Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Bent u voor of tegen interimarbeid & uitzendkantoren?
Tegen! 7 38,89%
Voor! 6 33,33%
Geen van beide, anderzijds zouden interimkantoren enkel mogen bestaan om tijdelijke jobs aan te bieden. 4 22,22%
Anders 1 5,56%
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2011, 18:36   #21
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
maddox
Dat noemt men zelf verantwoordelijkheid nemen.
ja, dat noemt men zo als men een eufemisme gebruikt, wat jij nochtans zelden doet

Ik noem dat noodzaak en ook wel een schande die heel goed aantoont dat de slechte reputatie van uitzendkantoren verdiend is.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 20:27   #22
kameleon
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Iets is waard wat de gek ervoor geeft. Is dat nu een doos koekjes, een pak sigaretten of een interim arbeider.

Goed voor U.

In alle geval, ik heb als uitzendkracht 8 goeie jaren achter de rug gehad. Weinig gezever, altijd werk, en niet noodzakelijk aan de minimumsectorlonen.

Maar het was wel een feit dat ik wel de boel zelf goed in de gaten hield. Dat noemt men zelf verantwoordelijkheid nemen.
Als ik tegen de RVA zeg dat ik weiger omdat het te weinig betaalt, word ik geschorst.
kameleon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 21:25   #23
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
In alle geval, ik heb als uitzendkracht 8 goeie jaren achter de rug gehad. Weinig gezever, altijd werk, en niet noodzakelijk aan de minimumsectorlonen.

Maar het was wel een feit dat ik wel de boel zelf goed in de gaten hield. Dat noemt men zelf verantwoordelijkheid nemen.
Mja, ik veronderstel dat het te veel gevraagd is van interimkantoren dat ze zich spontaan correct zouden gedragen?
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 23:53   #24
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Mja, ik veronderstel dat het te veel gevraagd is van interimkantoren dat ze zich spontaan correct zouden gedragen?
Al was het maar part-time...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 19:20   #25
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Al was het maar part-time...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 23:22   #26
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox Bekijk bericht
Nadelen van interimarbeid:

Interimkantoren verhinderen rechtstreekse toenadering tussen een sollicitant en een potentiële werkgever. De sollicitant verliest meer en meer de mogelijkheid om zich rechtstreeks tot een bedrijf te wenden. Deze vrijheid verdwijnt omdat de toegangspoort tot arbeid langzamerhand door inteirmkantoren gemonopolisieerd wordt.

De eerste selectie die interims maken stel ik mij ook vragen bij. Een bedrijf kan toch zelf evengoed kandidaten selecteren adhv hun diploma en vervolgens selecteren na een eerste sollicitatieronde. Het is ook nogal demotiverend als een de juffrouw van een interimkantoor – die notabene moet selecteren – niet eens weet wat bv. SAP is

Verder wil een interimkantoor natuurlijk dat je zolang mogelijk als interim-werknemer tegewerkgesteld wordt, omdat ze hier zelf (langer) op verdienen. Hoe langer het duurt vooraleer je een vast contract krijgt, hoe beter voor hen. Dit afschuwelijk mechanisme zit vol tegenstrijdige belangen.

Zelf heb ik ook het gevoel dat ze je kost wat kost iets willen aansmeren, enkel en alleen omdat ze hier zelf aan verdienen. Zij moeten ook hun premie krijgen en bepaalde “cijfers” halen .. Uiteraard zal men ook al gelogen hebben over jobs die zogezegd “optie vast” waren.

Mij hebben ze destijds nog de meest domme jobs aangesmeerd, het kan hen weinig schelen wat je ervan vindt eenmaal je in dienst bent.

In feite domineren ze nu allang het aanbod op de arbeidsmarkt (ca. 80 %?). Vergeet ook niet dat interimarbeid fnuikt aan ons anciënniteitssysteem en dat er aan sociale afbraak gedaan wordt.

Werkzekerheid heb je ook al niet en een lening moet ge al zeker niet vragen, ook al zijt ge al een jaar aan de slag op interimbasis.

