten. Film opvragen makkelijk 5 euro. Enkel nieuws is gratis feitelijk.
Bij het bellen naar de klantendienst geraakten we er niet aan uit. Een hollandse aan de lijn en een vlaming aan de andere kant, dat komt niet altijd goed. Soit verandering van abo systeem (welk feitelijk?) kost mij 50 euro per activering. Langs de andere kant geven ze promo's om nieuwe klanten te ronselen met 0 euro activering. Begrijp het maar als je kan. Ik ben dus van plan alles op te zeggen en uit te kijken naar schotel antenne of zoiets voor tv en een absoluut minimum voor tel en internet. Die 150 euro maandelijks wil ik onder de 50 krijgen. Mobistar heeft ook zo zijn foefjes. Mijn schoonmoeder kan al lang niet bellen, dat mens is aan het dementeren en weet zelfs niet meer hoe en wat een telefoon is. Toch verplicht mobistar ons nog 3 jaar maandelijks abonnement geld te betalen ? Afzetterij en niks anders is dat allemaal. |
![]() |
![]() |