Voordelen van interimarbeid:

Wel, ge kunt snel ervaring opdoen en snel wisselen van werkomgeving.

Bent u voor of tegen het huidige systeem van interimwerk?
Is bvb goed voor een jonge gast, die zich niet wil binden, en mobiel wil blijven.
Voor een gewone huisvader, wiens doel is elke maand een vast loon binnen te brengen, trekt dat systeem op niets.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 06:02   #27
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kameleon Bekijk bericht
Als ik tegen de RVA zeg dat ik weiger omdat het te weinig betaalt, word ik geschorst.
Je pakt het dan ook verkeerd aan. Je weigerd niet zelf, u zorgt ervoor geweigerd te worden.
Oud 5 juli 2011, 06:04   #28
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Ik vertrouw op de luiheid en domheid van't kiesvee.
Dus vragen dat iemand zijn werk goed uitvoert, terwijl voor't zelfde loon er geen drol gedaan moet worden...

Alsof er veel jobeer te halen valt met uitzendconculente te zijn?
Oud 5 juli 2011, 07:54   #29
Alienation
Minister

Alienation's schermafbeelding

Standaard

Interimmers verdienen al tien procent minder dan vaste werknemers.
De dertiende maand is inderdaad een klucht, zo is je eindejaarspremie maar een paar honderd euro. Vakantiegeld? Als bediende wordt dat meestal meteen uitbetaald om uw laag loon wat te compenseren.
Als arbeider krijgt ge ook niet lang zoveel als de sector waarin je werkt aangeeft.
Geld blijft regelmatig in de interims plakken. Feestdagen waarop je recht hebt.
Nu is dat godzijdank wel allemaal gebeterd omdat veel hun beklag bij de vakbond hebben gedaan.

Doch wordt het eens tijd dat er terug stabiele jobs op de markt komen. Want je wordt inderdaad van pier naar paal gestuurd en de "optie vast' is zeker geen garantie. Ze nemen dikwijls vier man in dienst om er uiteindelijk eentje te houden.
Je moet als interimmer ook niet te kieskeurig zijn eh. En owee als er tewerkstellingen van minder dan een half jaar duur op je CV terecht komen. Terwijl zoiets niet meer te vermijden valt in deze tijden.

Ik heb één ding tegen de interim gezegd: Ik wil niet minder verdienen dan €1800 netto. Ik wacht nog op telefoon van hen.
Voor zulke pree deed ik eerder meerdere strontjobs gecombineerd. Maar no more. Het is nu vakantie, ik heb een volle dop en ik ga het er ook eens van pakken se. Tot de dag ik eindelijk krijg waar ik recht op heb. WAARDIG WERK.
Alienation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 08:47   #30
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alienation Bekijk bericht
Interimmers verdienen al tien procent minder dan vaste werknemers.
Freelancers pakken het 8voudige, en dan? Freelancers zijn dan ook zelfstandingen, en die hebben geen vangnetje zoals een interimmer.

Citaat:
De dertiende maand is inderdaad een klucht, zo is je eindejaarspremie maar een paar honderd euro. Vakantiegeld? Als bediende wordt dat meestal meteen uitbetaald om uw laag loon wat te compenseren.
Da's allemaal sector-CAO
Citaat:
Als arbeider krijgt ge ook niet lang zoveel als de sector waarin je werkt aangeeft.
Vakantiegeld voor arbeiders gaat ALTIJD via de centrale kas, en dat wordt berekend op je brutto loon. Over het vakantiegeld zelf hebben de uitzendkantoren totaal geen zeggenschap over.
Natuurlijk, hebben ze wel zeggenschap over het bruttoloon zelf, en dat is aan jou om het te aanvaarden of niet.
Citaat:
Geld blijft regelmatig in de interims plakken. Feestdagen waarop je recht hebt.
Nu is dat godzijdank wel allemaal gebeterd omdat veel hun beklag bij de vakbond hebben gedaan.
Nooit last van gehad. Misschien omdat de dames van de uitzendkantoren perfect wisten dat ik mijn eigen papierwinkel in de gaten hield.
Citaat:
Doch wordt het eens tijd dat er terug stabiele jobs op de markt komen. Want je wordt inderdaad van pier naar paal gestuurd en de "optie vast' is zeker geen garantie. Ze nemen dikwijls vier man in dienst om er uiteindelijk eentje te houden.
Tja, als ik de huidige oogst "interimmers" zie waar ik werk, vind ik de 1 op 4 nog zeer positief. 1 op de 30 , als ik gul ben.
Citaat:
Je moet als interimmer ook niet te kieskeurig zijn eh. En owee als er tewerkstellingen van minder dan een half jaar duur op je CV terecht komen.
1) kieskeurig, tja, het is of werken, of doppen.
2) je CV schrijf je zelf. als je 4 jobs op 6 weken hebt gehad, schrijf je niet elke job appart, maar "van XX XX XX tot YY YY YY korte opdrachten als "
Citaat:
Terwijl zoiets niet meer te vermijden valt in deze tijden.
Alsof de HR van potentiële werkgevers dat niet weet?
Citaat:
Ik heb één ding tegen de interim gezegd: Ik wil niet minder verdienen dan €1800 netto. Ik wacht nog op telefoon van hen.
Tja, €1800 netto. Hangt er van af welke uitzendkantoren, en welke CV U kan voorleggen. Een A1 Grieks Latijner zonder hogeschool of univ diploma is minder waard als een A4 electrieker op de huidige arbeidsmarkt.En als U bij Rampstad verwacht zo'n loon te vangen (mogelijk hoor, met de minimum afhouding en volgend jaar een belastingsaanslag om U gewoon dood te slaan), dan is uw inschatting van de wereld uw nickname waardig. Gewoon Buitenaars.

Mare, €1800/maand als uitzendkracht. Ik heb dat gedaan (topper was €2250/maand, voor 3 maand in 1997.) , mijn vrouwke zou dat kunnen (maar die werkte 3/5de, als uitzendkracht, en haalt dat bedrag net niet).
Citaat:
Voor zulke pree deed ik eerder meerdere strontjobs gecombineerd. Maar no more.
En wat is daar nu mis mee? Ik tot mijn oksels door beerputten gewaad, ik heb in de chemische industrie zwavel en zwavelzuurpompen hersteld/gereviseerd/vervangen. Hele vrachtwagenladingen huisvuil ontweken. Heb in huisvuilverbrandingsinstallaties de grijpers onderhouden, in de Belgische kerncentrales naast een reactordeksel bestraald staan worden, op de hooge Maaie in de stofwolken aan't ronddartelen geweest, kwik aan't recycleren bij Indaver linkeroever etc etc. Toch ben ik al ouder en pakken gezonder dan mijn overgrootouders zijn geworden.

Strontjobs, iemand doet ze, en daar moet U niet op neerkijken.
Citaat:
Het is nu vakantie, ik heb een volle dop en ik ga het er ook eens van pakken se.
Profiteur. Vakantie is zowiezo al geregeld in de belgische arbeidswetgeving.
Citaat:
Tot de dag ik eindelijk krijg waar ik recht op heb. WAARDIG WERK.
Hier is de pollepel, daar de sterfput.

Laatst gewijzigd door maddox : 5 juli 2011 om 08:50.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 09:09   #31
Alienation
Minister

Standaard

Citaat:
Freelancers pakken het 8voudige, en dan? Freelancers zijn dan ook zelfstandingen, en die hebben geen vangnetje zoals een interimmer.
Ik herken uw statement. Freelancers moet je echter niet gaan vergelijken met interimmers.

Citaat:
Vakantiegeld voor arbeiders gaat ALTIJD via de centrale kas, en dat wordt berekend op je brutto loon. Over het vakantiegeld zelf hebben de uitzendkantoren totaal geen zeggenschap over.
Natuurlijk, hebben ze wel zeggenschap over het bruttoloon zelf, en dat is aan jou om het te aanvaarden of niet.
Als ge al tien procent minder verdient, dan hebt ge dus ook minder vakantiegeld dan een vaste, niet waar? Sowieso verdien je als interimmer minder dan iemand die vast in dienst is.

Citaat:
Nooit last van gehad. Misschien omdat de dames van de uitzendkantoren perfect wisten dat ik mijn eigen papierwinkel in de gaten hield.
Wel, ik en meerdere mensen hebben al hinder ondervonden daaromtrent. Omdat wij onze papierenwinkel ook in het oog houden ging dat ons niet onopgemerkt voorbij en lieten wij van ons horen.
Dat geld wordt wel gestort dan, maar ik kan aannemen dat niet iedereen van zich laat horen.

Citaat:
Tja, als ik de huidige oogst "interimmers" zie waar ik werk, vind ik de 1 op 4 nog zeer positief. 1 op de 30 , als ik gul ben.
Klopt voor een groot deel. Maar hou ook in het achterhoofd dat er geen vooruitzichten meer zijn. Er is geen deftig pensioen, onze werktijd wordt verlengt, we verdienen minder in vergelijking met vroeger. Want vroeger was alles evenredig geïndexeerd. Nu kost een brood 2 euro he. En een koffietje kost je al een euro vijftig.

Ik voel mij ook niet meer gemotiveerd nog in dit land iets waar te maken, ze pakken het U er vlak na toch terug af.

Citaat:
2) je CV schrijf je zelf. als je 4 jobs op 6 weken hebt gehad, schrijf je niet elke job appart, maar "van XX XX XX tot YY YY YY korte opdrachten als "
Ik ben werklustig, begrijp me niet verkeerd. Ik pak gewoon 2 maand betaald verlof en wil dat enkel onderbreken voor een waardig loon.

Citaat:
Tja, €1800 netto. Hangt er van af welke uitzendkantoren, en welke CV U kan voorleggen. Een A1 Grieks Latijner zonder hogeschool of univ diploma is minder waard als een A4 electrieker op de huidige arbeidsmarkt.En als U bij Rampstad verwacht zo'n loon te vangen (mogelijk hoor, met de minimum afhouding en volgend jaar een belastingsaanslag om U gewoon dood te slaan), dan is uw inschatting van de wereld uw nickname waardig. Gewoon Buitenaars.
Mah lol toch. Dat is het loon van een ongeschoolde arbeider op de Volvo. Beter nog, dat is wat ge daar MINSTENS verdient.

Citaat:
Mare, €1800/maand als uitzendkracht. Ik heb dat gedaan (topper was €2250/maand, voor 3 maand in 1997.) , mijn vrouwke zou dat kunnen (maar die werkte 3/5de, als uitzendkracht, en haalt dat bedrag net niet).
En wat is daar nu mis mee? Ik tot mijn oksels door beerputten gewaad, ik heb in de chemische industrie zwavel en zwavelzuurpompen hersteld/gereviseerd/vervangen. Hele vrachtwagenladingen huisvuil ontweken. Heb in huisvuilverbrandingsinstallaties de grijpers onderhouden, in de Belgische kerncentrales naast een reactordeksel bestraald staan worden, op de hooge Maaie in de stofwolken aan't ronddartelen geweest, kwik aan't recycleren bij Indaver linkeroever etc etc. Toch ben ik al ouder en pakken gezonder dan mijn overgrootouders zijn geworden.
U bent inderdaad al wat ouder. €1800 is deftig rond deze tijden. Niet zo goed betaald hoor. Is gewoon een normaal loon. Alles eronder kan je geen stabiliteit garanderen in deze maatschappij. Want ik zei het U al, een brood kost €2 en een uitstapje naar een pretpark kost je al meer dan €100. Eens goed uitgaan inclusief.
Of mag een mens niet meer leven? Moet hij alleen maar werken om de ondergang van dit landje te financieren? Jammer hoor.

Ik heb ook al met zuurpompen gewerkt, van zwavelzuur tot amines. Maar ik kwam met maaltijdcheques amper aan de bedragen die gij noemt.

En dat moet een mens motiveren zeker? Nee nee, ik heb misschien 500 euro minder op den dop, maar ik heb tijd en energie over. Nogmaals, ik ga niet langer dan 2 maand doppen. En wil dit gerust vroeger onderbreken voor een deftig loon.

Citaat:
Klopt.

Citaat:
Den dop ook. Ik heb maar 3500 vakantiegeld gehad zenne. Vroeger was dat veel. Nu niet meer.

Citaat:
Omdat ik 2 maandjes het er van ga pakken? Allez dan

Laatst gewijzigd door Alienation : 5 juli 2011 om 09:09.
Oud 5 juli 2011, 10:14   #32
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Da's allemaal sector-CAO

Alsof de HR van potentiële werkgevers dat niet weet?

Ik heb hierboven mijn mening al gezegd over interimkantoren dus ga ik niet alles herhalen. Toch nog een opmerking over de feestdagen.
Hoe dat bij arbeiders is, weet ik niet maar bij bedienden is het uitzendkantoor verplicht om een feestdag die valt binnen een termijn van 3 weken na het beeindigen van een interim uit te betalen. Het is mij opgevallen dat weinige jongere collega-interims dit weten. Er wordt tegenwoordigbij inschrijving massa's papier gegeven waar alles opstaat en weinig mondeling uitgelegd. En die feestdagen worden dikwijls "vergeten" te betalen. Ik heb het zelf ooit aan de hand gehad: de week na Kerstmis gestopt met werken en Nieuwjaarsdag zou moeten uitbetaald worden maar dat gebeurde niet. Ik heb daar uiteindelijk 3 maanden op moeten wachten! Nu kan u wel zeggen dat de werknemer zelf maar zijn verantwoordelijkheid moet nemen, maar dergelijke vergissingen vind ik grove fouten van het uitzendkantoor. En als de werknemer er op wijst is het niet normaal dat hij/zij nog zolang op zijn geld moet wachten en er bij manier van spreken om moet bedelen!
Het is maar weer een voorbeeld van hoe weinig de uitzendkantoren om hun interims geven. Niks in feite ...
Overigens het feit dat u Randstad als "Rampstad" aanduidt, zegt toch wel wat over uw eigen verhouding met sommige kantoren.
Oud 5 juli 2011, 11:42   #33
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In de business waar ik nu in zit, zitten we eigenlijk veel met seizoen werk, in de maanden dat er druk moet uitgeleverd worden, kan je dus goed gebruik maken van jobstudenten en tijdelijke arbeidskrachten.

Vanaf oktober zitten die mensen anders 3 maand met hun vingers te draaien en die kosten geld, dus Interims. We proberen natuurlijk nog een mix van niet seizoensgebonden zaken te hebben ook, maar dat is niet voldoende om iedereen bezig te houden.

Zelf heb ik alleen maar gebruik van een interim kantoor gemaakt voor een vakantiejob, en ik vond dat toen ok. Als je natuurlijk van al je werk afhangt van zo'n kantoren kan ik mij wel inbeelden dat dat soms frustrerend moet zijn.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 19:04   #34
Alienation
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
In de business waar ik nu in zit, zitten we eigenlijk veel met seizoen werk, in de maanden dat er druk moet uitgeleverd worden, kan je dus goed gebruik maken van jobstudenten en tijdelijke arbeidskrachten.

Vanaf oktober zitten die mensen anders 3 maand met hun vingers te draaien en die kosten geld, dus Interims. We proberen natuurlijk nog een mix van niet seizoensgebonden zaken te hebben ook, maar dat is niet voldoende om iedereen bezig te houden.

Zelf heb ik alleen maar gebruik van een interim kantoor gemaakt voor een vakantiejob, en ik vond dat toen ok. Als je natuurlijk van al je werk afhangt van zo'n kantoren kan ik mij wel inbeelden dat dat soms frustrerend moet zijn.
Ik zie da regelmatig, zo seizoenswerk. Maar ik kan mij inbeelden dat dat weinig betaalt.
Oud 6 juli 2011, 21:04   #35
DebianFox
Minister

DebianFox's schermafbeelding

Standaard

Heeft hier iemand anders nog negatieve persoonlijke ervaringer met uitzendarbeid?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Het ernstige van uw schrijven is dat velen in Israel er echt zo over denken
DebianFox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2011, 23:06   #36
Glenneke
Provinciaal Statenlid

Glenneke's schermafbeelding

Standaard

Kan je niet proberen om verschillende kantoren tegen elkaar uit te spelen
Ik doe nu wel vakantiejob maar toch sta in een straat bij 6 kantoren ingeschreven. Kan je misschien proberen de beste aanbieding aan te nemen
Oud 7 juli 2011, 08:00   #37
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alienation Bekijk bericht
Ik zie da regelmatig, zo seizoenswerk. Maar ik kan mij inbeelden dat dat weinig betaalt.
Die mensen gaan daar inderdaad niet rijk van worden.

Maar het is wel proper en relatief veilig werk, (ge moet altijd oppassen voor clarcks etc... natuurlijk... )

Trouwens als ge echt voor de grote bedragen wil gaan dan moet ge het hier afstappen he,... arbeider in de ofshore business, of in een of ander door god vergeten gat in de mijnbouw of zo gaan werken...

Als ge echt voor t grote geld wilt gaan en ge zijt wat avontuurlijk aangelegd,...
Oud 7 juli 2011, 08:03   #38
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glenneke Bekijk bericht
Kan je niet proberen om verschillende kantoren tegen elkaar uit te spelen
Ik doe nu wel vakantiejob maar toch sta in een straat bij 6 kantoren ingeschreven. Kan je misschien proberen de beste aanbieding aan te nemen
Inderdaad op meerdere paarden wedden en die gasten niet gerust laten, tot ge hebt wat ge wilt hebben...

Als je gaat soliciteren doe je dat toch ook ... zelf een recruitment bureau waar ik mee gewerkt hebt, deed, dat, hier, 3 aanbiedingen om mee te beginnen , en ik was met 2 eigenlijk 3 recruitment bureau's tegelijk bezig, dat heeft niet lang geduurd op die manier.
Oud 7 juli 2011, 10:36   #39
Alienation
Minister

Standaard

Citaat:
Die mensen gaan daar inderdaad niet rijk van worden.

Maar het is wel proper en relatief veilig werk, (ge moet altijd oppassen voor clarcks etc... natuurlijk... )

Trouwens als ge echt voor de grote bedragen wil gaan dan moet ge het hier afstappen he,... arbeider in de ofshore business, of in een of ander door god vergeten gat in de mijnbouw of zo gaan werken...

Als ge echt voor t grote geld wilt gaan en ge zijt wat avontuurlijk aangelegd,...
Ik ga het ook afstappen, geen zorgen. Maar we kunnen wettelijk gezien ons huis nog niet verkopen. Ik heb een startkapitaal nodig eerst he
Benidorm begint al interessanter te klinken dan Nederland, nu zullen er vele de ogen rollen, BENIDORM???
Ja Benidorm

Anyway, mijn schoon leven is gedaan. Amper 4 daagjes van een uitkering kunnen genieten. Tzou niet mogen he, een mens moet ook al eens rusten
Oud 7 juli 2011, 10:41   #40
Alienation
Minister

Standaard

Citaat:
Inderdaad op meerdere paarden wedden en die gasten niet gerust laten, tot ge hebt wat ge wilt hebben...

Als je gaat soliciteren doe je dat toch ook ... zelf een recruitment bureau waar ik mee gewerkt hebt, deed, dat, hier, 3 aanbiedingen om mee te beginnen , en ik was met 2 eigenlijk 3 recruitment bureau's tegelijk bezig, dat heeft niet lang geduurd op die manier.
Bwa, ge moet u maar inschrijven als werkzoekende en uw gsm staat gloeiend heet van werkaanbiedingen. Zelfs toen ik niet ingeschreven stond kreeg ik nog sms'en voor werk.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be